Sama ilmoitus täälläkin, Tps- Jyp ottelussa. Onneksi F5 palautti heti pelin liveen takaisin.Lukko - KalPa pari minuuttia jäljellä. Telia painaa ruutuun:
Liitteet
telia.JPG
18,9 KB kertaa luettu: 27
Katson Sport-Ilves peliä selaimella Telia TV:n kautta, Chrome + Telian plugari. Koneena vuoden 2017 MacBook Pro 13", nettiyhteys koneeseen 5 GHz taajuudella toimivalla wifillä, tukiasema kahden metrin päässä, nopeus 400 mbps, samalla kanavalla ei muita wifi-verkkoja. Taloon tuleva kuituliittymä 300/300M.
Kuva pysyy hetken aikaa terävänä, mutta menee puuroksi - välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kestää kauan palautua parhaalle laadulle, nopeiten tämä tapahtuu käynnistämällä striimi uudestaan.
Tämä viesti on musiikkia korvilleni. Telian valinta Liigan televisioinnin toteuttajaksi oli karmea virhe. Tuntuu hyvältä kuulla, että myös meidän yksittäisten kuluttajien lisäksi he, joilla on painavampaakin asiakkuutta, ovat valmiita boikotoimaan yhtiötä kyvyttömyytensä, välinpitämättömyytensä ja asiakkaiden jatkuvan aliarvioinnin vuoksi.Telia syytti asiakkaita ja heidän laitteistoja puolitoista vuotta, vaikka syy on ollut koko ajan vain ja ainoastaan heidän päässään - vanhassa ja väärässä teknologiassa. Täydellistä asiakkaan aliarvioimista. Hauskaa kyllä, sama tuntuu jatkuvan myös yrityspuolella, jossa asiakkaasta kiinnostutaan vasta siinä vaiheessa, kun asiakas on vaihtamassa kilpailijan leiriin. Teen kyllä kaikkeni, jotta meidän työpaikka ei maksa euroakaan tulevaisuudessa Telialle tai sen tytäryhtiöille. Pelkkä puhelinliittymien vuosilaskutus on lähempänä sataa kuin viittäkymmentätuhatta euroa.
Tämä sama viesti voisi olla UrhoTVn ajalta tai Ruudun ajalta. Aina tuntuu menevän päin vittua ja viesti on sama.Tämä viesti on musiikkia korvilleni. Telian valinta Liigan televisioinnin toteuttajaksi oli karmea virhe. Tuntuu hyvältä kuulla, että myös meidän yksittäisten kuluttajien lisäksi he, joilla on painavampaakin asiakkuutta, ovat valmiita boikotoimaan yhtiötä kyvyttömyytensä, välinpitämättömyytensä ja asiakkaiden jatkuvan aliarvioinnin vuoksi.
Vielä tulee aika, jolloin Liigaa näkee ilman Teliaa.
Tämä sama viesti voisi olla UrhoTVn ajalta tai Ruudun ajalta. Aina tuntuu menevän päin vittua ja viesti on sama.
Itse viihdyin Urhon ja Ruudun asiakkaana huomattavasti paremmin ajoittaisista teknisistä ongelmista huolimatta. Jos ongelmia oli, ne pääsääntöisesti myönnettiin, ja asiakkaalle saatettiin jopa suorittaa korvaus viallisesta tuotteesta ilman erillistä reklamaatiota. Telian kohdalla asiakaskokemukseni oli ensimmäisistä metreistä lähtien erittäin vaikea, lopulta usean aspa-puhelun jälkeen käynnistyttyään palvelu toimi huonosti kaikki kolme kuukautta, jotka pettyneenä asiakkaana sinnittelin, eikä kyseisiin ongelmiin ole näköjään saatu parannusta kokonaisen 1,5v aikana. Kuten edellä todettua, yhden teknisen ongelmansa kanssa Telia on päässyt eteenpäin tämän HTML5-kikkareen lopultakin valmistuttua: tästäkin kuitenkin ehdittiin syyllistämään asiakasta ja hänen laitteistoaan kokonaiset 1,5 vuotta.Tämä sama viesti voisi olla UrhoTVn ajalta tai Ruudun ajalta. Aina tuntuu menevän päin vittua ja viesti on sama.
Telia syytti asiakkaita ja heidän laitteistoja puolitoista vuotta, vaikka syy on ollut koko ajan vain ja ainoastaan heidän päässään - vanhassa ja väärässä teknologiassa. Täydellistä asiakkaan aliarvioimista. Hauskaa kyllä, sama tuntuu jatkuvan myös yrityspuolella, jossa asiakkaasta kiinnostutaan vasta siinä vaiheessa, kun asiakas on vaihtamassa kilpailijan leiriin. Teen kyllä kaikkeni, jotta meidän työpaikka ei maksa euroakaan tulevaisuudessa Telialle tai sen tytäryhtiöille. Pelkkä puhelinliittymien vuosilaskutus on lähempänä sataa kuin viittäkymmentätuhatta euroa.
Miten ihmeessä castauksella kelataan peliä kun aloittaa katselun alusta kun peli käynnissä? Castatessa ei voi kelata, laitat castin pois ja kelaat oikeeseen kohtaan, casti päälle niin alkaa alusta.
Paskaa jos tämä on ominaisuus ja pitää jostain puhelimelta tihrustaa. Siirtäkää c morelle jo koko paska kun ei ole ilmeisesti "ominaisuudet" kunnossa.