Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 946 570
  • 23 567

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Mitä Telian aspan pitäisi tehdä? Taikoa kyseiselle nimimerkille parempi netti? Jatkoajan Telia-ketju näyttää silti pitäneen tasonsa :D

Edelleen ainoa palveluntarjoaja, jolla laatuun vaikuttaa se, millä laitteella tai sovelluksella sitä käyttää. Fakta on, että kaikilla katselutavoilla laatu ei ole tälläkään hetkellä priimaa.

Osalla varmasti toimii moitteetta.

Nämä speedtestit on myös mielenkiintoisia, kun niitä mikään muu liveurheiluntarjoaja joudu suosittelemaan.

Ymmärrän ettei kaikki voi olla heti valmista, toivoin vain edistystä viime kauteen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edelleen ainoa palveluntarjoaja, jolla laatuun vaikuttaa se, millä laitteella tai sovelluksella sitä käyttää. Fakta on, että kaikilla katselutavoilla laatu ei ole tälläkään hetkellä priimaa.

Osalla varmasti toimii moitteetta.

Nämä speedtestit on myös mielenkiintoisia, kun niitä mikään muu liveurheiluntarjoaja joudu suosittelemaan.

Ymmärrän ettei kaikki voi olla heti valmista, toivoin vain edistystä viime kauteen.
Puhut ihan totta, mutta kysymys olikin että mitä aspan pitäisi tehdä toisin, kun sitähän tuossa aiemmin olit kritisoimassa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Harmi ettei Peterran kyselyssä kysytty millä netillä ihmiset katsovat Telian lähetyksiä. Oma veikkaukseni on että keskinkertaisilla mobiiliyhteyksillä on eniten ongelmia Telia TVn kanssa. Toki tuo on pelkkä veikkaus kun parempaa tietoa ei ole.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Puhut ihan totta, mutta kysymys olikin että mitä aspan pitäisi tehdä toisin, kun sitähän tuossa aiemmin olit kritisoimassa.

Olla olettamatta että vika on käyttäjän netissä.

Toki kysymys, millä katselumuodolla ongelma ilmenee, on validi.
 

Telia

Jäsen
Telia tv äpin salasanasta kyse ja kirjautumisen yhteydessä olevasta unohdus napista tilasin. Muistaakseni olen joskus ennenkin tuon tilannut ja silloinkin meni tunteja eikä normaalia muutamaa minuuttia.

Ja roskapostit yms on tarkastettu kanssa, joku ruuhka tai paskuus siellä teidän palvelimissa tai järjestelmässä muhii.

Okei, onpas kummallista. Testattiin uuden salasanan tilausta täällä päässä ja se tuli mailiin melkein samantien. Vaikea näillä tiedoilla sanoa mikä siellä jumittaa. Chatin kautta voidaan kyllä vaihtaa salasana myös, jos niin haluat. Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä.

// Ilari
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Harmi ettei Peterran kyselyssä kysytty millä netillä ihmiset katsovat Telian lähetyksiä. Oma veikkaukseni on että keskinkertaisilla mobiiliyhteyksillä on eniten ongelmia Telia TVn kanssa. Toki tuo on pelkkä veikkaus kun parempaa tietoa ei ole.

Ongelmia oli minulla välillä 200 megaisella valokuidullakin, joten ei ole aina kyllä netin nopeudesta kiinni.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Okei, onpas kummallista. Testattiin uuden salasanan tilausta täällä päässä ja se tuli mailiin melkein samantien. Vaikea näillä tiedoilla sanoa mikä siellä jumittaa. Chatin kautta voidaan kyllä vaihtaa salasana myös, jos niin haluat. Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä.

// Ilari

Kyseessä Gmail osoite ja tilasin nyt kolmannen kerran reiluun tuntiin. Raportoin kun alkavat tippumaan laatikkoon, nyt ei vielä yhtään ole tullut.

Sitä en enää muista toimiko se linkki silloin viime kerralla vai ei kun tuli, voimassaoloa tuohon lupaillaan vain 10min.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olla olettamatta että vika on käyttäjän netissä.

Toki kysymys, millä katselumuodolla ongelma ilmenee, on validi.
Kun palvelu itsessään on vaativa netin nopeuden suhteen (kyllä, tämä on Telian vika), niin eikö ole aspalta ihan aiheellista kysyä tietoa asiakkaan netin nopeudesta? Ei siinä mitään oleteta, vaan pyydetään tarvittavia tietoja, jotta voidaan auttaa asiakasta mahdollisimman hyvin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Niin Chromella ei ilmeisesti pelitä koneella kun koittaa katsoa?
 

Snagari

Jäsen
Kyseessä Gmail osoite ja tilasin nyt kolmannen kerran reiluun tuntiin. Raportoin kun alkavat tippumaan laatikkoon, nyt ei vielä yhtään ole tullut.

Sitä en enää muista toimiko se linkki silloin viime kerralla vai ei kun tuli, voimassaoloa tuohon lupaillaan vain 10min.
Tilasin myös itse uuden salasanan ja tuli hotmailiin minuutin sisällä. Gmaililla näissä on useasti ongelmia, menee johonkin ihme laatikkoon, en muista minne kun olen luopunut kyseisestä roskasta.

Osaako aspa sanoa, kauanko kestää Preseason passin aktivointi? Tilasin puoli kymmeneltä, mutta vielä ei näy mitään.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kun palvelu itsessään on vaativa netin nopeuden suhteen (kyllä, tämä on Telian vika), niin eikö ole aspalta ihan aiheellista kysyä tietoa asiakkaan netin nopeudesta? Ei siinä mitään oleteta, vaan pyydetään tarvittavia tietoja, jotta voidaan auttaa asiakasta mahdollisimman hyvin.

Pointti olikin se, että kehitystä ei ole tapahtunut, vaan Telia joutuu taas tähän samaan kysymyslitaniaan kuin viime vuonnakin. Eli sen sijaan että olisi tapahtunut kehitystä, jankataan taas kokoonpanoja ja netin nopeuksia.

Eikä sinänsä aspan vika, sillä kohtaa ehkä piikkini oli puutteellinen.

Mutta silti, ei heru enää minulta teetä tai sympatiaa Teliaa kohtaan.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Niin, minulla on ollut eri nimillä tämä nykyinen Telia tv Siitä alkaen kun Urho tv alkoi liigaa näyttää, nyt ollut liigapaketti koko kesän voimassa, mutta eipä näy tämä preseason kanava.
Kyllä minä edellytän, että se kanava näkyy vakioasiakkaalla silloin kun pelit alkaa, aktivoikoon Telia sen kanavan asiakkaalle, kaikenlaisia perkeleen Mezzo kanavia kyllä laitetaan vähän väliä näkymään, eikä odota, että asiakas tekee kaiken itse!
Saattaa tänään olla Lappeenrannan Telian myymälässä hiukan vihainen asiakas!
 

Telia

Jäsen
Tilasin myös itse uuden salasanan ja tuli hotmailiin minuutin sisällä. Gmaililla näissä on useasti ongelmia, menee johonkin ihme laatikkoon, en muista minne kun olen luopunut kyseisestä roskasta.

Osaako aspa sanoa, kauanko kestää Preseason passin aktivointi? Tilasin puoli kymmeneltä, mutta vielä ei näy mitään.

Testattiin juuri täällä, niin passin aktivoinnissa kesti 20 minuuttia. Jos homma on edelleen kesken, niin otatko yhteyttä chatin kautta kirjautumalla telia.fi:hin. Hoidetaan asia siellä kuntoon.

Gmailin kanssa on joskus ollut ongelmia eli maili ei välttämättä tule perille jostain syystä tai siinä on viivettä. Täällä lähettävän palvelimen päässä ei pitäisi olla viivettä tällä hetkellä. Chat auttaa myös tässä asiassa tarvittaessa.

// Ilari
 

Telia

Jäsen
Niin, minulla on ollut eri nimillä tämä nykyinen Telia tv Siitä alkaen kun Urho tv alkoi liigaa näyttää, nyt ollut liigapaketti koko kesän voimassa, mutta eipä näy tämä preseason kanava.
Kyllä minä edellytän, että se kanava näkyy vakioasiakkaalla silloin kun pelit alkaa, aktivoikoon Telia sen kanavan asiakkaalle, kaikenlaisia perkeleen Mezzo kanavia kyllä laitetaan vähän väliä näkymään, eikä odota, että asiakas tekee kaiken itse!
Saattaa tänään olla Lappeenrannan Telian myymälässä hiukan vihainen asiakas!

Preseason-matsit näkyvät tosiaan vain Preseason-passilla, joka pitää aktivoida itse. Ikävä kuulla, jos tämä tieto ei ole sinua tavoittanut. Tarkemmat ohjeet aktivoimiseen löydät täältä.

// Ilari
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pointti olikin se, että kehitystä ei ole tapahtunut, vaan Telia joutuu taas tähän samaan kysymyslitaniaan kuin viime vuonnakin. Eli sen sijaan että olisi tapahtunut kehitystä, jankataan taas kokoonpanoja ja netin nopeuksia.

Eikä sinänsä aspan vika, sillä kohtaa ehkä piikkini oli puutteellinen.

Mutta silti, ei heru enää minulta teetä tai sympatiaa Teliaa kohtaan.
Ei minultakaan heru sympatiaa Teliaa kohtaan yleisesti, mutta aspan väki on varsin syytön tähän kaikkeen. Piikkisi kohdistui nimenomaan aspan toimintaan, jonka vuoksi se pisti silmään aika turhana piikkinä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kyllä minä edellytän, että se kanava näkyy vakioasiakkaalla silloin kun pelit alkaa, aktivoikoon Telia sen kanavan asiakkaalle, kaikenlaisia perkeleen Mezzo kanavia kyllä laitetaan vähän väliä näkymään, eikä odota, että asiakas tekee kaiken itse!

Käännetään sen verran puukkoa haavassasi, että jotkut (paremmat?) ihmiset ovat kuulemma saaneet aktivoinnin automaattisesti kaupan päälle. Harmi, että et kuulu heihin.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikähän vikana kun kirjautuminen onnistuu sovellukseen, mutta sitten kun koittaa kirjautua tuonne omille sivuille ja aktivoida passia niin heittää vain, että " Hups, kirjautuminen ei onnistunut!". Salasanatkin tosiaan vaihdettu jo kerran ja kirjautuminen siis onnistuu sovellukseen, mutta ei omille sivuille.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuon Telian //Ilarin vastauksen jälkeen ei voi kuin ihmetellä kuinka vaikeaksi Telia voikaan tehdä, onkohan "johtossa" vika?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin pelitti kaikki. Ei pätkimistä ja pre season painike oli ilmestynyt framille. Kuvanlaatu erinomainen ja Rauman kameramiehetkin olivat tehneet kotiläksyjä kesällä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Posia Telialle myös siitä että Liigavahtiin maaliklipit tulee about yhtä sähäkästi kuin esim NHL:n omaan sovellukseenkin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Pelicansin maaleja ei nyt löydy mistään, mutta olikohan ensimmäinen. Jos jostain löytyy, liigavahdista ei niin siitä voi katsoa zoomin käyttöä. Pääkamerasta näkyy syöttöketju ja maali. Sen jälkeen näytetään z(k)oomailukamera, myöhässä jatkuvasti. Tämän jälkeen näytetään taasen toisella puolen kaukaloa olevalla kameralla, ei zoomailua. Taas näkyy syöttöketju ja maali.

Vielä ei ole palaute mennyt perille Raumalle. Voi toki olla, että joku haluaa nähdä tällaista jatkuvasti myöhässä oloa. Perusteltiinhan erätaukokellon häipymistäkin katsojien toiveella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös