Erikoista väittää että Saaralta puuttuu joku persoonallinen juttu. Vastaavaa laulajaa, kun ei Suomesta löydy. Saara on esittänyt "nyyhkylauluista" rockiin, ja on vetänyt ne huipputasolla.
En minä väitä mitään, kerron vaan miten minä asian koen. Minä arvostan aina sitä että laulajalla on persoonallinen ääni, tai soittajalla on oma tunnistettava tyyli soittaa instrumenttiaan, ja se menee minun kirjoissani teknisen taituruudenkin edelle. Ja minun mielestäni tuosta Saara Aallon äänestä vaan puuttuu sellainen persoonallinen juttu joka tekisi hänen äänestään tunnistettavan ja mielenkiintoisen. Tekninen virheettömyys ei välttämättä tee kenestäkään kiinnostavaa.
Kim veivaa erikoisella tyylillään, joka ei oikein minulle iske. En vaan jaksaisi kuunnella tuolla äänellä vedettyä kamaa kovin pitkään.
Minäkin olin vähän epäileväinen ennen eilistä koska Koskinen oli laulanut koko ajan aika samantyylisiä biisejä, mutta eilen löytyi sitten jo sen verran variaatiota niin biisin kuin äänen ja laulutyylinkin suhteen että tuo epäily yksipuolisuudesta hälventyi ainakin minun silmissäni.