Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tekisin tämän ilman muuta jos vaan olisi vaihtoehto Liigan seuraamiselle. Esimerkiksi Ruudun/Nelosen vuosina 2013-18 vaihtoehtona oli se että pystyin ostamaan omalta kaapelioperaattoriltani tv-kortin jonka kautta sain pelit näkyville televisioon. Oli minulla kauden 2013-14 Ruudun nettiversio käytössä, mutta en pitänyt sen käytettävyydestä ja olihan siinäkin omat kasvukipunsa, niin tuon jälkeen katsoin kaikki Ruudun/Nelosen aikaan tulleet pelit perinteisen television välityksellä.Ainut mikä vaikuttaa, vaikuttaa parhaiten nopeiten ja eniten on se, että lopettakaa nyt helvetissä tilaukset! Kun mahdollisimman moni, mielellään kaikki laittaisi tilaukset poikki ja viereen kommentit et tällästä paskaa en osta enkä maksa, niin se mahtaisi saada jotain muutosta aikaan jopa Teliallakin. Niin kauan kun on näinkin paljon tilaajia ala-arvoisesta tai toisinaan luokattomasta vastineesta huolimatta, niin kauan mikään ei muutu.
Nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ostaa se kusinen nettilähetys Telialta ja toivoa että se ensinnäkin toimii ja toisekseen säätää itse niin paljon että lähetyksen viive on siedettävä. Toki vaihtoehtohan olisi myös olla seuraamatta Liigaa, mutta kun tässä nyt on vuosien ajan jo seurannut niin hankala siitä on luopuakaan. Toisaalta olisihan tuo radiosta pelien seuraaminen yksi vaihtoehto myöskin, eipä siinä mitään.
Itse toki maksan tuosta lähetyksestä puolet siitä normaalihinnasta kun olen kaverin kanssa kimppadiilin tehnyt. En tiedä olenko siis oikeutettu aivan täysipainoisesti valittamaan, mutta suodatetaan se 50% sitten pois... ;D