Onhan tässä Telian asiakaspalvelussa niin hitosti vikaa, minkä huomaa nyt hyvin, kun aiemmin oli kaikki telepalvelut Elisalla, ja nyt joutui puolipakon(valokuitu) edessä vaihtamaan osan Telialle. Ei se Elisakaan mikään täydellinen lafka ole, mutta asioihin sai aina selkeitä ja yksiselitteisiä ohjeita ja asiat hoitui aina kerralla kuntoon, kun Aspaan oli yhteyksissä. Telian kanssa selitykset vaihtuu asiakaspalvelijan mukaan, ja juuri muuta ei jää usein käteen, kuin "viedään asiaa eteenpäin" tai "selvittelen asiaa ja palaan asiaan"(ei oikeasti palaa). Elisalla myös sopimukset ja laskutus oli selkeää, ylläreitä ei tullut. Telian syyskuun laskutus on jo käsite kiekkopiireissä, ja noista nettiliittymistäkin paljastunut kaikenlaista kivaa, jota ei markkinoinnissa ja myydessä ole avattu asiakkaalle lainkaan. Esimerkiksi nyt se, että monet tarjoukset, jotka ovat Telian laajakaista- asiakkaille, eivät koskekaan avoimessa kuidussa(Teliankaan rakentamassa) Telian asiakkaina oleville. Tähän voi olla ihan järkevä syy, mutta miksei markkinoinnissa lue siellä alareunassa: Ei koske Telian avoin kuitu asiakkaita. (tjmsp)