Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 902 144
  • 23 433

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun tuosta Rauman kamerahelvetistä joutuu tälläkin kaudella nillittämään niin oletteko te siellä Telialla saaneet yhteyttä näihin työnsankareihin? Onko tällä kaudella luvassa muutoksia tuohon? Eilinen Lukko-JyP peli näyttää malliesimerkin pelkästään koostetta vilkaisemalla minkälaista suorittamista se oikein on.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri näin. Viime kaudella mulla töllö + chromecast, tukan revin päästä.. Nyt otin Win10 läppärille Telia aplikaatiolla pelit, eikä ole ongelmia. Kuvanlaatu suorastaan erinomainen ja oikea aika.

Satuin kysäiseen tästä ketjusta joltain ennen kautta miten toimii PC ja aplikaation kautta lähetys, kovasti kehuttiin.
Kannatti ottaa näin, kiitos sille joka vastasi viestiin...joka oli Leon!

Herran vuonna 2019 on siis ok, että palveluntarjoaja tuo lähetyksen kohtuullisella viiveellä saataville tietokoneen näytölle, tai siitä aletaan kytkeä kaapeleita vielä televisioon? Emme ole ilmeisesti seuranneet asioiden kehitystä ihan samasta perspektiivistä...
 

goalhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Herran vuonna 2019 on siis ok, että palveluntarjoaja tuo lähetyksen kohtuullisella viiveellä saataville tietokoneen näytölle, tai siitä aletaan kytkeä kaapeleita vielä televisioon? Emme ole ilmeisesti seuranneet asioiden kehitystä ihan samasta perspektiivistä...
Onnistuu myös langattomasti... Win 10 näytön jaolla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Herran vuonna 2019 on siis ok, että palveluntarjoaja tuo lähetyksen kohtuullisella viiveellä saataville tietokoneen näytölle, tai siitä aletaan kytkeä kaapeleita vielä televisioon? Emme ole ilmeisesti seuranneet asioiden kehitystä ihan samasta perspektiivistä...
Missä kohtaa Petros sanoi, että tämä tilanne on ok? Hänhän vain totesi, että tietokoneella toimii paremmin. Olen todennut itse ihan saman. Ei sen näin pitäisi mennä, mutta jos on tietokone vaihtoehto käytettävissä, niin sitä kautta voi ongelmaa kiertää.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Youtube on paras kanava ottelukoosteille. En ymmärrä miten Telia ei tätä tajua. Ei kaikkia kiinnosta varta vasten etsiä koosteita liigan omilta sivuilta tai sovelluksista. @Telia ottelukoosteet youtubeen. Viime kaudellakin toimi hyvin.
Veikkaan, että seuraava innovaatio on, että koosteita voi käydä katsomassa Telia-kaupoissa. Telia varautuu jo ryntäykseen lisäämällä myyjien määrää, jotta ehditään kaikille myydä käteviä oheislaitteita.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan, että seuraava innovaatio on, että koosteita voi käydä katsomassa Telia-kaupoissa. Telia varautuu jo ryntäykseen lisäämällä myyjien määrää, jotta ehditään kaikille myydä käteviä oheislaitteita.
Vuoronumeron ottelukoostejonoon saa vasta kun on käynyt myyjän kanssa liittymäasiat läpi.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missä kohtaa Petros sanoi, että tämä tilanne on ok? Hänhän vain totesi, että tietokoneella toimii paremmin. Olen todennut itse ihan saman. Ei sen näin pitäisi mennä, mutta jos on tietokone vaihtoehto käytettävissä, niin sitä kautta voi ongelmaa kiertää.

Ei suoraan sanonut missään. On kierrettävissä tai ei, niin palveluntarjoajan surkea toteutus on edelleen se juurisyy. Ei asiakkaiden pidä joutua kehittelemään mitään kiertoteitä ongelmien ohitse.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Kun tuosta Rauman kamerahelvetistä joutuu tälläkin kaudella nillittämään niin oletteko te siellä Telialla saaneet yhteyttä näihin työnsankareihin? Onko tällä kaudella luvassa muutoksia tuohon? Eilinen Lukko-JyP peli näyttää malliesimerkin pelkästään koostetta vilkaisemalla minkälaista suorittamista se oikein on.

Eikö seuraava askel olisi jo se että joku menee Raumalle seuraavaan Lukko-peliin ja antaa henkilökohtaisesti palautetta niille kameramiehille. Luulisi viestin menevän perille tai sitten saatte vastauksen tyyliin: "Telian ohjeistus käskee pitämään zoomi-nappia pohjassa"
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun tuosta Rauman kamerahelvetistä joutuu tälläkin kaudella nillittämään niin oletteko te siellä Telialla saaneet yhteyttä näihin työnsankareihin? Onko tällä kaudella luvassa muutoksia tuohon? Eilinen Lukko-JyP peli näyttää malliesimerkin pelkästään koostetta vilkaisemalla minkälaista suorittamista se oikein on.

Kameratoiminnasta on laitettu viestiä eteenpäin näiden palautteiden myötä oikealle taholle.

//Joonas L.

Viestiä on laitettu nyt vuoden ajan eteenpäin, mutta Raumalla kameratoiminnan laatu on samaa paskaa pelistä toiseen. Eli joko mitään palautetta tuonne ei Telian vakuutteluista huolimatta lähetetä tai sitten vaan kameramiehiä ei kiinnosta työn laatu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö seuraava askel olisi jo se että joku menee Raumalle seuraavaan Lukko-peliin ja antaa henkilökohtaisesti palautetta niille kameramiehille. Luulisi viestin menevän perille tai sitten saatte vastauksen tyyliin: "Telian ohjeistus käskee pitämään zoomi-nappia pohjassa"

Eikä pelkkä zoomaus, vaan esim. eilen kamera oli myöhässä tilanteista moneen kertaan. Ala-arvoinen suoritus, ei mitään ammattitaitoa ja/tai ylpeyttä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
50Mbps VDSL hybridinä kun ei ihan nopeinta tekniikkaa pitäisi olla.

Eihän se 99% kerroista olekkaan kiinni siitä nopeudesta, vaan siitä että kun puskuria ei ole, niin pienikin heittely nopeudessa puurouttaa samantien kuvan. Ei Telian lähetys vaadi erityisen nopeata nettiä, vaan normaalia huomattavasti vakaamman.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pelin lopussa vaihtoon luistelevaa maalivahtia ei enää kuvata jos kiekko on toisessa päässä, vaan tästä tapahtumasta ilmoitetaan tekstillä pelikellon vieressä. Tätä muutosta olen tervehtinyt suurella ilolla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vaikka kuinka olisi nopea netti kotona, niin tärkein pätkä on se mitä chromecastille menee. Chromecastin nopeuden testaamiseen itse tiedän pari kohtuullista android appia: Speedcast ja "SpeedCast - Internet speed test for Chromecast"



Näistä alempi on omasta mielestäni parempi, vaikka onkin täynnä mainoksia.

Jos joku tietäää iPhone vehkeille vastaavan niin saa vinkata!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei suoraan sanonut missään. On kierrettävissä tai ei, niin palveluntarjoajan surkea toteutus on edelleen se juurisyy. Ei asiakkaiden pidä joutua kehittelemään mitään kiertoteitä ongelmien ohitse.
Olet ihan oikeassa, ei kai tässä kukaan ole eri mieltä? Me emme kuitenkaan voi asiakkaina näitä toteutuksia korjata, mutta voimme yrittää auttaa toisiamme kiertämään ongelmia, jos kuitenkin haluamme liigaa katsella.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olet ihan oikeassa, ei kai tässä kukaan ole eri mieltä? Me emme kuitenkaan voi asiakkaina näitä toteutuksia korjata, mutta voimme yrittää auttaa toisiamme kiertämään ongelmia, jos kuitenkin haluamme liigaa katsella.

