Thrash metal (on nuorten miesten laji)

  • 17 722
  • 178

Fit tucker

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja uusista vanhoista vielä sen verran, että sodom tekee edelleen hyvää musiikkia. Bobenhagelin uusi versio on aivan upea. Ja flotsam and jetsam teki 80-luvulla pari hyvää levyä ja sen jälkeen paljon huonoja. Viimeisin tekele on kyllä aivan kuunneltava, tosin alkuperäisestä kokoonpanosta ei ole jäljellä kuin laulaja Eric A.K., joka on aina ollut loistava laulaja. Tosin flotsam on melkoisen varmasti enemmänkin luokiteltu speed metalliksi, jos näillä nyt jotain eroja on olevinaan.







 

Fit tucker

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jäi lärpätys päälle, mutta tämä radux kuulostaa ihan nuclear assaultilta. Tiesittekö että nuclear assaultin biisi butt fuck (toisella nimellä you figure it out) kertoo vince neilista ja siitä miten tappoi razzlen. Taitaa olla Dan Lilkerin tekemä, joka soitti myös SODissa. Olen melkein varma, että Lilker myös laulaa biisin, siis nopean osan. Biisi on the plague ep:lla, jossa on myös nuclearin paras biisi justice.

 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei nyt suoraan osunut otsikkoon mutta parempaakaan ketjua ei ole, niin Lamb of Godin uusi 'Omens' levy julkaistiin tänään, kannattaa ottaa kuunteluun.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei nyt suoraan osunut otsikkoon mutta parempaakaan ketjua ei ole, niin Lamb of Godin uusi 'Omens' levy julkaistiin tänään, kannattaa ottaa kuunteluun.
Mikäli tosin käyttää suoratoistopalvelua (esim. Spotify, iTunes, Deezer) niin levy ei ole vielä kuunneltavissa. Myöskään mitään tietoa siitä koska se palveluihin ilmestyy ei ole vielä tullut.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mikäli tosin käyttää suoratoistopalvelua (esim. Spotify, iTunes, Deezer) niin levy ei ole vielä kuunneltavissa. Myöskään mitään tietoa siitä koska se palveluihin ilmestyy ei ole vielä tullut.
Youtubesta löytyy jo n. puolet levyn biiseistä bändin viralliselta kanavalta, joten sieltä saa tyydytettä pahinta nälkää.
 

Fit tucker

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole kiekosta kirjoitettavaa, niin pistän tänne. Olen jypin fanaattinen kannattaja ja ajattelin etten kirjoita kun vituttaa, niin ei ole paljoa asiaa ollut. Vielä yhden vanhan pistän, joka on tehnyt vaiutuksen. Eli possessed, pidin bändistä seven churchista lähtien, koska oli täysin poikkeuksellinen tyyli. Myöhemmin edelleen on bändi tunnistettavissa heti. Jeff Becerralla on varmaan maailman tunnistettavin ääni. Heeboa ammuttiin joskus "ryöstön" yhteydessä 80-luvulla, eli oli ostamassa huumeita ja ryöstettiin ja ammuttiin. Kaveri halvantui, mutta homma näyttää toimivan edelleen pyörätuolistakin.



sitten yksi parhaista biiseistä, mitä olen kuullut vuosiin. Orbit culturen the shadowing. Aivan vitun hieno biisi, mutta valitettavasti kun olen bändin muuta tuotantoa kuunnellut, niin mikään ei yllä lähellekkään tuota.


 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Tämähän aivan mahtava keskustelu, nuoruuden suosikkibändejä viljelty jo kasoittain. Aika monipuolisesti musaa olen aina kuunnellut, Thrash erittäin lähellä sydäntä.
Nuorena miehenä tuli Tampereella Epesistä ostettua levyjä, satakunta helposti.

Hyvä valikoima oli Kauppakadun liikkeessä, siellä pari kertaa kuussa tuli käytyä läräämässä levyt ja aina jotain löytyi. Löytyi Jenkkilän isot nimet ja
Euroopan osastoa joista laitan yhden bändin jonka R.I.P. platta tuli kuunneltua puhki.
Soitinyhtye Coroner tietysti, mahtavan taitava kolmikko kerrassaan. 1987 vuosikertaa.


 
Viimeksi muokattu:

Fit tucker

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämähän aivan mahtava keskustelu, nuoruuden suosikkibändejä viljelty jo kasoittain. Aika monipuolisesti musaa olen aina kuunnellut, Thrash erittäin lähellä sydäntä.
Nuorena miehenä tuli Tampereella Epesistä ostettua levyjä, satakunta helposti.

Hyvä valikoima oli Kauppakadun liikkeessä, siellä pari kertaa kuussa tuli käytyä läräämässä levyt ja aina jotain löytyi. Löytyi Jenkkilän isot nimet ja
Euroopan osastoa joista laitan yhden bändin jonka R.I.P. platta tuli kuunneltua puhki.
Soitinyhtye Coroner tietysti, mahtavan taitava kolmikko kerrassaan. 1987 vuosikertaa.



Jokaisen itseään kunnioittavan thrasherin oli käytävä epesissä, koska oli parempi valikoima.
Pistän vielä pari nuoruudesta






 

Glove

Jäsen
Kuutenlin tämän sivun biisit ja otsikko on ihan oikeassa. Ei tää ole setämiehen juttu. Olen minä trashia joskus nuorena kuunnellut eli suurin piirtein sillon kun se keksittiin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuutenlin tämän sivun biisit ja otsikko on ihan oikeassa. Ei tää ole setämiehen juttu. Olen minä trashia joskus nuorena kuunnellut eli suurin piirtein sillon kun se keksittiin.
Mitä on Trash?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös