Hienoa kyllä etten ole päässyt vielä edes tuon sovelluksen kanssa tappelemaan. Nyt kaksi päivää odotellut sähköpostia, jolla tunnukset pääsee aktivoimaan.
Ensin vika oli sähköpostissa, joka oli jostain Soneran puhelinliittymän ajalta vuodelta miekka ja kilpi jäänyt vääräksi. Vaikka toisaalla Telian sivustolla asiakasprofiilissani näkyi ihan oikea toimiva sähköpostiosoite. Nyt sitten odotellaan josko se sposti sieltä saapuisi uudella yrityksellä, kun se vanha osoite korjattiin. Ei ole roskapostissa mitään, tarkistettu tuhanteen kertaan ja joku mainosviestikin on osannut perille ensin, mutta tämä asiakkaalle ehkä merkitsevin viesti ei. Ai että kun on laadukasta toimintaa.
Mutta mikäs kiire tässä, jos keskiviikkona pääsisi aloittamaan First Blood part kakkosen.
Tuo on ikävä juttu, jos aktivointiviestiä ei ole tullut sähköpostiin. Mikäli sitä ei ole vielä kuulunut, mutta tilausvahvistus on tullut, voit hoitaa aktivoinnin myös Liittymäni ja palveluni -hallinnan kautta kirjautumalla
Omille sivuille. Valitse Telia TV palveluissasi näkyvä aktivoimaton tili ja hallinnoi liittymääsi kohdalta toiminto "Aktivoi tunnus".
Juuri näin. Upeaa myös kuinka Telian aspa täällä ohittaa jotakuinkin kaikki palautteet missä kerrotaan heidän antamista lupauksista ja kuinka ne eivät ole toteuneet. Ei mitään reagointia. Tai no ok, valehtelua välillä. Itsekin joskus asiakaspalvelussa työskennellyt ja en vain voi käsittää. Miksei voi myöntää virheitä ja sanoa olleensa väärässä. Se olisi paljon parempi.
Tähän liittyen kommentoinkin eilen täällä toiseen ketjuun. Palautetta otetaan vastaan ja viedään eteenpäin paljon, jotta Liigakokemus olisi aina vain entistä parempi.
Grafiikoissa on esiintynyt joissain tilanteissa virheitä matseissa ja tämä johtui siis taustajärjestelmän yllättävästä virheestä. Tämä korjataan ja mukaan tuodaan edistyneempiä sekä monipuolisempia tilastoja ja grafiikoita.
Koosteissa oli puutteita muutamien maalien osalta. Vaikkei koosteita päästy korjaamaan, niin uskon, että koosteet saavat myös lisää sisältöä maalien lisäksi jatkossa.
Lisäkameroita on tullut mukaan ja niistä on saatu mukaan uusia kuvakulmia. Kameroiden käyttöön liittyvät tekemiset tulevat varmasti vielä tehostumaan. Äänitasojen parantelu on noussut myös aiemmin esiin ja sen eteen tehdään töitä.
Liiga-Live 360 -studio on nyt ollut kahtena iltana koko kierroksen pystyssä ja se on saanut paljon positiivista palautetta.
Valitsevatko Yle ja MTV tahallaan nykiviä 'Telian kuvaa' - pätkiä urheilu-uutisiinsa vai onko tuollaisenako se tilaajalle näkyy?
Valitettavasti en pysty tuohon antamaan tarkempaa tietoa uutiislähetysten kannalta. Toiveena tietty olisi, että niissäkin näytettävä kuva on hyvällä tasolla.
Itselläkin eilinen peli eka, jossa kuvanlaatu oli huonoa lähes koko ajan. Eka erä Kalpan ja KooKoon matsista hyvää, sitten loppu heikkoa. Ei auttanut mitkään omat konstit. Värkkeinä iPhone X ja CC.
Eilen ei havaittu mitään yleistä ongelmaa Liiga-lähetysten kanssa, joten jos kaikki toimenpiteet oli jo testattuna ilman kuvan parantumista niin näitä tarvitsee meidän päästä tutkia tarkemmin. Näissä tilanteissa suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi
www.telia.fi Omilta sivuilta löytyvän chat-palvelun kautta, jotta asiaan päästään tarkemmin käsiksi.
JoonasL / Telia