Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 907 947
  • 23 436

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, Italia, AC Milan
Oli muuten mielestäni jokseenkin huvittavaa kun Liigalive 360 alkuhöpinöiden aikana Oskari Saari haastatteli jonkun joukkueen pelaajaa x ruotsin kielellä (oletettavasti ko pelaajan äidinkieli). Tuliko Telialla kenelläkään mieleen, että tuon haastattelun pääkohdat voisi joku suomentaa, esim Saari haastattelun jälkeen tai se studioemäntä? Veikkaan ettei minun lisäksi iso osa liigan tilaajista tajunnut mitä haastattelussa juteltiin, sikäli kun mulla yhtään hajua on keskiverto suomalaisen ruotsinkielentaidosta.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

A Siente

Jäsen
En ymmärrä miten kaikilla tuntuu olevan viivettä, kun itsellä sitä ei ole juuri ollenkaan. Katson pelit windows 10 läppäriltä Telian sovelluksen kautta ja esim. livetulokset ei spoilaa maaleja. Viive on sama kuin Viaplayssa.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
En ymmärrä miten kaikilla tuntuu olevan viivettä, kun itsellä sitä ei ole juuri ollenkaan. Katson pelit windows 10 läppäriltä Telian sovelluksen kautta ja esim. livetulokset ei spoilaa maaleja. Viive on sama kuin Viaplayssa.

Sen takia et ole ymmärtänyt koska et käytä Chromecastia.

Suurin osa taitaa seurata Chromecastin kautta lähetyksiä ja siellä viive on 1-5min luokkaa.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Dallasin Stars.
Sen takia et ole ymmärtänyt koska et käytä Chromecastia.

Suurin osa taitaa seurata Chromecastin kautta lähetyksiä ja siellä viive on 1-5min luokkaa.
Juuri näin. Viime kaudella mulla töllö + chromecast, tukan revin päästä.. Nyt otin Win10 läppärille Telia aplikaatiolla pelit, eikä ole ongelmia. Kuvanlaatu suorastaan erinomainen ja oikea aika.

Satuin kysäiseen tästä ketjusta joltain ennen kautta miten toimii PC ja aplikaation kautta lähetys, kovasti kehuttiin.
Kannatti ottaa näin, kiitos sille joka vastasi viestiin...joka oli Leon!

Viimeksi muokattu:

RetroRenttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjasta riippuen
Telia on ilmeisesti vaivihkaa uuden kauden alkaessa jättänyt nuo ottelukoosteet pois youtube kanavaltaan. Liekkö syynä sitten saada katsojia ohjattua Liigan sivuille ja appiin. Hauskinta tässä on se että ainakin minä olen tänä syksynä bongannut ensinmäistä kertaa Saksan ja Sveitsin pääsarjojen ottelukoosteiden tulleen youtuben puolellekkin. No ehkä tämä on sitä Suomalaista innovaatiota tehdä asioita eri tavoin.

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun tuosta Rauman kamerahelvetistä joutuu tälläkin kaudella nillittämään niin oletteko te siellä Telialla saaneet yhteyttä näihin työnsankareihin? Onko tällä kaudella luvassa muutoksia tuohon? Eilinen Lukko-JyP peli näyttää malliesimerkin pelkästään koostetta vilkaisemalla minkälaista suorittamista se oikein on.

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri näin. Viime kaudella mulla töllö + chromecast, tukan revin päästä.. Nyt otin Win10 läppärille Telia aplikaatiolla pelit, eikä ole ongelmia. Kuvanlaatu suorastaan erinomainen ja oikea aika.

Satuin kysäiseen tästä ketjusta joltain ennen kautta miten toimii PC ja aplikaation kautta lähetys, kovasti kehuttiin.
Kannatti ottaa näin, kiitos sille joka vastasi viestiin...joka oli Leon!

Herran vuonna 2019 on siis ok, että palveluntarjoaja tuo lähetyksen kohtuullisella viiveellä saataville tietokoneen näytölle, tai siitä aletaan kytkeä kaapeleita vielä televisioon? Emme ole ilmeisesti seuranneet asioiden kehitystä ihan samasta perspektiivistä...

goalhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Herran vuonna 2019 on siis ok, että palveluntarjoaja tuo lähetyksen kohtuullisella viiveellä saataville tietokoneen näytölle, tai siitä aletaan kytkeä kaapeleita vielä televisioon? Emme ole ilmeisesti seuranneet asioiden kehitystä ihan samasta perspektiivistä...
Onnistuu myös langattomasti... Win 10 näytön jaolla.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Missä kohtaa Petros sanoi, että tämä tilanne on ok? Hänhän vain totesi, että tietokoneella toimii paremmin. Olen todennut itse ihan saman. Ei sen näin pitäisi mennä, mutta jos on tietokone vaihtoehto käytettävissä, niin sitä kautta voi ongelmaa kiertää.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Youtube on paras kanava ottelukoosteille. En ymmärrä miten Telia ei tätä tajua. Ei kaikkia kiinnosta varta vasten etsiä koosteita liigan omilta sivuilta tai sovelluksista. @Telia ottelukoosteet youtubeen. Viime kaudellakin toimi hyvin.
Veikkaan, että seuraava innovaatio on, että koosteita voi käydä katsomassa Telia-kaupoissa. Telia varautuu jo ryntäykseen lisäämällä myyjien määrää, jotta ehditään kaikille myydä käteviä oheislaitteita.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan, että seuraava innovaatio on, että koosteita voi käydä katsomassa Telia-kaupoissa. Telia varautuu jo ryntäykseen lisäämällä myyjien määrää, jotta ehditään kaikille myydä käteviä oheislaitteita.
Vuoronumeron ottelukoostejonoon saa vasta kun on käynyt myyjän kanssa liittymäasiat läpi.

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missä kohtaa Petros sanoi, että tämä tilanne on ok? Hänhän vain totesi, että tietokoneella toimii paremmin. Olen todennut itse ihan saman. Ei sen näin pitäisi mennä, mutta jos on tietokone vaihtoehto käytettävissä, niin sitä kautta voi ongelmaa kiertää.

Ei suoraan sanonut missään. On kierrettävissä tai ei, niin palveluntarjoajan surkea toteutus on edelleen se juurisyy. Ei asiakkaiden pidä joutua kehittelemään mitään kiertoteitä ongelmien ohitse.

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Kun tuosta Rauman kamerahelvetistä joutuu tälläkin kaudella nillittämään niin oletteko te siellä Telialla saaneet yhteyttä näihin työnsankareihin? Onko tällä kaudella luvassa muutoksia tuohon? Eilinen Lukko-JyP peli näyttää malliesimerkin pelkästään koostetta vilkaisemalla minkälaista suorittamista se oikein on.

Eikö seuraava askel olisi jo se että joku menee Raumalle seuraavaan Lukko-peliin ja antaa henkilökohtaisesti palautetta niille kameramiehille. Luulisi viestin menevän perille tai sitten saatte vastauksen tyyliin: "Telian ohjeistus käskee pitämään zoomi-nappia pohjassa"

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Kameratoiminnasta on laitettu viestiä eteenpäin näiden palautteiden myötä oikealle taholle.

//Joonas L.

Viestiä on laitettu nyt vuoden ajan eteenpäin, mutta Raumalla kameratoiminnan laatu on samaa paskaa pelistä toiseen. Eli joko mitään palautetta tuonne ei Telian vakuutteluista huolimatta lähetetä tai sitten vaan kameramiehiä ei kiinnosta työn laatu.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö seuraava askel olisi jo se että joku menee Raumalle seuraavaan Lukko-peliin ja antaa henkilökohtaisesti palautetta niille kameramiehille. Luulisi viestin menevän perille tai sitten saatte vastauksen tyyliin: "Telian ohjeistus käskee pitämään zoomi-nappia pohjassa"

Eikä pelkkä zoomaus, vaan esim. eilen kamera oli myöhässä tilanteista moneen kertaan. Ala-arvoinen suoritus, ei mitään ammattitaitoa ja/tai ylpeyttä.

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
50Mbps VDSL hybridinä kun ei ihan nopeinta tekniikkaa pitäisi olla.

Eihän se 99% kerroista olekkaan kiinni siitä nopeudesta, vaan siitä että kun puskuria ei ole, niin pienikin heittely nopeudessa puurouttaa samantien kuvan. Ei Telian lähetys vaadi erityisen nopeata nettiä, vaan normaalia huomattavasti vakaamman.

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pelin lopussa vaihtoon luistelevaa maalivahtia ei enää kuvata jos kiekko on toisessa päässä, vaan tästä tapahtumasta ilmoitetaan tekstillä pelikellon vieressä. Tätä muutosta olen tervehtinyt suurella ilolla.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vaikka kuinka olisi nopea netti kotona, niin tärkein pätkä on se mitä chromecastille menee. Chromecastin nopeuden testaamiseen itse tiedän pari kohtuullista android appia: Speedcast ja "SpeedCast - Internet speed test for Chromecast"

Näistä alempi on omasta mielestäni parempi, vaikka onkin täynnä mainoksia.

Jos joku tietäää iPhone vehkeille vastaavan niin saa vinkata!

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei suoraan sanonut missään. On kierrettävissä tai ei, niin palveluntarjoajan surkea toteutus on edelleen se juurisyy. Ei asiakkaiden pidä joutua kehittelemään mitään kiertoteitä ongelmien ohitse.
Olet ihan oikeassa, ei kai tässä kukaan ole eri mieltä? Me emme kuitenkaan voi asiakkaina näitä toteutuksia korjata, mutta voimme yrittää auttaa toisiamme kiertämään ongelmia, jos kuitenkin haluamme liigaa katsella.

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olet ihan oikeassa, ei kai tässä kukaan ole eri mieltä? Me emme kuitenkaan voi asiakkaina näitä toteutuksia korjata, mutta voimme yrittää auttaa toisiamme kiertämään ongelmia, jos kuitenkin haluamme liigaa katsella.

Tietysti saa auttaa. Henkilökohtaisesti kieltäydyn maksamasta huonosta palvelusta.

4

444

Jos joku tietäää iPhone vehkeille vastaavan niin saa vinkata!
Itseänikin kiinnostaisi moinen.
Olen jo kauan sitten luopunut ajatuksesta, että käyttäisin Apple TV 4K:ta langattomasti. Google mesh-reitittimet toimivat muuten kuin unelma kotonani ja siirtonopeudet eivät paljon vaihtele, mutta tuon purkin kanssa sitä vaihtelua riittää. Tämä siis striimin tarjoajasta riippumatta. Piuhalla kiinni, ja johan loppuu kuvan suttuuntuminen.
Nopeustesti ei toki korjaa tätä ongelmaa, mutta olisi kiva nähdä, mitä tuolla tapahtuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy