I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Olisiko noiden Viasatin lähetysten tarkoitus näkyä vai miksi ne ovat ilmestyneet tuonne ohjelmatietoihin ja kirjastoon?
Viasat Jääkiekko, Urheilu ja Jalkapallo ovat viikonloppuna vapaassa katselussa kaikkilla Telia Tv:n käyttäjillä.Olisiko noiden Viasatin lähetysten tarkoitus näkyä vai miksi ne ovat ilmestyneet tuonne ohjelmatietoihin ja kirjastoon?
"Toistoa ei voitu aloittaa" ja ilmoittaa virhekoodia. Hienosti on kyllä katseltavissa.Viasat Jääkiekko, Urheilu ja Jalkapallo ovat viikonloppuna vapaassa katselussa kaikkilla Telia Tv:n käyttäjillä.
Essi / Telia
@Telia @Nelfor
Minulla eilisessä Lukko-JYP pelissä kuva jämähti arviolta 10 kertaa. Laitteina minulla on iPhone, jolla castaan kuvan Chromecast Ultran kautta telkkariin. Nettiyhteys on 200 megan DNA:n kaapelilaajakaista, jonka nopeus aina mittaushetkellä oli 180-210 megaa.
DNA:n asikaspalvelussa todettiin, että minulla on modeemin päivitykset kunnossa ja nopeus on luvatun mukainen. Vika on heidän mukaansa yksiselitteisesti Teliassa.
Telian vikapalvelun mukaan vika ei voi olla lähetyksessä ja ellei se ole nettiyhteydessäkään, täytyy ongelman olla castauksessa. Neuvoksi sain testata lähetystä pelkällä puhelimella tai padilla ja ellei enää pätki niin vika on castauksessa.
Voiko mielestänne vika olla castauksessa ja jos voi niin onko vika wifissä vai chromecastissa?
Nyt olisi mukava kuulla hyviä käytännön neuvoja vian toteamiseksi ja poistamiseksi :)
"Toistoa ei voitu aloittaa" ja ilmoittaa virhekoodia. Hienosti on kyllä katseltavissa.
Suljin sovelluksen ja kirjauduin uudelleen. En saanut näkyviin.
Ainakin jossain oli aiemmin, että nuo vapaat katselut alkavat klo 16 lähtien ja jatkuu ma 9.00 asti. Voi olla siinäkin syy"Toistoa ei voitu aloittaa" ja ilmoittaa virhekoodia. Hienosti on kyllä katseltavissa.
Äkkiseltään vaikuttaa ongelmalta nimenomaan wifi-yhteyden kanssa. CC Ultrassahan pitäisi olla verkkokaapelille paikka valmiina, joten sitä kannattaa kokeilla, jos siihen on mahdollisuus. Sillä keinolla ainakin selviää kertalaakista, että onko vika wifissä vai jossain muualla.@Telia @Nelfor
Minulla eilisessä Lukko-JYP pelissä kuva jämähti arviolta 10 kertaa. Laitteina minulla on iPhone, jolla castaan kuvan Chromecast Ultran kautta telkkariin. Nettiyhteys on 200 megan DNA:n kaapelilaajakaista, jonka nopeus aina mittaushetkellä oli 180-210 megaa.
DNA:n asikaspalvelussa todettiin, että minulla on modeemin päivitykset kunnossa ja nopeus on luvatun mukainen. Vika on heidän mukaansa yksiselitteisesti Teliassa.
Telian vikapalvelun mukaan vika ei voi olla lähetyksessä ja ellei se ole nettiyhteydessäkään, täytyy ongelman olla castauksessa. Neuvoksi sain testata lähetystä pelkällä puhelimella tai padilla ja ellei enää pätki niin vika on castauksessa.
Voiko mielestänne vika olla castauksessa ja jos voi niin onko vika wifissä vai chromecastissa?
Nyt olisi mukava kuulla hyviä käytännön neuvoja vian toteamiseksi ja poistamiseksi :)
Suljin sovelluksen ja kirjauduin uudelleen. En saanut näkyviin.
Minullahan Ultra on nimenomaan kiinni kaapelilla verkossa ja minä kuvittelin, että wifi ei itse kuvaan vaikuta mitenkään, vaan se tarvitaan vain Ultran ohjaamiseen.Äkkiseltään vaikuttaa ongelmalta nimenomaan wifi-yhteyden kanssa. CC Ultrassahan pitäisi olla verkkokaapelille paikka valmiina, joten sitä kannattaa kokeilla, jos siihen on mahdollisuus. Sillä keinolla ainakin selviää kertalaakista, että onko vika wifissä vai jossain muualla.
Toki pohjimmiltaan ongelma piilee Telian sovelluksessa, joka vaatii suorastaan älyttömän hyvää wifiä toimiakseen moitteetta, mutta jos homma siitä kiikastaa, niin asialle voi itsekin yrittää jotain tehdä.
Ei voi olla wifissä vika, jos data kulkee kaapelia pitkin. Vika on joko sun ethernetkaapelissa, chromecastissa, yhteydessä (vaikka nopeus on kova, latenssivaihtelut tai pakettihäviöt ovat mahdollisia) tai Teliassa.Minullahan Ultra on nimenomaan kiinni kaapelilla verkossa ja minä kuvittelin, että wifi ei itse kuvaan vaikuta mitenkään, vaan se tarvitaan vain Ultran ohjaamiseen.
Telian vikapalvelun mukaan minun tapauksessa ongelma näyttäisi olevan nimenomaan wifissä. Voiko olla niin?
No parin tunnin päästä pääsee taas testaamaan tositilanteessa.
Aivan, joko olen lukenut jotain huonosti tai ymmärtänyt jotain väärin. Ei se wifi vaikuta mitään, jos Ultra saa yhteytensä kaapelin kautta. Ongelma on jossain ihan muualla.Minullahan Ultra on nimenomaan kiinni kaapelilla verkossa ja minä kuvittelin, että wifi ei itse kuvaan vaikuta mitenkään, vaan se tarvitaan vain Ultran ohjaamiseen.
Telian vikapalvelun mukaan minun tapauksessa ongelma näyttäisi olevan nimenomaan wifissä. Voiko olla niin?
No parin tunnin päästä pääsee taas testaamaan tositilanteessa.
Jetsin pelin tallenne ei ainakaan aukea sovelluksessa. En nyt sitten tiedä kuuluuko ees tuohon vapaaseen katseluun mutta onhan se melko järjetöntä laittaa kuulumatonta sisältöä tuonne.
Millä laitteella koitit katsoa tallennetta? Nopeasti testattuna omalla Android-puhelimella tallenne lähti pyörimään (ei tilausta paketista pohjalla eli vapaakatselulla).
JoonasL / Telia
Viasat Jääkiekko, Urheilu ja Jalkapallo ovat viikonloppuna vapaassa katselussa kaikkilla Telia Tv:n käyttäjillä.
Essi / Telia
Androidilla ja useamman kerran koitin kaikkia mutta vikaa vaan pukkaa.
Ja tämähän siis koskee käsittääkseni kaikkia antenni-, kaapeli-, yms talouksia. Ei ole tarkoitus vittuilla, mutta ei tämä ole mikään hyvää hyvyyttään telialla ilmaisjakoon laitettu viikonloppu, vaan ihan Viasat tämän takana on. Toisin kuin ehkä telian sivuilta saattaisi ymmärtää.
Päädyin juuri irtisanomaan tilaukseni.
Olen katsonut nyt jokaista ässien vieraspeliä androidpuhelimen, chromecast ultran, langattoman wlanin ja television yhdistelmällä. Kuva on välillä hyvää, mutta suurimman osan ajasta puuroutunutta.
Kaikki asetukset ovat varmuudella niin kuin kuuluu ja langaton wlan antaa koko ajan nopeutta yli 40 megaa.
Kaikkien muiden sovellusten lähetykset, mukaan lukien urheilut, toimivat samoilla laitteilla ilman mitään ongelmia.
On vika sitten minussa tai missä tahansa, niin ei tämä nyt vain saisi olla näin vaikeata @Telia
Harmi juttu tietysti, ettei homma toiminut kuten piti. Jos kaikki oli muuten varmisteltu kuntoon, niin oliko asiaa meidän vikapalvelusta selvitelty? Toki tarkoituksena on se, että kaikki toimii kuten pitääkin. Nyt toki selvitys ei pidemmälle onnistu irtisanomisen jälkeen.
JoonasL / Telia
Laitoitko virtajohdon seinään.. :DOn selvitetty edellispäivänä. Korjausehdotus oli, että lataa sovellus uudestaan, sulje wlan/chromecast ja käynnistä ne uudestaan.
Muuta syytä eivät keksineet.
Ei yllättäen toiminut.
TPS-SaiPa ottelussa on terävän kuvan ja puuron suhde noin 50/50.
Macbook Air early 2015
Kännykkänetti, joka on aika ärhäkkä
Telia TV (a) Google Chrome
edit: kuva on puuroa suurimman osan aikaa