Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 518 616
  • 21 783

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Todennäköisesti c moren ehdot on myös Telian kautta tilattuna valideja. Lue kohta 1.3
https://www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot

Edit: tottakai se on Telian oma moka jos tällainen kikkailu on mahdollista mutta aika kornia tulla huutelemaan.
Itse asiassa nuo C Moren omat tilausehdot eivät suoraan päde näihin operaaattoreiden kautta jälleenmyytäviin paketteihin. Operaattorit määrittelee itse omat tilausehtonsa, joten kyllähän tuossa Telian toimesta on käynyt selkeästi joku kämmi että tuollainen porsaanreikä on jäänyt. Ei @benicio varsinaisesti mitään väärää tässä tehnyt ja en tiedä aikooko boikotoida liigaakaan. Jokainen terveellä maalaisjärjellä varustettu varmaan tajuaa että tuollainen tarjous on vahingossa tuonne jäänyt. Mutta toki se ei ole Benicion vika.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paras tapa vaikuttaa on olla tilaamatta huonoa ja keskeneräistä tuotetta. Se on ainut keino saada Telian päättäjät tajuamaan tilanne ja tehdä asialle jotain. Palautteen antaminen ei selvästikään toimi, koska mitään ei ole muutettu tai korjattu kauden alkamisen jälkeen.
Ainakin tuo Apple-laitteilla tapahtunut TeliaTV-sovelluksen kaatuilu on saatu korjattua. Eilen katsoin Jukurit-Kärpät ottelun hyvällä kuvanlaadulla ilman ongelmia. Toki kaipaan edelleen kaapeli-TV:n laatua ja helppoutta, mutta kyllä tämä puskee ihan hyvin näinkin. Telian ja Liigan välinen pitkä sekä kallis sopimus takaa kyllä sen, että kehitystyö on keskiössä. Minä uskon, että Telian ja Liigan yhteistyöstä tulee loistava.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko muuten jo tiedossa että jos tilauksen peruuttaa, koska se on peruutettu? Kun eihän se voi niin olla että palvelu arpoo sulle päivämäärän jolloin irtisanominen astuu voimaan. Ruudulla, Netflixillä, Viaplaylla yms nämä olivat kuitenkin aina täysin selvät.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Onko muuten jo tiedossa että jos tilauksen peruuttaa, koska se on peruutettu? Kun eihän se voi niin olla että palvelu arpoo sulle päivämäärän jolloin irtisanominen astuu voimaan. Ruudulla, Netflixillä, Viaplaylla yms nämä olivat kuitenkin aina täysin selvät.


Sikäli jos mä oikein ymmärsin niin se katkee heti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä uskon, että Telian ja Liigan yhteistyöstä tulee loistava.

Tämä se ongelma juuri on, kun aivan varmasti lopulta tuleekin. Mutta miten voi olla tv-tuotannossa evakkokausia. Tuolla juuri IFK-puolella keskustellaan mitenhän tämän pakollisen kohta tapahtuvan evakon hoitaisi.

Siinä ollaankin sitten ihmeissään. Oma joukkue pelaa evakossa ja televisio näyttää mitä sattuu evakkoa. Kerrotaanko se ikinä julkisuuteen mitä Telia sähläsi nämä puolitoista vuotta. Onko kukaan saanut kenkää, onko moni työntekijä vain kyllästynyt ja lähtenyt menemään jne jne.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Puhu vain itsestäsi. Korttimaksu mahdollistaisi tuotteen maksamisen myös ulkomailla asuville. Laskutuksen kautta se ei ole mahdollista. Sinua moinen epäkohta ei tietenkään haittaa pätkän vertaa.

Tämä juuri on se suurin ulkomailla asuvan ongelma.

Telia pyrkii pakottamaan jääkiekosta kiinnostuneet suomalaiset Telian laskutus asiakkaiksi. Eli toisin sanoen käyttää häikäilemättömästi Liigaa vain omien tarkoitusperiensä markkinoinnin välineenä. Tämä näkyi heti palvelun tason jyrkkänä laskuna verrattuna "pay per view" Ruutu -palveluun. Ruudun liikeidea oli saada rahaa tuotetusta palvelusta. Telian häikäilemätön motiivi on saada asiakas sidottua laskutus suhteeseen ja sitä kautta muuhun tuotemarkkinointiin.

Luvattua Liigan näkymistä ulkomailla ei varsinaisesti ole täytetty. Katselu toki onnistuisi, mutta ei itse asiakassuhteeseen pääsy.

Pitää muistaa, että ulkosuomalaisille tunnistautuminen pankin kautta ei välttämättä ole mahdollista. Ja mitä pitäisi tehdä, jos ei ole puhelinliittymää Suomessa? Luottokortilla maksaminen on silloin ainoa mahdollisuus.

@Telia milloin maksaminen luottokortilla järjestetään, jotta myös ulkosuomalaiset voivat nauttia Liigasta?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Telia pyrkii pakottamaan jääkiekosta kiinnostuneet suomalaiset Telian laskutus asiakkaiksi. Eli toisin sanoen käyttää häikäilemättömästi Liigaa vain omien tarkoitusperiensä markkinoinnin välineenä. Tämä näkyi heti palvelun tason jyrkkänä laskuna verrattuna "pay per view" Ruutu -palveluun. Ruudun liikeidea oli saada rahaa tuotetusta palvelusta. Telian häikäilemätön motiivi on saada asiakas sidottua laskutus suhteeseen ja sitä kautta muuhun tuotemarkkinointiin.
Siis hetkinen, nyt en ymmärrä. Laskutuksessa taitaa se suurin ero olla siinä että Telia laskuttaa kuukauden jälkikäteen ja Ruutu kuukauden etukäteen. Toki voihan tuonkin nähdä häikäilemättömänä jos niin haluaa. Telia myy liigaa ja samalla saatat saada mainoksia muista Telian tuotteista. Ihan samalla tavalla Ruutu möi liigaa ja ainakin minulle tuli jotain Sanoman paskalehtien tarjouksia ennen kuin erikseen kävin ottamassa pois sen että haluan saada mainoksia. Sama varmaan onnistuisi Teliallakin. Ja toisaalta eipä tuo minua haittaa jos kerran puoleen vuoteen tulee joku vinkki että esim. hyvä puhelin on alennushinnassa. Mutta ne saa pois jos se häiritsee.

@Telia milloin maksaminen luottokortilla järjestetään, jotta myös ulkosuomalaiset voivat nauttia Liigasta?
Tämän saman kysymyksen esittäminen eri henkilöiden toimesta varmaan nopeuttaa tätä prosessia huomattavasti. Telialta on tähän monta kertaa vastattu ja varmaan he ilmoittavat sitten kun luottokorttimaksaminen tulee mahdolliseksi.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Siis hetkinen, nyt en ymmärrä. Laskutuksessa taitaa se suurin ero olla siinä että Telia laskuttaa kuukauden jälkikäteen ja Ruutu kuukauden etukäteen. Toki voihan tuonkin nähdä häikäilemättömänä jos niin haluaa. Telia myy liigaa ja samalla saatat saada mainoksia muista Telian tuotteista. Ihan samalla tavalla Ruutu möi liigaa ja ainakin minulle tuli jotain Sanoman paskalehtien tarjouksia ennen kuin erikseen kävin ottamassa pois sen että haluan saada mainoksia. Sama varmaan onnistuisi Teliallakin. Ja toisaalta eipä tuo minua haittaa jos kerran puoleen vuoteen tulee joku vinkki että esim. hyvä puhelin on alennushinnassa. Mutta ne saa pois jos se häiritsee. Tämän saman kysymyksen esittäminen eri henkilöiden toimesta varmaan nopeuttaa tätä prosessia huomattavasti. Telialta on tähän monta kertaa vastattu ja varmaan he ilmoittavat sitten kun luottokorttimaksaminen tulee mahdolliseksi.


Ettekö te siellä Teliassa voisi sopia, että vain yksi työntekijä kerrallaan vastailee täällä?

Sinähän ilmoitit kaikille jo toista viikkoa sitten, että itselläsi on kaikki hyvin.Lähetys ei pätki, kuva on terävä jne. Siitä huolimatta käyt täällä roikkumassa ja kommentoimassa muiden ongelmia. Asioita, jotka eivät takuulla sinulle kuulu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ettekö te siellä Teliassa voisi sopia, että vain yksi työntekijä kerrallaan vastailee täällä?
Miksi teet tuollaisia röyhkeitä olettamuksia? Minun työpaikkani ei tälle palstalle kuulu pätkän vertaa, mutta kun kerta sinua arvon @Esteri tuntuu niin kovasti kiinnostavan niin voin toki kertoa että en ole Telialla töissä, en ole päivääkään ollut ja en luultavasti tule päivääkään olemaan.

Sinähän ilmoitit kaikille jo toista viikkoa sitten, että itselläsi on kaikki hyvin.Lähetys ei pätki, kuva on terävä jne. Siitä huolimatta käyt täällä roikkumassa ja kommentoimassa muiden ongelmia. Asioita, jotka eivät takuulla sinulle kuulu.
Onko positiivisen palautteen antaminen siis kiellettyä? Tällä palstallako saa ainoastaan itkeä siitä että palvelu ei toimi?

Miksi muuten menit pelkkiin henkilökohtaisuuksiin vastatessasi minulle, vaikka esitin ihan aiheellisen ja validin vertailun Telian ja Ruudun toiminnassa? Isoin ero on tosiaan se että Telia laskuttaa jälkikäteen ja Ruutu etukäteen. Molemmissa tapauksissa tulee mainoksia yhtiön muista tuotteista jos niitä mainoksia ei kytke pois päältä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Nyt taitaa mennä janttereilla lupaukset ja valheet iloisesti sekaisin. Jos kysytään, että oliko kaikki valmiina viikko sitten ja kerrotaan, että kyllä oli, voidaan spekuloida valheella. Mutta jos kerrotaan etukäteen, että tiettynä päivämääränä kaikki on valmista, niin se on vain lupaus. Semantiikka on tärkeä asia.

Ja pre-seasonilla harjoiteltiin, nyt enää säädetään.

Nää on näitä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkääs nyt alkaahan siellä valmista olemaan. Kunhan tilannehuone alkaa pelittämään niin se on siinä. Kun televisiot ja chromecastit pelittää kerran Telian labrassa niin se riittää hyvin. Jos sitten Asiakkaan katselijan laitteet ei pelitä se on pelkästään asiakkaan katsojan vika. Kävisi asennus kurssin niinhän ne on teliankin asentajat käyny
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kun televisiot ja chromecastit pelittää kerran Telian labrassa niin se riittää hyvin.

Tätäkin on kysytty millainen testilabra Telialla mahtaa olla, mutta luonnollisesti ei vastausta. Ei niillä taida olla mitään kunnon labraa missä olisi paljon laitteita siistissä rivissä. Tai siis tietenkään ei ole.

Toimistossa on kaaos ja porukka kyselee olisiko jollain tätä laitetta, pitäisi saada yksi testijuttu tehtyä. Sitten sitä ei ole, mutta toisesta täysin kiekkoon liittymättömästä projektista joku sanoo "joo, voin antaa tän sulle parin tunnin päästä, pitää ensin tehdä tää oma juttu valmiiksi."

Sitten sekin venyy ja siirtyy maanantaille. Lopulta alkuperäinen apina ei edes muista tarvinneensa sitä laitetta.
 

Telia

Jäsen
Toi asia ok josta viimeksi kirjoitin. Mutta toi laskutus.. En multa kysytty kyllä missään vaiheessa että kumpaan se lasku tulee. Eli jos ei erikseen vastaa, niin kumpi on oletus? Tästä tulee kehitysehdotus. Miksi lähettää lasku, kun Ruudussa se kävi niin että antoi luottokortin/pankkikortin numeron ja se menee automaattisesti sieltä jos ei erikseen irtisano. Toki varmaan voi laittaa e laskulle olishan toi pankkikortti/luottokortti parempi vaihtoehto


Edit: Ja sikäli jos se on paperilla, niin ehtiikö sen vielä muuttamaan sähköpostilla, ennen kun eka lasku lähtee?

Laskutustietoja voi vaihtaa missä vaiheessa vaan. Mikäli sähköpostilaskua ei ole valittu, tulee lasku oletuksena paperilla. Myös e-laskun kytkentä onnistuu toki verkkopankissa. Luottokorttimaksamisesta on tullut jo aiemmin palautetta ja tästä on palaute viety eteenpäin, mutta siitä ei ole tässä vaiheessa uutta tietoa.

Jäi eilen asia kesken, joten jatketaan nyt:

Mikähän puhelimessa / minun luonteessa / taivaankappaleiden asennossa on vikana, kun ei puhelin suostu näyttämään pelejä. Oon ladannut useita kertoja jo tuon Telian sovelluksen, että näkisin pelit. Aina kun avaan sovelluksen, sovelluksen mukaan oon kirjautunut sisään, mutta siinä vaiheessa kun etsin pelin jota haluan katsoa ja avaan sen, sovellus herjaa seuraavaa: "Tarvitset sovelluksen käyttääksesi palvelua. Lataa sovellus täältä". Samalla pelin kohdalla lukee "Osta 9,90 e" - no en helvetissä osta. Jos tässä vaiheessa napautan sivupalkin auki, niin siellä lukee "Kirjaudu" -> heittää ilmeisesti minut pihalle käyttäjältäni? Jos painan siitä, niin sovellus herjaa seuraavaa: "Sisäänkirjautuminen ei ole mahdollista" Puhelin on Oneplus 3. Sovellus on varmasti päivitetty ja se on ladattu ihan varmasti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan sovelluskaupasta.

Tähän voisi varmaan laittaa myös lukuisat valitukset kuvan muuttumisesta rakeiseksi huolimatta nopeasta netistä, joka toimii kaikin puolin hyvin kaiken muun internettiin liittyvän kanssa (voiko muuten pelin aikana muuttaa kuvanlaatua muuten heikommaksi / paremmaksi väkisin?)

Jotain omituista vaikuttaisi olevan tuon haku-toiminnon kanssa. Löydätkö pelin menemällä -> Kirjastot -> sieltä haluamasi joukkue -> valitse peli ja lähteekö sieltä pyörimään? Tai näkyykö peli normaalisti livenä "TV" -osiossa menemällä haluamallesi ottelun kanavalle? Jos vastaavaa herjaa tulee silti, niin tätä täytyisi tarkemmin tutkia asiakaspalvelustamme, jolloin nopein apu löytyy www.telia.fi Omilla sivuilla chatin kautta.

Tämä juuri on se suurin ulkomailla asuvan ongelma.

Telia pyrkii pakottamaan jääkiekosta kiinnostuneet suomalaiset Telian laskutus asiakkaiksi. Eli toisin sanoen käyttää häikäilemättömästi Liigaa vain omien tarkoitusperiensä markkinoinnin välineenä. Tämä näkyi heti palvelun tason jyrkkänä laskuna verrattuna "pay per view" Ruutu -palveluun. Ruudun liikeidea oli saada rahaa tuotetusta palvelusta. Telian häikäilemätön motiivi on saada asiakas sidottua laskutus suhteeseen ja sitä kautta muuhun tuotemarkkinointiin.

Luvattua Liigan näkymistä ulkomailla ei varsinaisesti ole täytetty. Katselu toki onnistuisi, mutta ei itse asiakassuhteeseen pääsy.

Pitää muistaa, että ulkosuomalaisille tunnistautuminen pankin kautta ei välttämättä ole mahdollista. Ja mitä pitäisi tehdä, jos ei ole puhelinliittymää Suomessa? Luottokortilla maksaminen on silloin ainoa mahdollisuus.

@Telia milloin maksaminen luottokortilla järjestetään, jotta myös ulkosuomalaiset voivat nauttia Liigasta?

Tämä on myös huomioitu eli haemme ratkaisua ulkomailla asuville, jotta Liigan tilaus onnistuisi suoraan sinnekin. Nyt asiaan ei ole lisätietoja antaa, mutta ilmoitamme toki heti, mikäli asiaan tulee muutosta

JoonasL / Telia
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Eikös Telia sovelluksen ja Telia sivujen salasana pitäisi olla sama? Ainakin mulla ne tuntuu olevan eri, kun sovellukseen pääsen mutta sivuille en. Vaikka laitan saman salasanan
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eikös Telia sovelluksen ja Telia sivujen salasana pitäisi olla sama? Ainakin mulla ne tuntuu olevan eri, kun sovellukseen pääsen mutta sivuille en. Vaikka laitan saman salasanan
Eivät ole samat, ellet ole niitä samoiksi asettanut. Telia- sovellukseen on oma teliatv- tunnus(tjsp) ja sivuille oma telia-tunnus. Et välttämättä ole edes tehnyt vielä noita sivuille vaadittavia telia- tunnuksia. Minullekin asia selvisi IFK- pakettia hankkiesssani, kun ihmettelin ihan samaa, että en pääse Telian asiakasssivuilla profiiliin. Kirjaudu ensin pankkitunnuksilla ja luo sitten salasana sivulle.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Eivät ole samat, ellet ole niitä samoiksi asettanut. Telia- sovellukseen on oma teliatv- tunnus(tjsp) ja sivuille oma telia-tunnus. Et välttämättä ole edes tehnyt vielä noita sivuille vaadittavia telia- tunnuksia. Minullekin asia selvisi IFK- pakettia hankkiesssani, kun ihmettelin ihan samaa, että en pääse Telian asiakasssivuilla profiiliin. Kirjaudu ensin pankkitunnuksilla ja luo sitten salasana sivulle.

Jahas. Tästä taas palautetta Telialle. On se tehty kyllä harvinaisen vaikeaksi. Siis onko Telian tavoitteena tehdä liigan seuraamisesta mahdollisimman vaikeeta tai ainakin mahdollisiman monimutkaista? Käytän edelleen Ruutua. Siellä riitti kun kirjautui sisään ja valitsin pelin mitä katsoa. Ja jos vaikka unohtikin tunnuksen ja salasanan, niin pystyi käyttämään facebookkia apuna. "kirjaudu facebookilla" Mutta ei Telialla.


Edit: Mutta joo. Sen verran kävin sivuilla että huomasin että sähköpostilasku valittuna
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En ehdi selaamaan threadiä sen enempää, mutta mikäs se paras kombo nyt ilman boksia on? Chromecast, win10-läppäri, android-tabletti ja iPhone löytyy. Ja macbook Pro jonka voi vissiin tiputtaa laskuista. Eilen kun yritin niin ei sieltä win10-appista ainakaan löytynyt castausta.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En ehdi selaamaan threadiä sen enempää, mutta mikäs se paras kombo nyt ilman boksia on? Chromecast, win10-läppäri, android-tabletti ja iPhone löytyy. Ja macbook Pro jonka voi vissiin tiputtaa laskuista. Eilen kun yritin niin ei sieltä win10-appista ainakaan löytynyt castausta.
Castaus toimii vain android/ios appilla. Softat kaatuu tai bugittaa oli alusta mikä tahansa. Lähetys on toiminut hyvin, kunhan lähetyksen saa chromecastille pyörimään.
 

Perusjarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Itsellä tulee monta kertaa pelin aikana ilmoitus "tällä tilillä on jo maksimimäärä kirjautumisia" tjsp. Onko muilla tullut vastaavaa? Pätkii myös säännöllisesti CC Ultralla ja Honor10. Ja tosiaan lisäkseni yhdellä henkilöllä tunnukset palveluun ja valitteli samaa. Telialla mitään vinkkejä että saisi tämän toimimaan edes auttavasti.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsellä tulee monta kertaa pelin aikana ilmoitus "tällä tilillä on jo maksimimäärä kirjautumisia" tjsp. Onko muilla tullut vastaavaa? Pätkii myös säännöllisesti CC Ultralla ja Honor10. Ja tosiaan lisäkseni yhdellä henkilöllä tunnukset palveluun ja valitteli samaa. Telialla mitään vinkkejä että saisi tämän toimimaan edes auttavasti.
Castaa telia tv-appi telkkariin ennen kuin avaat pelin.
 

Telia

Jäsen
Itsellä tulee monta kertaa pelin aikana ilmoitus "tällä tilillä on jo maksimimäärä kirjautumisia" tjsp. Onko muilla tullut vastaavaa? Pätkii myös säännöllisesti CC Ultralla ja Honor10. Ja tosiaan lisäkseni yhdellä henkilöllä tunnukset palveluun ja valitteli samaa. Telialla mitään vinkkejä että saisi tämän toimimaan edes auttavasti.

Vinkki tulikin jo tuon castauksen aloittamisen osalta! Kahdella laitteella tai selainikkunalla onnistuu katselu samanaikaisesti TeliaTV-sovelluksella.
JoonasL / Telia
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Onko tää nyt oikeasti niin ettei 100M yhteys riitä tuolla win10 sovelluksella pelin katsomiseen? Jouduin kolmanneksi eräksi koneelle katsomaa ja onhan tää nyt aivan paskaa. Paska kuva ja pätkii. Kun kuvan laittaa aivan pieneksi niin toimii hyvin. @Telia Niko vois tulla taas kertoon kuinka oli valmista 14.9 ja samalla sanoo kuinka nopea yhteys tän Liigan katsomiseen vaaditaan.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Onko tää nyt oikeasti niin ettei 100M yhteys riitä tuolla win10 sovelluksella pelin katsomiseen? Jouduin kolmanneksi eräksi koneelle katsomaa ja onhan tää nyt aivan paskaa. Paska kuva ja pätkii. Kun kuvan laittaa aivan pieneksi niin toimii hyvin. @Telia Niko vois tulla taas kertoon kuinka oli valmista 14.9 ja samalla sanoo kuinka nopea yhteys tän Liigan katsomiseen vaaditaan.

Itsellä toimii Chromella täydellisesti 2 eri lähetystä yhtäaikaa eri ikkunoissa, Win10 itsellä ja chromessa se telian lisäpulikka. Se appi oli jotenkin liian kankea. Edit: liitin kuvan tuosta setistä. Ei ole ongelmia ollut tällä kokoonpanolla yhtään kertaa. Netti on Telian 100/10.

Oletko koittanut pyörittää selaimella noita? Ei tuo edes hirveästi vie tehoja, mulla näyttää chrome näillä seteillä (+ 10 muuta välilehteä auki toisella näytöllä) vievän 17% CPU:sta ja muistia vajaa 3 gigaa. i7 prossu ja 16Gb muistia.
 

Liitteet

  • telia_liiga.JPG
    telia_liiga.JPG
    144,6 KB · kertaa luettu: 358
Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Itsellä toimii Chromella täydellisesti 2 eri lähetystä yhtäaikaa eri ikkunoissa, Win10 itsellä ja chromessa se telian lisäpulikka. Se appi oli jotenkin liian kankea. Edit: liitin kuvan tuosta setistä. Ei ole ongelmia ollut tällä kokoonpanolla yhtään kertaa. Netti on Telian 100/10.

Oletko koittanut pyörittää selaimella noita? Ei tuo edes hirveästi vie tehoja, mulla näyttää chrome näillä seteillä (+ 10 muuta välilehteä auki toisella näytöllä) vievän 17% CPU:sta.

Näköjään nyt toimii selaimella paremmin kun tolla sovelluksella (mitä suositeltiin käyttämään). Harkkapeleissä päinvastoin. Pitää varmaan joka kiekalle testata kaikki combot että millä toimii parhaiten. Hallin äänet tuntuvat kuuluvan todella heikosti verrattuna Ruudun lähetyksiin.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Näköjään nyt toimii selaimella paremmin kun tolla sovelluksella (mitä suositeltiin käyttämään). Harkkapeleissä päinvastoin. Pitää varmaan joka kiekalle testata kaikki combot että millä toimii parhaiten. Hallin äänet tuntuvat kuuluvan todella heikosti verrattuna Ruudun lähetyksiin.

Heh, totesin itse täsmälleen samat asiat. Harjoituspeleissä tuo appi toimi paremmin, nyt Chromella pyörii lähes täydellisesti? Äänet tosiaan ovat hiljaisella ja edelleen jään tason äänet eivät kuulu tarpeeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös