trubaduuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Aivan järkyttävää pätkimistä.
Johtuukohan tuo pätkiminen siitä, kun muut ottelut ovat päättyneet ja näistä ihmiset siirtyvät katsomaan keskeneräisiä otteluita. Tällöinhän näillä kyseisillä kanavilla katsojamäärät lisääntyvät huomattavasti. Eli yksittäinen kanavanippu ei kestä suurta katsojamäärää vaan alkaa pätkimään kun katsojia on tietyn rajan yli. Kapasiteetti ei siis riitä.
Todellakin. Häiriö on nyt Telian päässä.Ilmainen vinkki @Telia: Ammattimainen organisaatio laittaisi lähetykseen näkymään (esim. pelikatkojen aikana) infotekstin ja pahoittelun pätkivästä lähetyksestä, jotta asiakkaat tietävät vian olevan muualla kuin omassa laitteistossaan.
Aivan! Muistanko oikein, että myös viime lauantaina oli ihan samat ongelmat ainakin Satakunnan alueella?Ilmeisesti Telia ei pysty lähettämään jääkiekkoa pätkimättä lauantai-iltaisin puoli kahdeksan jälkeen.
Toisto keskeytyi
Tällä tilillä on jo suurin mahdollinen määrä yhtäaikaisia katsojia (Virhekoodi: Vol15:409)
Eilisessä pelissä havaittiin pätkimistä ja se saatiin pelin aikana korjattua. Tiedote asiasta on kirjattu tänne. Pahoittelut häiriöstä!
Olivia /Telia
Kännykkä + CC valittaa DRM-virhettä.
Tietokone + HDMI + TV sama homma.
Pelkän kännykän/tabletin kautta pelittää normaalisti. Mikäköhän juttu?
CC:iin palautettu tehdasasetukset. Telia-sovellus asennettu uudelleen. Ei apua.
En tiedä onko tämä välttämättä vika, mutta Telian edustajat lupailivat, että kauden alkaessa kaikki on uusine mullistuksineen kunnossa ja pelittävät. En tiedä enkö ole riittävästi resetoinut tai hankkinut riittävästi Telian digibokseja, mutta mitään mullistavaa uudistusta esimerkiksi äänimaailmaan en ole havainnut. Pätkivää ja puuroutuvaa kuvaa olen sen sijaan havainnut,
Onko minua näiltä osin uunotettu vai enkö vain osaa.
Minä uskon että ongelmat tosiaan ovat Telian päässä.
Itselläni Telia sovellus ja sillä yhteys chromecastin kautta televisioon. Käytössäni 100/10 nettiyhteys. Kuva puuroutuu vähän väliä lähes katselukelvottomaksi.
Olen korjaustoimenpiteinä kokeillut seuraavia.
1. Chromecast 50hz tilaan.
2. Chromecastin tehdasasetusten palautus
3. Wlan verkon taajuuden vaihtaminen
4. Telia sovelluksen uudelleen asentaminen.
Olen kokeillut seuraavia asioita erikseen, yhdessä ja samaan aikaan, mutta mikään ei ole korjannut ko. ongelmaa.
Joten kysyn @Telia oletteko tekemässä asialle jotain, sillä väkisinkin ongelma on teidän päässänne? Tuskin olen ongelman kanssa ainut.
Joten kysyn @Telia oletteko tekemässä asialle jotain, sillä väkisinkin ongelma on teidän päässänne? Tuskin olen ongelman kanssa ainut.