Tietysti saa auttaa. Henkilökohtaisesti kieltäydyn maksamasta huonosta palvelusta.
 
4

444

Jos joku tietäää iPhone vehkeille vastaavan niin saa vinkata!
Itseänikin kiinnostaisi moinen.
Olen jo kauan sitten luopunut ajatuksesta, että käyttäisin Apple TV 4K:ta langattomasti. Google mesh-reitittimet toimivat muuten kuin unelma kotonani ja siirtonopeudet eivät paljon vaihtele, mutta tuon purkin kanssa sitä vaihtelua riittää. Tämä siis striimin tarjoajasta riippumatta. Piuhalla kiinni, ja johan loppuu kuvan suttuuntuminen.
Nopeustesti ei toki korjaa tätä ongelmaa, mutta olisi kiva nähdä, mitä tuolla tapahtuu.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan tuolla valmentajien mikityksellä jokin syy-yhteys viiveeseen? Jos kerran puskurointiakaan ei ole, niin jollain tapaa se vaikuttaa keinotekoiselta. Toinen mikä jo viime kaudella tuli mieleen, että Veikkaus vaatisi sen Live-vetoja varten, mutta siitä olisi 100% vaitiolovelvollisuus.

Itse kyllä en olisi puskuroimattomuuteen uskonut tuolla boksilla. Koska itsellä ei ole henkilökohtaisesti pätkinyt milloinkaan muulloin, kuin että on ollut jokin yleinen vika päällä. 50Mbps VDSL hybridinä kun ei ihan nopeinta tekniikkaa pitäisi olla.
Veikkaus ei tälläistä vaadi. Normaali lähetyksessä viiveen kuuluisi olla 20 sek luokkaa ja Veikkaus itse livessä lisää vielä 5-10sek puskurin vedon asettamiselle. Eli tämä on ihan Telian omaa puppelointia.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eihän se 99% kerroista olekkaan kiinni siitä nopeudesta, vaan siitä että kun puskuria ei ole, niin pienikin heittely nopeudessa puurouttaa samantien kuvan. Ei Telian lähetys vaadi erityisen nopeata nettiä, vaan normaalia huomattavasti vakaamman.
Missäköhän se vakauden raja menee? Se on mitä ilmeisimmin olemassa, jos osalla käyttäjistä on ongelmia viiveen vaihtelun takia. Mulla kun ei ole ikinä puuroutunut tuo lähetys, niin ainakin joku toleranssi striimillä on viiveen vaihtelun suhteen. Eniwei, ei luulisi olevan rakettitiedettä kasvattaa sitä puskuria. Omalla alallani puhutaan usein ns. best practisesta. Tässä striimausteknologiassakin varmaan sellainen on olemassa ja varmaankin useimmat toimijat osaavat sitä noudattaa. Tuo taitaa olla vahvimmin negatiivisen käyttäjäkokemuksen aiheuttava juttu. Niinpä sen pitäisi olla korjauslistalla ykkösenä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onhan tässä Telian asiakaspalvelussa niin hitosti vikaa, minkä huomaa nyt hyvin, kun aiemmin oli kaikki telepalvelut Elisalla, ja nyt joutui puolipakon(valokuitu) edessä vaihtamaan osan Telialle. Ei se Elisakaan mikään täydellinen lafka ole, mutta asioihin sai aina selkeitä ja yksiselitteisiä ohjeita ja asiat hoitui aina kerralla kuntoon, kun Aspaan oli yhteyksissä. Telian kanssa selitykset vaihtuu asiakaspalvelijan mukaan, ja juuri muuta ei jää usein käteen, kuin "viedään asiaa eteenpäin" tai "selvittelen asiaa ja palaan asiaan"(ei oikeasti palaa). Elisalla myös sopimukset ja laskutus oli selkeää, ylläreitä ei tullut. Telian syyskuun laskutus on jo käsite kiekkopiireissä, ja noista nettiliittymistäkin paljastunut kaikenlaista kivaa, jota ei markkinoinnissa ja myydessä ole avattu asiakkaalle lainkaan. Esimerkiksi nyt se, että monet tarjoukset, jotka ovat Telian laajakaista- asiakkaille, eivät koskekaan avoimessa kuidussa(Teliankaan rakentamassa) Telian asiakkaina oleville. Tähän voi olla ihan järkevä syy, mutta miksei markkinoinnissa lue siellä alareunassa: Ei koske Telian avoin kuitu asiakkaita. (tjmsp)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tässä Telian asiakaspalvelussa niin hitosti vikaa, minkä huomaa nyt hyvin, kun aiemmin oli kaikki telepalvelut Elisalla, ja nyt joutui puolipakon(valokuitu) edessä vaihtamaan osan Telialle. Ei se Elisakaan mikään täydellinen lafka ole, mutta asioihin sai aina selkeitä ja yksiselitteisiä ohjeita ja asiat hoitui aina kerralla kuntoon, kun Aspaan oli yhteyksissä. Telian kanssa selitykset vaihtuu asiakaspalvelijan mukaan, ja juuri muuta ei jää usein käteen, kuin "viedään asiaa eteenpäin" tai "selvittelen asiaa ja palaan asiaan"(ei oikeasti palaa). Elisalla myös sopimukset ja laskutus oli selkeää, ylläreitä ei tullut. Telian syyskuun laskutus on jo käsite kiekkopiireissä, ja noista nettiliittymistäkin paljastunut kaikenlaista kivaa, jota ei markkinoinnissa ja myydessä ole avattu asiakkaalle lainkaan. Esimerkiksi nyt se, että monet tarjoukset, jotka ovat Telian laajakaista- asiakkaille, eivät koskekaan avoimessa kuidussa(Teliankaan rakentamassa) Telian asiakkaina oleville. Tähän voi olla ihan järkevä syy, mutta miksei markkinoinnissa lue siellä alareunassa: Ei koske Telian avoin kuitu asiakkaita. (tjmsp)
Telian aspa oli ihan ok vielä noin 8 vuotta sitten, mutta pian tuon jälkeen alkoivat säästötoimet aspan suhteen. Tämä johti siihen, että osaava henkilöstö irtisanoutui ja vaihtuvuus on ollut melkoista tuon jälkeen. Vaikea siinä on saada hommia sujumaan hyvin, kun henkilöstö vaihtuu muutaman kuukauden välein isolta osin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Telian aspa oli ihan ok vielä noin 8 vuotta sitten, mutta pian tuon jälkeen alkoivat säästötoimet aspan suhteen. Tämä johti siihen, että osaava henkilöstö irtisanoutui ja vaihtuvuus on ollut melkoista tuon jälkeen. Vaikea siinä on saada hommia sujumaan hyvin, kun henkilöstö vaihtuu muutaman kuukauden välein isolta osin.
Joo, en tarkoittanutkaan, että ongelman perussyy olisi näiden työntekijöiden urpoudessa. Eiköhän siellä hekin tuskaile vajaan ja virheellisen tiedon parissa.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Liigavahdissa olevat kausiennakot. Mitähän sanoisi... Onkohan kukaan lukenut otsikkoa ja katsonut videota. No kaipa nuo saadaan joskus kohdilleen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Surkeaa ettei perjantaina kun on useamman pelin päivä niin saada Liigalive360. Kyllä nyt viikonloppuisin perjantaina ja lauantaina pitäisi pystyä studiosta nauttimaan Liigakierroksen ohessa ja kerran arkipäivänä jos on useampi peli päivässä. Vain pari studiota viikkoon vuonna 2019 on surkeaa...

E: Jaa olihan siellä CMoren puolella studio, olisi voinut näkyä myös Liigan kanavalla tämä kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös