heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt alkoi ääni rätistä lähetyksessä.
@Telia nyt kun olette täällä päivystämässä, niin olisiko tähän kysymykseen mahdollista saada jotain lisätietoa? Varsinkin tuo viimeinen kappale kiinnostaa, eli onko koosteissa vieläkään otettu huomioon sitä, että pelissä tapahtuu paljon asioita joita ei merkitä tilastoihin, mutta ne silti kiinnostavat katsojia?
Nyt alkoi ääni rätistä lähetyksessä.
Telia TV -laajennus on asennettuna ja viime kaudella lähetyksetkin toimivat, ainakin silloin tällöin. Onko macOS-tuki siis poistunut kokonaan? Millä aikataululla lähetyksissä ollaan siirtymässä HTML5-videoon? Tällä menolla ei liene järkeä jatkaa tilausta.
Rätisee todella pahasti nyt. Valitsee pelkät halliäänet niin rätinä loppuu.
Itse asiassa siellä onkin tällä hetkellä vikaa Chrome-selaimen suhteen, jos Chromen on päivittänyt uusimpaan versioon. Ongelman voi kiertää seuraavalla muutoksella selaimen asetuksista:
Lähtisikö tällä toimimaan?
- Avaa selaimessa osoite: chrome://flags/#enable-nacl
- Etsi kohta “Native Client”.
- Muuta “Native Client” asetus “Disabled” tilasta 'Enabled' tilaan.
- Paina “Relaunch Now” painiketta sivun alareunassa ja selain avautuu uudelleen.
- Avaa tv.telia.fi sivusto ja jatka käyttöä.
// Ilari
Toisessa erässä särinä ei ole niin paha kuin ensimmäisessä, mutta särisee silloin kun selostajat ovat äänessä.
Millä aikataululla lähetyksissä ollaan siirtymässä HTML5-videoon?
Väliaikatietona ettei ole vielä eksynyt salasanan linkkiä gmailin mihinkään kansioon ja koitin vielä neljännen kerran.
Odotellaan nyt huomiseen jos ne jostain löytää tiensä läpi.
Väliaikatietona ettei ole vielä eksynyt salasanan linkkiä gmailin mihinkään kansioon ja koitin vielä neljännen kerran.
Odotellaan nyt huomiseen jos ne jostain löytää tiensä läpi.
Paskanmarjat @Telia, maaliklipit tulee ihan miten sattuu, kuten muutkin klipit. Lukon maali Hifkiä vastaan vieläkin tulematta.Posia Telialle myös siitä että Liigavahtiin maaliklipit tulee about yhtä sähäkästi kuin esim NHL:n omaan sovellukseenkin.
Mutta chattiin en mene vaikka henki menisi? Vaikka sitä kautta salasanan vaihtaisi minuutissa?
Laitoithan siihen salasanapalautukseen käyttäjätunnuksen etkä sähköpostiosoitetta? Ainakin itsellä tuli melkein samantien läpi aiemmin tänään, kunhan tajusin käyttää sähköpostiosoitteen sijaan oikeaa käyttäjätunnusta (minulla on jostain syystä TV:n puolelle ja Telian muihin palveluihin eri käyttäjätunnus).
Tuosta lomakkeestahan tulee "Sähköposti lähetetty" kuittaus riippumatta mitä siihen kirjoittaa, mutta ainoastaan validin käyttäjätunnuksen avulla löysi tiensä perille.