Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 960 164
  • 23 590
4

444

Mitenhän se voi olla edelleen kesken... harjoituskaudella se oli jo olemassa ja nyt sitä yhtäkkiä otetaan taas käyttöön ja testaillaan. Tuleekohan tällw kaudelle vielä?
Onneksi se html5 tuli luvatusti jouluksi.
 

Telia

Jäsen
Mitenhän se voi olla edelleen kesken... harjoituskaudella se oli jo olemassa ja nyt sitä yhtäkkiä otetaan taas käyttöön ja testaillaan. Tuleekohan tällw kaudelle vielä?
Onneksi se html5 tuli luvatusti jouluksi.
Uusi alusta oli osittain käytössä harjoituskaudella, mutta jouduimme tekemään takaisinvedon siinä ilmenneiden haasteiden vuoksi. Vanha alusta on siis käytössä, kunnes uuden alustan toiminta saadaan varmistettua.

//Joonas S.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mitenhän se voi olla edelleen kesken... harjoituskaudella se oli jo olemassa ja nyt sitä yhtäkkiä otetaan taas käyttöön ja testaillaan. Tuleekohan tällw kaudelle vielä?
Onneksi se html5 tuli luvatusti jouluksi.
Ja sitäpaitsi kyllä me maksavat asiakkaat voitaisi ihan hyvin toimia koetestaajina asiassa, niinhän me joudutaan toimimaan muutenkin koko ajan.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Ja sitäpaitsi kyllä me maksavat asiakkaat voitaisi ihan hyvin toimia koetestaajina asiassa, niinhän me joudutaan toimimaan muutenkin koko ajan.

Tämä on täysin totta. Mutta kun eletään ajassa, jossa ihmisten kuvitellaan laukkaavan kivijalkakaupoissa, ei ole juolahtanut mieleenkään, että annettaisiin asiakkaiden päättää saati edes auttaa. Mieluummin istutaan palavereissa ja viedään kyselyä eteenpäin organisaatiossa. No, onneksi ei ole salkussa Telian osakkeita.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tämä on täysin totta. Mutta kun eletään ajassa, jossa ihmisten kuvitellaan laukkaavan kivijalkakaupoissa, ei ole juolahtanut mieleenkään, että annettaisiin asiakkaiden päättää saati edes auttaa. Mieluummin istutaan palavereissa ja viedään kyselyä eteenpäin organisaatiossa.

Tuli jotenkin Thomas Cookin kyykähtämisestä Telia mieleen. Maailman vanhimmalle matkatoimistolle tuli yllätyksenä että jengi varailee nykyään itse reissujaan ilman byroota.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Tämä on täysin totta. Mutta kun eletään ajassa, jossa ihmisten kuvitellaan laukkaavan kivijalkakaupoissa, ei ole juolahtanut mieleenkään, että annettaisiin asiakkaiden päättää saati edes auttaa. Mieluummin istutaan palavereissa ja viedään kyselyä eteenpäin organisaatiossa. No, onneksi ei ole salkussa Telian osakkeita.

Mistäkän löytää ko. haastattelun, jossa Telian johtoportaaseen kuuluva taivastelee moista?
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mistäkän löytää ko. haastattelun, jossa Telian johtoportaaseen kuuluva taivastelee moista?


"Koko Liiga-tuotteen kauden osalta toimitusjohtaja kertoi, että yhtiö oletti suurimman osan tilaavan Liiga-pakettinsa henkilökohtaisesti Telian liikkeissä, mutta merkittävästi suurempi osuus tekikin tilauksensa verkossa.
Tämä on helpottanut tilausten käsittelyprosessia Telian kannalta, mutta toisaalta nettiostaminen ei ole tarjonnut myyjille samanlaista mahdollisuutta myydä muita Telian tuotteita samalla kertaa."
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ja kun sisäänheittotuote on tehty vasemmalla kädellä niin ei se luottoa herätä siirtää muitakaan palveluita saman firman piiriin.

En oikein tiedä onko tämä auennut Telian ihmisille vieläkään. Saattavat kuvitella että vaikka moni Liigan seuraajista kyrpiintyy firmaan se ei ole iso juttu, mutta kun tämä spedeily vaan jatkuu, niin melkoinen lumipallo-efekti syntyy.

Ehkä moni ei halua antaa firmansa asioita sellaisen kioskin hoitoon, joka hokee Liigaan liittyvistä jutuista toista vuotta että "kohta tulee".
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En oikein tiedä onko tämä auennut Telian ihmisille vieläkään. Saattavat kuvitella että vaikka moni Liigan seuraajista kyrpiintyy firmaan se ei ole iso juttu, mutta kun tämä spedeily vaan jatkuu, niin melkoinen lumipallo-efekti syntyy.

Ehkä moni ei halua antaa firmansa asioita sellaisen kioskin hoitoon, joka hokee Liigaan liittyvistä jutuista toista vuotta että "kohta tulee".
Omalta kohdalta täytyy sanoa että maksan mielelläni palvelusta ja tuotteista "ekstraa" silloin kun ne toimivat. Etenkin asiakaslähtöiset tuotteet ovat minulle sellaisia joista en nirsoile. Sitten jos hommat ei miellytä niin palveluntarjoaja huomaa sen. Esim. Tässä tapauksessa minulla ei ole eikä tule mitään Telian tuotteita.

Molemmissa tapauksissa myös vien viestiäni eteenpäin. Tästäkin esimerkkinä lähipiirissäni OLI Telian liittymiä jne. Eipä ole enää...
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omalta kohdalta täytyy sanoa että maksan mielelläni palvelusta ja tuotteista "ekstraa" silloin kun ne toimivat. Etenkin asiakaslähtöiset tuotteet ovat minulle sellaisia joista en nirsoile. Sitten jos hommat ei miellytä niin palveluntarjoaja huomaa sen. Esim. Tässä tapauksessa minulla ei ole eikä tule mitään Telian tuotteita.

Molemmissa tapauksissa myös vien viestiäni eteenpäin. Tästäkin esimerkkinä lähipiirissäni OLI Telian liittymiä jne. Eipä ole enää...

Tämähän on Telian kohdallakin se suuri suunnitelma. Eli Liiga tuo mukanaan asiakkaita paitsi lisää, myös useamman palvelun tai laitteen ostajana. Se ei yksinkertaisesti toimi, kun se sisäänheittotuote jo itsessään on mitä on ja päälle esiinnytään hyvin ylimielisesti tunnistaen asiakkaan halut ja tarpeet sitä asiakasta itseäänkin paremmin.

Omakohtaisesti maksan toiselle suomalaiselle palveluntarjoajalle koko vuoden siitä hyvästä, että tuottavat kesällä suosikkilajiani katsottavaksi kattavasti ja helposti. Sovellus löytyy niin Android TV televisioon kuin Android TV boksiin, joka toisessa televisiossa kiinni. Löytyy tietysti, kun sen Play kaupasta saa helposti asennettua. Telian kohdalla ei tulisi nykyisestä palvelusta mieleenkään maksaa latin latia. Ensimmäisellä kaudella oli Liiga-passi hetken aikaa, mutta en vain pitänyt tavasta, jolla minut pakotettiin palvelua käyttämään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Omalta kohdalta täytyy sanoa että maksan mielelläni palvelusta ja tuotteista "ekstraa" silloin kun ne toimivat. Etenkin asiakaslähtöiset tuotteet ovat minulle sellaisia joista en nirsoile. Sitten jos hommat ei miellytä niin palveluntarjoaja huomaa sen. Esim. Tässä tapauksessa minulla ei ole eikä tule mitään Telian tuotteita.

Molemmissa tapauksissa myös vien viestiäni eteenpäin. Tästäkin esimerkkinä lähipiirissäni OLI Telian liittymiä jne. Eipä ole enää...

Aivan. Itse maksan ihan mielelläni 25 €/kk Liigan katsomisesta kun saavat luvatut asiat kuntoon. Viive, äänet yms. Vaikka maksankin Liigasta, omalta osaltani Telian saldo on viimeisen vuoden aikana n. 10 k€ pakkasen puolella, johtuen muista jutuista. Ja niiden takaisin kääntäminen ei tule onnistumaan.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
@Telia viive on taas aivan kohtuuton, tehkää tälle asialle jotain. Liigavahtikin noin minuutin edellä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Onko jollain sama juttu kuin minulla, että pelien katselu jälkeenpäin on jotenkin ihan hemmetin vaikeaa? Jos yrittää alkaa katsomaan peliä joka on juuri päättnyt alusta, niin se ei meinaa toimia Telian Windows-apillä, eikä Chromecastissa. Android-apillä saattaa toimia, mutta ei suostu lähettämään Chromecastiin. Livenä mitään ongelmia ei näissä vehkeissä ole.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Telian TV:n lähetys puuroutuu jatkuvasti. Katson Liigalive 360 -lähetystä, välillä menee täysin pikselimössöksi. Olen käynnistänyt lähetyksen uudelleen mutta tekee samaa. Onkohan vika pelkästään tässä yhdessä lähetyksessä vai vedetäänkö ihan arvalla taas? Pistän kohta tuon KalPan pelin pyörimään niin saas nähdä.

Käytössä on Chromecast + Telia TV -sovellus Android-tabletissa. Puhelimella mittasin netin nopeutta niin langattomasti tuli 150 megaa samalla kun tuo lähetys tuossa pyörii, eli nopeuskin on kunnossa. Niin ja joo, Viaplay oli myös testissä niin arvatkaa oliko samanlaisia ongelmia?

Ei ollut
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nämä lähetyksien viiveet on kasvaneet viime kaudesta eri palvelimien välillä. Selvästi osa palvelimista on bufferoinut 4-5 minuuttia, kun streamia uudelleen käynnistelemällä voi lotota noin 1-1,5min viiveen. Eihän tuota täysin sekunnilleen saa, mutta aivan järjettömän pitkiä buffereita osassa jakelupalvelimissa. Viimeisillä katselukerroilla on saanut käynnistellä streamia uudestaan 5-7 kertaa, että viive olisi edes jotenkin järkevä noin minuuttiin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olis ihan kiva, jos selostajalla olisi edes vähän ammattiylpeyttä ja tekisi pohjatyön iltaa varten. Lukko-JYP peli on ollut selostajan osalta pelkkää miettimistä, että kukakohan pelaaja kiekkoon koski ja kukakohan sen syötti ja kukakohan sen blokkasi. Erittäin raskasta ja kiusallista.
 

Telia

Jäsen
Telian TV:n lähetys puuroutuu jatkuvasti. Katson Liigalive 360 -lähetystä, välillä menee täysin pikselimössöksi. Olen käynnistänyt lähetyksen uudelleen mutta tekee samaa. Onkohan vika pelkästään tässä yhdessä lähetyksessä vai vedetäänkö ihan arvalla taas? Pistän kohta tuon KalPan pelin pyörimään niin saas nähdä.

Käytössä on Chromecast + Telia TV -sovellus Android-tabletissa. Puhelimella mittasin netin nopeutta niin langattomasti tuli 150 megaa samalla kun tuo lähetys tuossa pyörii, eli nopeuskin on kunnossa. Niin ja joo, Viaplay oli myös testissä niin arvatkaa oliko samanlaisia ongelmia?

Ei ollut

Onko käyttämäsi ChromeCast television sisäinen vai erillinen? Tapahtuuko kuvan puuroutumista Android -tabletilla? //Henri
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onko käyttämäsi ChromeCast television sisäinen vai erillinen? Tapahtuuko kuvan puuroutumista Android -tabletilla? //Henri
Ihan erillinen toisen sukupolven Chromecast. En ole katsonut tabletilta suoraan tabletilta koska ei kiinnosta alkaa seuraamaan peliä jostain postimerkin kokoisesta näytöstä.

Eikä tämä nyt ihan oikeasti voi olla mikään laitekohtainen vika. Millään muulla suoratoistopalvelulla tätä ei tapahdu, joten hyvin äkkiä on poissulkumenetelmällä päätellä että vika ei ole omissa laitteissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös