Kuun lopussa.Ilmoitti sinulla että loppuu 29.2 vai että loppuu välittömästi?
Kuun lopussa.Ilmoitti sinulla että loppuu 29.2 vai että loppuu välittömästi?
Ihan näin ilmaisen voin antaa, henkilö joka vastaa sometiedottamisesti ei voi, eikä todennäköisesti edes osaa tehdä teknisille ongelmille mitään. Hänen panoksellaan ei ole mitään vaikutusta siihen ongelman ratkeamiseen, mutta asiakkaille syntyvään mielikuvaan ja tyytyväisyyteen sen sijaan on.Itseäni maksavana asiakkaana miellyttää / miellyttäisi huomattavasti paljon enemmän se, että tekniset viat yritetään korjata kaikin voimin asap, kuin se, että ollaan haukkana päivittämässä someen jotain tiedotetta, joka ei valaise asiaa yhtään sen enempää.
Ensimmäinen asia mikä meni tässä väärin oli se että Discovery ei todellakaan huomannut sitä virhettä eikä tehnyt mitään sen eteen kahteen tuntiin. Miksi muuten virheelliset lähetykset olisivat olleet esillä ja hävisivät vasta kun laittoivat tiedotteen? Heillähän on ollut tuo sama vika muutamia kertoja yksittäisten pelien aikana ja ne on korjattu aika nopeasti ja se viallinen lähetys on heti poistettu.Itseäni maksavana asiakkaana miellyttää / miellyttäisi huomattavasti paljon enemmän se, että tekniset viat yritetään korjata kaikin voimin asap, kuin se, että ollaan haukkana päivittämässä someen jotain tiedotetta, joka ei valaise asiaa yhtään sen enempää. Tästä nyt monet on näköjään mielensä pahoitaneet, kun jotain muutenkin tiedossa ollutta asiaa ei tiedotettu minuuteissa, vaan siihen meni 1,5 tuntia. Jos kyseessä oli tekninen vika, niin varmasti olisivat kertoneet, että milloin noin suunnilleen ne pelit lähtevät ruudussa pyörimään, jos sen olisivat tienneet.
Kyllä ne kestää esim. sähköyhtiöillä tai teleyhtiöillä, tai monella monella muullakin yhtä lailla toisinaan ne vikatiedotteiden tulemiset. Useinkaan, varsinkin kun toimintoja on ulkoistettu, se tieto ei ihan tuosta vaan kulje organisaatiosta toiseen tai ihmiseltä toiselle, ja vikakohde saattaa olla vaikka kymmenien kilometrien ajomatkan päässä. Niiden jollekin jotain olleellista kertovien vikatiedotteiden päivittäminen someen kyllä edellyttää, että palveluntarjoaja edes itse tietää, että missä mennään ja mikä se ongelma ylipäätään on.
Oletus tässä toistaiseksi on se, että joku tekninen ongelma siellä on ollut, mutta jotenkin tästä kaikesta lähetysoikeuksien loppumisesta kesken kauden on tullut kuitenkin sellainen mielikuva, että taustalla on kyse nyt ihan jostain muusta. Jos näin, niin sitten on kyllä ihan aiheellista osoittaa sormella, on se sitten Discovery tai MTV tai molemmat. Mutta että joku välittömän vikatiedotteen puuttuminen teknisen ongelman (edelleen oletus) takia on isompikin ongelma joillekin, niin hohhoijaa vaan tätä pullamössösukupolvea.
Näitä tuskin ihan tarkoitit, mutta kuukausimaksullisia kuitenkin, eli saahan nuo liigapelit Allenten kautta satelliitista, Digitan kautta antenniverkosta ja varmasti monen kaapelitv:n kautta, mutta kalliimpiahan nuo muut vaihtoehdot taitaa jokainen olla.Irtisanoin D+:n
Nyt vaihtoehdot lienee MTV:n kautta 36,95 mainoksilla sekä Telian (liittymäasiakas) 31,95 mainoksilla tai 37,95 ilman mainoksia.
Onko muita kuukausimaksullisia?
Luultavasti heidän tekniikka on sellainen, että julkaistut tallenteet ovat nauhoitettu suoraan live-striimeistä. Jos ei ole livenä striimattu mitään, ei ole sitten tallenteitakaan.Discoveryn palvelusta puuttuu kaiketi edelleen ne eiliset pelit (?). Kysymys kuuluu, että miksi?
Eikö se paska toimi vieläkään? Eihän tässä ole kuin 24h kulunut..Kyllä sitä vähän fundeeraa, mitäs kautta huomenna Liigaa katsellaan. Ei näytä kovin hyvältä.
Tätä myös ihmettelin, kuitenkin sopimus on voimassa 16.2 asti, niin pelit pitää näkyä siihen asti saatana. Törkeää kusetusta, jollei pelit näy siihen asti.Discoveryn palvelusta puuttuu kaiketi edelleen ne eiliset pelit (?). Kysymys kuuluu, että miksi? Vahvasti alkaa haisemaan siltä, että kaapelit on katkaistu MTV:n suunnalta jo nyt, eikä näy Discoveryn palvelusta huomennakaan yhtään ainoata liigapeliä.
Ei tietysti kerro mistään mitään, mutta ainakin huomiset pelit on tuolla tulossa listalla. Asia sitten erikseen, että pyörittääkö D+ huomenna Eurosportin nuolia vai pelejä.Kyllä sitä vähän fundeeraa, mitäs kautta huomenna Liigaa katsellaan. Ei näytä kovin hyvältä.
Kesken ottelun ei varmasti tule kuin liigan mainoskatkoilla mainoksia, joku fiksumpi tietää vastaako mainokset samaa mitä Discoveryn lähetyksessä näkee vai tuleeko niitä vielä useampia mainoskatkolla (eli jääkö jotain hidastuksia tms. näkemättä).Mitä tuo MTV Katsomo+ urheilu mainoksilla käytännössä tarkoittaa? Tuleeko kesken ottelun joku mainos kenties? :D
Mikäli heillä on validi yhteistyösopimus MTV:n kanssa liigapelien jakelusta vielä tämän kuun loppuun asti, niin aika hassu on kyllä järjestely, jos eivät vikatilaneen sattuessa saisi edes jälkikäteen MTV:ltä noita pelitallenteita oman palvelunsa kautta saataville.Luultavasti heidän tekniikka on sellainen, että julkaistut tallenteet ovat nauhoitettu suoraan live-striimeistä. Jos ei ole livenä striimattu mitään, ei ole sitten tallenteitakaan.
Itse pyysin rahoja takaisin, soppari kuun loppuun asti. Mitään vastausta/tiedotetta ei toki ole kuulunut.Kesken ottelun ei varmasti tule kuin liigan mainoskatkoilla mainoksia, joku fiksumpi tietää vastaako mainokset samaa mitä Discoveryn lähetyksessä näkee vai tuleeko niitä vielä useampia mainoskatkolla (eli jääkö jotain hidastuksia tms. näkemättä).
Enemmänkin tuo mainoksettomuus koskee sarjoja ja muuta MTV:n sisältöä. Mainoksia on näin sivusta seuranneena katsomossa aivan pirunmoinen määrä ennen sarjan tms. alkua ja kesken toiston (muistaakseni voi olla lähemmäs 10kpl kerralla).
Itsekin olin valitettavasti eilen uhrina tuossa Discoveryn sekoilussa. Pistin välittömästi aspaan sähköpostia, mutta ainakaan vielä ei ole mitään vastattu. Millaista korvausta olette ajatelleet pyytää, jos he eivät automaattisesti mitään aio korvata?
Mä pyysin myöskin rahoja takaisin.Itsekin olin valitettavasti eilen uhrina tuossa Discoveryn sekoilussa. Pistin välittömästi aspaan sähköpostia, mutta ainakaan vielä ei ole mitään vastattu. Millaista korvausta olette ajatelleet pyytää, jos he eivät automaattisesti mitään aio korvata?
Vain käynnistäessä striimin.Mitä tuo MTV Katsomo+ urheilu mainoksilla käytännössä tarkoittaa? Tuleeko kesken ottelun joku mainos kenties? :D
Sama. Mielestäni uutisen aihe ylitetty aivan clear.Mä pyysin myöskin rahoja takaisin.
Ottasko joku media jo pian koppia? Turhemmastakin tehty uutisia.
Iltalehti ja -sanomat molemmat tuon otti eilen otteluseurannassa esiin, mutta eipä muuten ole tainnut uutiskynnystä ylittää.Ottasko joku media jo pian koppia? Turhemmastakin tehty uutisia.
Ehkä sieltä on henkilökuntakin laitettu parin päivän varoitusajalla pihalle, kun epäilemättä melkoinen joukko asiakkaistakin kadonnut / katoaa lätkän mukana. Jotenkin on sellainen fiilis, että MTV on jo ominut tuon kokonaan itselleen, eikä tämän(kään) illan pelit enää näy. Toivottavasti oli keskiviikkoinen kuitenkin pelkkä härö ja ne loput pelit näkyy ilmoitetusti tämän kuun loppuun.Kohta kaksi päivää olen odottanut vastausta yhteydenottoon.
Ja onko niin, että tänään liiga näkyy normaalisti?
Ehkä sieltä on henkilökuntakin laitettu parin päivän varoitusajalla pihalle, kun epäilemättä melkoinen joukko asiakkaistakin kadonnut / katoaa lätkän mukana. Jotenkin on sellainen fiilis, että MTV on jo ominut tuon kokonaan itselleen, eikä tämän(kään) illan pelit enää näy. Toivottavasti oli keskiviikkoinen kuitenkin pelkkä härö ja ne loput pelit näkyy ilmoitetusti tämän kuun loppuun.