Rosvohan minä olen. Mutta jos työnantaja on julkinen sektori ja työasuna neonkeltainen takki, niin halvin vaihtoehto voittaa.Tämä on kyllä jotenkin ikävältä kuulostava tilanne, että lopetetaan tilaus, mutta jatketaan katselua laittomilla keinoilla.
Kyllä täällä on pyörinyt koko ajan ok. Tosin muutama minuutti jäi tokan erän alusta näkemättä, kun olin muualla, mutta olihan tuo senkin ajan yksinään tuossa eteenpäin rullannut.Ilves - Jukurit kaatu taas discoverylla.
Sama homma täällä. Ei minkäänlaista vastausta kun kyselin korvausta.Discoverylle olen lähettänyt 9.2. palautetta, että haluaisin korvauksen. Eilen lähetin uuden kyselyn. Ainoastaan 10.2. olen saanut ilmoituksen, että ensimmäistä viestiä käsitellään. Onko tämä enää edes laillista?
Askel parempaan päin, näyttäisi olevan jo eilisissä tallenteissa voimassa tuo viikon katseluaika.Tallenteet tästä päivästä lähtien viikon katsottavissa
Parempi suunta, mutta huvittavaa on silti se, että MTV:n Liiga-ohjalmasivulla on edelleen päätekstinä "Katso kaikki Liiga-ottelut suorana tai silloin kuin haluat. TV:stä tai mobiililaitteelta siellä missä oletkin.", mikä ei tietenkään pidä paikkaansa kun kaikkia otteluita ei voi katsoa suorana (lähetysmäärärajoitus) eikä varsinkaan silloin kun haluaa (aikaraja).Tallenteet tästä päivästä lähtien viikon katsottavissa
Monet Katsomon telkkarisovelluksen käyttäjät ovat valittaneet jitteriä tms liikkeessä. Itse katson joko koneen selaimellä töllön kautta, tai pädiltä, ja näissä on kuva ollut aina erinomainen.Oliko muilla samaa ongelmaa discon kanssa, että liiketoisto ei ole sulavaa? Entä onko katsomossa asiat paremmin?
Mitä kautta sä laitoit postia? Mä kun en ole saanut mitään järkevää. Ensin sain viime pe vastauksena pahoittelut, johon vastasin samana iltana että miksen minä saa minkään sortin hyvitystä. Siihen ei tullut vastausta. Laitoin sitten maanantaina uudestaan discoveryn sivuilta palautetta, eikä ole vielä tullut mitään muuta kuin automaattinen kuittaus että on vastaanotettu. On perkele kyllä ihme lafka. Ja ihan asiallisesti, mutta kuitenkin vähän nyrkki pöydässä vaadein hyvitystä, lähtökohtaisesti rahan muodossa.Nyt tuli discoveryltä postia kun kyselin hyvityksestä. Tarjosivat 2vk lisää ilmaiseksi palvelua (olin irtisanonut jo kuun alussa palvelun ja se loppuu minun kohdalla juurikin 29.2). Vastasin että en ole tyytyväinen tähän hyvitykseen koska en tarvitse palvelua enää kuunvaihteen jälkeen. Tämän jälkeen tarjosivat viimeisimmän maksun hyvitystä, jonka vastasin olevan parempi vaihtoehto.
Siihen samaan viestiin vastasin jolla pahoittelivat aluksi. Kesti siinä ainakin viikon verran, että sain vastauksen.Mitä kautta sä laitoit postia? Mä kun en ole saanut mitään järkevää. Ensin sain viime pe vastauksena pahoittelut, johon vastasin samana iltana että miksen minä saa minkään sortin hyvitystä. Siihen ei tullut vastausta. Laitoin sitten maanantaina uudestaan discoveryn sivuilta palautetta, eikä ole vielä tullut mitään muuta kuin automaattinen kuittaus että on vastaanotettu. On perkele kyllä ihme lafka. Ja ihan asiallisesti, mutta kuitenkin vähän nyrkki pöydässä vaadein hyvitystä, lähtökohtaisesti rahan muodossa.
Asia selvä. No mutta jos sulle koko kuukauden hinnan hyvittävät, se kuulostaa erittäin hyvältä diililtä. Itse odotellessa jotain vastaavaa.Siihen samaan viestiin vastasin jolla pahoittelivat aluksi. Kesti siinä ainakin viikon verran, että sain vastauksen.
Suosittelisin kyllä laittamaan tämän tekstin palautteena Maikkarille. Niin tietäisivät mitä heidän kallis palvelunsa on käytännössä. Surullista.Koko teksti