Miten täällä ei ole mainintaa vielä kovimmasta thrash bändistä koskaan? (vio-lence)
Ei nyt kovin, vaikka hyvä onkin. Ja eikö oo muka mainittu? No ehkä ei oo videota laitettu, mutta mun listalta kyllä löytyy!
Miten täällä ei ole mainintaa vielä kovimmasta thrash bändistä koskaan? (vio-lence)
Mikäli tosin käyttää suoratoistopalvelua (esim. Spotify, iTunes, Deezer) niin levy ei ole vielä kuunneltavissa. Myöskään mitään tietoa siitä koska se palveluihin ilmestyy ei ole vielä tullut.Ei nyt suoraan osunut otsikkoon mutta parempaakaan ketjua ei ole, niin Lamb of Godin uusi 'Omens' levy julkaistiin tänään, kannattaa ottaa kuunteluun.
Youtubesta löytyy jo n. puolet levyn biiseistä bändin viralliselta kanavalta, joten sieltä saa tyydytettä pahinta nälkää.Mikäli tosin käyttää suoratoistopalvelua (esim. Spotify, iTunes, Deezer) niin levy ei ole vielä kuunneltavissa. Myöskään mitään tietoa siitä koska se palveluihin ilmestyy ei ole vielä tullut.
Mikäli tosin käyttää suoratoistopalvelua (esim. Spotify, iTunes, Deezer) niin levy ei ole vielä kuunneltavissa. Myöskään mitään tietoa siitä koska se palveluihin ilmestyy ei ole vielä tullut.
Tämähän aivan mahtava keskustelu, nuoruuden suosikkibändejä viljelty jo kasoittain. Aika monipuolisesti musaa olen aina kuunnellut, Thrash erittäin lähellä sydäntä.
Nuorena miehenä tuli Tampereella Epesistä ostettua levyjä, satakunta helposti.
Hyvä valikoima oli Kauppakadun liikkeessä, siellä pari kertaa kuussa tuli käytyä läräämässä levyt ja aina jotain löytyi. Löytyi Jenkkilän isot nimet ja
Euroopan osastoa joista laitan yhden bändin jonka R.I.P. platta tuli kuunneltua puhki.
Soitinyhtye Coroner tietysti, mahtavan taitava kolmikko kerrassaan. 1987 vuosikertaa.
Mitä on Trash?Kuutenlin tämän sivun biisit ja otsikko on ihan oikeassa. Ei tää ole setämiehen juttu. Olen minä trashia joskus nuorena kuunnellut eli suurin piirtein sillon kun se keksittiin.
Jossain oli että koko tili on poissa. Game over sitten vaan.