@Tapsuttelija , sulle olisi varma paikka Pelicansin tiedotuspuolella.
"Ei näitä ole ennenkään tehty maksavaa asiakasta miellyttääkseen" -motto voi myös siellä hyvin.
Itseäni maksavana asiakkaana miellyttää / miellyttäisi huomattavasti paljon enemmän se, että tekniset viat yritetään korjata kaikin voimin asap, kuin se, että ollaan haukkana päivittämässä someen jotain tiedotetta, joka ei valaise asiaa yhtään sen enempää. Tästä nyt monet on näköjään mielensä pahoitaneet, kun jotain muutenkin tiedossa ollutta asiaa ei tiedotettu minuuteissa, vaan siihen meni 1,5 tuntia. Jos kyseessä oli tekninen vika, niin varmasti olisivat kertoneet, että milloin noin suunnilleen ne pelit lähtevät ruudussa pyörimään, jos sen olisivat tienneet.
Kyllä ne kestää esim. sähköyhtiöillä tai teleyhtiöillä, tai monella monella muullakin yhtä lailla toisinaan ne vikatiedotteiden tulemiset. Useinkaan, varsinkin kun toimintoja on ulkoistettu, se tieto ei ihan tuosta vaan kulje organisaatiosta toiseen tai ihmiseltä toiselle, ja vikakohde saattaa olla vaikka kymmenien kilometrien ajomatkan päässä. Niiden jollekin jotain olleellista kertovien vikatiedotteiden päivittäminen someen kyllä edellyttää, että palveluntarjoaja edes itse tietää, että missä mennään ja mikä se ongelma ylipäätään on.
Oletus tässä toistaiseksi on se, että joku tekninen ongelma siellä on ollut, mutta jotenkin tästä kaikesta lähetysoikeuksien loppumisesta kesken kauden on tullut kuitenkin sellainen mielikuva, että taustalla on kyse nyt ihan jostain muusta. Jos näin, niin sitten on kyllä ihan aiheellista osoittaa sormella, on se sitten Discovery tai MTV tai molemmat. Mutta että joku välittömän vikatiedotteen puuttuminen teknisen ongelman (edelleen oletus) takia on isompikin ongelma joillekin, niin hohhoijaa vaan tätä pullamössösukupolvea.