Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 900 322
  • 23 429

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyse on täysin Telian halusta olla myymättä nykyisten vaatimusten mukaisesti suoratoistoa ja heillä bisnes on ainoastaan yhtiön muut tuotteen, joita koittavat saada liigan kylkeen myytyä.

Ihme höpinää operaattoreiden velvollisuuksista ja niiden käyttämistä tekosyynä, eiköhän heillä ole jokunen lakimies töissä ja nämä asiat olisi laitettu halutessa kuntoon ennen ensimmäisenkään liigapassin myyntiä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kukaan Telian jälkilaskutuksen puolustaja ei ole vielä onnistunut perustelemaan sen liiketaloudellista hyötyä. Nyt saatu raha on aina arvokkaampaa kuin kuukauden päästä saatu sama raha. No jospa ensi kaudeksi liigan saisi tilattua cmoren kautta (ja sitä kautta myös ihan selaimella järkevästi näkymään). No ehkä ei pidä toivoa liikoja. Pärjään kyllä ilman lätkän näkymistäkin, mutta kun hinta ei edes ole paha niin mielelläni maksaisin jos pystyisin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kyse on täysin Telian halusta olla myymättä nykyisten vaatimusten mukaisesti suoratoistoa ja heillä bisnes on ainoastaan yhtiön muut tuotteen, joita koittavat saada liigan kylkeen myytyä.

Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.
Tässä muutama päivä sitten irtisanoin liigapaketin chatin kautta niin eikös siinä samalla haluttu muuttaa markkinointivalintojani ja kyseltiin kenellä liittymäni on. Toki ihan perusmyyntiä, mutta en tykkää.

Oli pakko käyttää chattiä, koska irtisanomisnappi on harmaana kun tilauksen aloittamisesta on alle kuukausi. Tämäkin on varmasti Telian halu, ei haluta antaa asiakkaalle samaa käytettävyyttä kuten esim. Netflixissä jossa voit tilata ja samalla peruuttaa ja tilaus on voimassa sen kuukauden. Pakotetaan asiakas joko ylittämään tuo kuukauden tilaus tai sitten kontaktoimaan chattiin jossa kaupataan heidän ylihintaisia tuotteitaan. Haluaisin tehdä tehokkaasti ne muutokset tilaukseen mitä haluan, enkä jaaritella minuuttikaupalla jonkun asiakaspalvelijan kanssa.

Ja voi helvetti sitä asiakaspalvelijoiden hymiöiden käyttöä. Otan ihan vittuiluna ne.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.

Tuli itsekkin naurettua ääneen tälle kuvitelmalle, että asiakkaat tulisi myymälään tilaamaan Liigaa. Mahtaako joka Liiga-paikkakunnalla olla edes Telian myymälää. Ei ainakaan ympäröivissä paikkakunnissa. Sieltäkö ajetaan sitten tilaamaan pakettia, kun vaihtoehtona on netistä tilaaminen. Tosin huono sellainen, mutta onnistuu kuitenkin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olisivat vaan tehneet sen smart-tv sovelluksen niin varmasti olisi tullut tilaajia lisää. Mitä töissäkin keskustelin semmoisten kanssa, jotka katsoisivat silloin tällöin jääkiekkoa, mutta kun tuli puheeksi, että pitää hankkia lisäpalikkaa telkkariin niin siihen loppui kiinnostus. Osa seurasi vielä viime kaudella Ruudusta lätkää, toki siihen varmasti vaikutti myös se, että viime kaudella oli vielä suhkoht edullinen hinta.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Tässä muutama päivä sitten irtisanoin liigapaketin chatin kautta niin eikös siinä samalla haluttu muuttaa markkinointivalintojani ja kyseltiin kenellä liittymäni on
Nojoo, itsekkin menin chättiin irtisanomaan liigapassia kun KalPan kausi loppui, varmaan 5min keskusteltiin ja asiakaspalvelija myi vaikka jos minkälaista oli puhelinliittymää, laajakaistaa, c-more pakettia ja tais olla muutakin, noh näihin kaikkiin kun vastasin kieltävästi niin lopulta sanoi että voit käydä sen paketin irtisanomassa itsekkin asetuksista. VMP. Eli asiakaspalvelija vaan yritti myydä Telian tuotteita mutta sitä pakettia ei saanut irtisanottua vaikka se oli syy miksi tulin sinne. Kyllä kyrsii tällänen kun täälläkin monesti neuvottaan että mene chättiin hoitamaan asiat ja loppujen lopuks se on vaan Telian yks myyntikanava.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Iso ongelma tässä oli se että sitä helvetin päätykameraa käytettiin KESKEN PELIN! Sieltä lähti kaksi vai kolme kertaa syöttö maalinedustalle ja se kulmamies kuvaili kähinnä päätylankkua, samaan aikaan kun pelaaja vetosektorissa jäi kuvan ulkopuolelle. Tuo että alotuksia on pakko zoomata on täysin oma tarinansa ja ihan perseestä sekin, mutta että kesken pelin jumalauta pitää pyörittää niitä kuvakulmia, niin en vain ymmärrä. Koko kausi on vedetty ja yhtään mitään ei olla opittu, yhtään NHL peliä ei siellä olla katsottu, mutta silti kehdataan puhua täyttä paskaa medialle, miten nyt on kaikki parempaa kuin koskaan.
Vaihtoon luistelevaa veskaria on myös pakko aina näyttää kuvissa vaikka toisessa päässä on juuri silloin menossa hyvinkin potentiaalinen maalintekoyritys. Luottasivat vaan siihen grafiikan tuomaan lisäarvoon (TM) ja antaisivat sen veskarin luistella rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:
4

444

Tuli itsekkin naurettua ääneen tälle kuvitelmalle, että asiakkaat tulisi myymälään tilaamaan Liigaa. Mahtaako joka Liiga-paikkakunnalla olla edes Telian myymälää. Ei ainakaan ympäröivissä paikkakunnissa. Sieltäkö ajetaan sitten tilaamaan pakettia, kun vaihtoehtona on netistä tilaaminen. Tosin huono sellainen, mutta onnistuu kuitenkin.
Aina voi ajaa lähimpään Citymarketiin avaamaan kanavapaketteja. Pitäähän sitä ruokaakin kuitenkin ostaa. Seuraavalla kierroksella etsii sitten Netflix-myymälän ja kai se Ruutu-tilauskin pitää aktivoida ajamalla tuohon Töölönlahdelle Sanomataloon.

Tuon haastattelun pohjalta on varmaan jo lopuillekin selvää, että ne ”eteenpäin laitetut” viestit notkuvat edelleen siinä 4 vuotta sitten lopputilin ottaneen Pasin työpöydällä, hän kun ei ole niitä enää saanut siitä itse laitettua eteenpäin. Se sika. Ei tuossa talossa mikään etene, kun toimitusjohtaja haikailee 90-luvulle ja varmaan suunnittelee uutta UMTS-kauppaa Saksaan. Tässähän jopa saattaisi olettaa, että sopimusosapuoli eli Liiga ottaisi aktiivisemman otteen tämän homman kehittämiseksi, mutta pahoin pelkään, että siellä on sopimusteksti pyöritelty tarpeeksi ylimalkaiseksi, jolloin Liigan tehtävä on vain ottaa šekit vastaan ja pitää suu supussa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
@Telia , milloin HTML5-tuki tulee muillekin selaimille kuin Edgelle/IE11:lle? Katsoin keskiviikon pelin läppärin edge-selaimella ja toimivuus oli paljon parempi kuin Win10-sovelluksella, jolla katselin pudotuspelien alkumatsit.

Maailma odottaa tätä tietoa. Löytyy Win7-, Win8-, Mac-, Linux-, Chromebook-käyttäjiä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oli pakko käyttää chattiä, koska irtisanomisnappi on harmaana kun tilauksen aloittamisesta on alle kuukausi. Tämäkin on varmasti Telian halu, ei haluta antaa asiakkaalle samaa käytettävyyttä kuten esim. Netflixissä jossa voit tilata ja samalla peruuttaa ja tilaus on voimassa sen kuukauden. Pakotetaan asiakas joko ylittämään tuo kuukauden tilaus tai sitten kontaktoimaan chattiin jossa kaupataan heidän ylihintaisia tuotteitaan. Haluaisin tehdä tehokkaasti ne muutokset tilaukseen mitä haluan, enkä jaaritella minuuttikaupalla jonkun asiakaspalvelijan kanssa.

Se on yksi rivi koodia päättää onko nappula toiminnassa vai harmaana. Sattumaltahan se nyt ei todellakaan siinä harmaana ole. Tai jos on bugin takia, niin sen korjaa minuutissa.
 

Telia

Jäsen
@Telia , milloin HTML5-tuki tulee muillekin selaimille kuin Edgelle/IE11:lle? Katsoin keskiviikon pelin läppärin edge-selaimella ja toimivuus oli paljon parempi kuin Win10-sovelluksella, jolla katselin pudotuspelien alkumatsit.

Maailma odottaa tätä tietoa. Löytyy Win7-, Win8-, Mac-, Linux-, Chromebook-käyttäjiä...

Aikataulu on toistaiseksi avoinna muiden selainten osalta. Mieluusti kertoisin hyviä uutisia, mutta tälle kaudelle se tuskin enää ehtii.

// Ilari
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aikataulu on toistaiseksi avoinna muiden selainten osalta. Mieluusti kertoisin hyviä uutisia, mutta tälle kaudelle se tuskin enää ehtii.

Ja asialle ei olisi mitään syytä kertoa. Tuo on vain vähän naurettava selitys kuinka tässä nyt vain kävi näin. Sehän jo tiedettiin, mutta miksi.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Minulla on nyt joukkuepassi (Kärpät). Jos irtisanon passin kesäksi, koska en halua katsoa harjoituspelejä, ja otan sen uudestaan käyttööni syyskuun puolivälissä, pääsenkö kirjastojen kautta katsomaan kauden 18-19 otteluita, jolloin olen ollut palvelun tilaajana, vai nollautuuko kirjastot?

Edit. Tarkennus, jos en ole kesällä palvelun tilaaja, ymmärrän ettei silloin ole pääsyä kirjastoihin. Tarkoitan nyt siis seuraavaa syyskuuta, pääsenkö silloin maksavana asiakkaana aiemman kauden kirjastoihin vai en.
 

Telia

Jäsen
Minulla on nyt joukkuepassi (Kärpät). Jos irtisanon passin kesäksi, koska en halua katsoa harjoituspelejä, ja otan sen uudestaan käyttööni syyskuun puolivälissä, pääsenkö kirjastojen kautta katsomaan kauden 18-19 otteluita, jolloin olen ollut palvelun tilaajana, vai nollautuuko kirjastot?

Edit. Tarkennus, jos en ole kesällä palvelun tilaaja, ymmärrän ettei silloin ole pääsyä kirjastoihin. Tarkoitan nyt siis seuraavaa syyskuuta, pääsenkö silloin maksavana asiakkaana aiemman kauden kirjastoihin vai en.

Kaikki ohjelmat ovat jälkikäteen katsottavissa ohjelmakirjastosta 13 kk ajan, eivätkä ne nollaudu asiakaskohtaisesti. Pääset siis katsomaan tämän kauden matseja myös syksyllä riippumatta siitä, onko passi ollut voimassa kesällä.

Ja vielä muistutuksena, Telia Yhteisön blogissa on avattu tarkemmin kuinka laskutus toimii kesän aikana.

// Ilari
 
Kaikki ohjelmat ovat jälkikäteen katsottavissa ohjelmakirjastosta 13 kk ajan, eivätkä ne nollaudu asiakaskohtaisesti. Pääset siis katsomaan tämän kauden matseja myös syksyllä riippumatta siitä, onko passi ollut voimassa kesällä.

Ja vielä muistutuksena, Telia Yhteisön blogissa on avattu tarkemmin kuinka laskutus toimii kesän aikana.

// Ilari
Eli käytännössä tuo sopimuksen voimaan jättäminen kesäksi tulee silti noin yhden kuukauden kalliimmaksi kuin se, että irtisanoo paketin heti viimeisen finaalin päätyttyä ja tilaa uudestaan sitten syyskuun puolivälissä? Vastineeksi tuosta saisi sitten katsoa ”maksutta” ne oman joukkueen pari harjoituspeliä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Ja vielä muistutuksena, Telia Yhteisön blogissa on avattu tarkemmin kuinka laskutus toimii kesän aikana.

// Ilari

Jos pidän tilauksen voimassa 31.8.2019 asti niin näen siis elokuun harjoituspelit toukokuun hintaan (13.90e)?

Jos en kuitenkaan halua nähdä syyskuun harjoituspelejä niin voin katkaista tilauksen 31.8 ja ottaa takaisin jälleen syyskuun puolivälissä enkä maksa silloin kuin puolelta syyskuulta? Toimiiko homma näin?
 
Jos pidän tilauksen voimassa 31.8.2019 asti niin näen siis elokuun harjoituspelit toukokuun hintaan (13.90e)?

Jos en kuitenkaan halua nähdä syyskuun harjoituspelejä niin voin katkaista tilauksen 31.8 ja ottaa takaisin jälleen syyskuun puolivälissä enkä maksa silloin kuin puolelta syyskuulta? Toimiiko homma näin?
Näin kai se menee. Ja jos et halua maksaa toukokuulta 13.90€ (jos pelit sinne asti kestävät) niin irtisanot viimeistään 4.5 finaalin jälkeen ja maksat toukokuulta noin 3€. Tälläin et toki näe noita elokuun harjoituspelejä mutta säästät yhteensä reilut 20€.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Näin kai se menee. Ja jos et halua maksaa toukokuulta 13.90€ (jos pelit sinne asti kestävät) niin irtisanot viimeistään 4.5 finaalin jälkeen ja maksat toukokuulta noin 3€. Tälläin et toki näe noita elokuun harjoituspelejä mutta säästät yhteensä reilut 20€.

Vois niitä elokuun harkkapelejä olla ihan kiva katsella, mutta syyskuu on jo niin lähellä liiga-avausta, että elokuun lopussa taidan pistää poikki ja säästää puolen kuun maksut.

Jos pelejä ei pelata ollenkaan toukokuussa niin saanko elokuun harkkapelit huhtikuun hintaan? @Telia
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Koovee
Tuleeko telialla siis laskutus kuukauden viiveellä niin, että maaliskuun käyttö maksetaan huhtikuun laskussa? Vai käyttökuukausi yksi yhteen laskutuskuukauden kanssa?
 

Lihahopliitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osaako joku velho sanoa että miksi en saa Telia TV:n kuvaa näkymään televisiossa mitenkään? Jos koetan tietokoneelta castata kuvan, tulee välitön virheilmoitus koodien nönnönnöö kera ja kännykältä taas heijastettuna ei näy mitään. Raamit yms kyllä näkyy mutta lähetystä en saa vaan pyörimään televisiossa. Miten tässä näin käy?
 

huikee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle United
Viimeiset 3 matsia oon joutunut käynnistämään muutaman kerran sekä puhelimen, että chromecastin, ennen kuin olen saanut matsin näkymään. Teliatv-sovellus ei siis meinaa löytää chromecastia millään. Muut suoratoistosovellukset toimivat täysin moitteettomasti.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Muiltakin @Telia mutettaa ääniä Turkuhallista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös