Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 906 814
  • 23 435
Suosikkijoukkue
Tappara
Millä ammattitaidolla näitä maalikoosteita tuotetaan? Tänään HPK - Tappara -pelin koosteen kesto 8:42. Siitä n. 3:40 tuhraantuu videotarkistukseen, joka ei miltään osin ole mitenkään mielenkiintoinen (lue: kiekko veskarin alla eikä näy mistään kuvakulmasta). Kummelitermein: silkkaa ohjelma-ajan tuhlausta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näitä ilmaveivejä näkee nykyään jo junnupeleissäkin, joten niiden erityinen hehkuttaminen alkaa olla jo hölmöä. Saukkoselle pisteet ettei ylireagoinut maaliin sen enempää.
Kun on kyse maalista, mitä 99% pelaajista ei kykene tekemään, niin mielestäni sellaista on aiheellista hehkuttaa keskimääräistä enemmän.

Se nyt ei muuta mitään, jos junnupeleissä tehdään jotain. Mitä kovemman tason ottelusta kyse, sitä vaikeampi mitään maaleja on tehdä. Junnupeleissä näkee vaikka mitä sinällään hienoja maaleja, kun tilaa ja aikaa on loputtomiin tarjolla, mutta ei ne kovin erikoisia saavutuksia kuitenkaan ole.

Ylireagoida ei tarvitse, mutta Saukkonen ei reagoinut ollenkaan. Ei edes nähnyt koko tilannetta.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Mertaranta on elävä legenda, Saukkonen on elävä. Vivahde-eroja.

En sano nimeltä ketään, mutta jos joitakin teiniselostajia tai siltä kuulostavia arvioitaisiin samoin kriteerein, niin olisipa viileä kyyti täällä.

Ehkä olen jotenkin vanhanaikainen, kun selostajan äänelläkin on väliä. Vähän sama kuin laulajilla, joko se on tai sitten ei ole. Kai tuo sitten on makuasiakin. Nyt vain ilmeisesti pelejä on niin hitokseen, että moni innokas pääsee kiekumaan, kun hinnoittelee itsensä tarpeeksi halvaksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mertaranta on elävä legenda, Saukkonen on elävä. Vivahde-eroja.

En sano nimeltä ketään, mutta jos joitakin teiniselostajia tai siltä kuulostavia arvioitaisiin samoin kriteerein, niin olisipa viileä kyyti täällä.

Ehkä olen jotenkin vanhanaikainen, kun selostajan äänelläkin on väliä. Vähän sama kuin laulajilla, joko se on tai sitten ei ole. Kai tuo sitten on makuasiakin. Nyt vain ilmeisesti pelejä on niin hitokseen, että moni innokas pääsee kiekumaan, kun hinnoittelee itsensä tarpeeksi halvaksi.
Mikä sun pointti tässä nyt oli? Että Mertaranta ja Saukkonen ovat MTV:n parhaita selostajia, kun heillä on sopivan kuuloiset äänet?
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Mikä sun pointti tässä nyt oli? Että Mertaranta ja Saukkonen ovat MTV:n parhaita selostajia, kun heillä on sopivan kuuloiset äänet?
Ensimmäisen kappaleen pointti oli tehdä ero Mertarannan ja Saukkosen välille, muutaman edeltävän viestin jälkeen.

Toisen kappaleen pointti, lähinnä vertailuna Mertarantaan, oli että jos samoilla kriteereillä katsotaan, niin ei ole kaikki muutkaan häävejä. Samasta suorituksesta jotain nuorta tulokasta kehutaan, näitä silmätikkuja haukutaan. Tällaista olen ollut huomaavinani.

Kolmannen kappaleen pointti oli selostajan ääni, eli että itse tykkäisin perinteisestä matalasta, paskaisesta tai rockista äänestä sen sijaan, että joku ysiluokkalainen kailottaa kolme tuntia holtittomasti tai änisee nenän kautta.

Omakaan ääneni ei sopisi selostamiseen, ehkäpä juuri siksi ei ole käynyt mielessäkään harjoittaa kyseistä lajia. Tästähän ei tarvitse myöskään kenenkään loukkaantua. Eri ihmisillä on erilaisia luontaisia ominaisuuksia. 160-senttisen ei keskimäärin kannata unelmoida NBA-urasta jne.
 

Donmuang

Jäsen
Katsomon kuvan laatu on edelleen sillä samalla huonolla tasolla kuin se oli silloin marraskuussa, kun C More loppui (jossa oli todella hyvä kuva) ja siirryin Katsomoon.
Olen ollut monesti yhteydessä Katsomoon ja on luvattu uutta päivitystä sovellukseen, mutta ei vielä ole tullut.
Minulla on Samsung ja LG älytelkkarit joissa on MTV Katsomo sovellus. Mtv aspa käski päivittää sovelluksen mutta ei sieltä mitää uutta päivitystä tullut, ja sitten aspa käski poistaa sovelluksen ja lataamaan sen uudelleen. Sama vanha sovellus ollut kokoajan. Kaikki mitä aspa on käskenyt tehdä on tehty mutta ei mitää vaikutusta kuvan laatuun, kaikki laitteet päivitetty ja buutattu ja netin nopeus on 50-60 Mbit/s eli riittävä, sitten aspa oli sitä mieltä että laitteissa on vikaa, eli kaikki laitteet, kaksi telkkuu, tabletti, kaksi puhelinta ja kaksi läppäriä hajosivat samalla päivämäärällä kun C more loppui ja siirryin MTV Katsomoon. En aio laitteita ruveta uusimaan kun ei ne vielä vanhoja ole, vai kuuluisiko ne olla vuosimallia 2023 tai uudempi?
Nämä samat ongelmat on kaikilla tutuilla jotka katsovat Liigaa telkusta Katsomo sovelluksella. Muut katsomon ohjelmat toimivat ihan hyvin.
MTV Katsomon aspan mielestä heillä pelittää kaikki hyvin eikä kukaan ole valittanut kuvan laadusta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsomon kuvan laatu on edelleen sillä samalla huonolla tasolla kuin se oli silloin marraskuussa, kun C More loppui (jossa oli todella hyvä kuva) ja siirryin Katsomoon.
Olen ollut monesti yhteydessä Katsomoon ja on luvattu uutta päivitystä sovellukseen, mutta ei vielä ole tullut.
Minulla on Samsung ja LG älytelkkarit joissa on MTV Katsomo sovellus. Mtv aspa käski päivittää sovelluksen mutta ei sieltä mitää uutta päivitystä tullut, ja sitten aspa käski poistaa sovelluksen ja lataamaan sen uudelleen. Sama vanha sovellus ollut kokoajan. Kaikki mitä aspa on käskenyt tehdä on tehty mutta ei mitää vaikutusta kuvan laatuun, kaikki laitteet päivitetty ja buutattu ja netin nopeus on 50-60 Mbit/s eli riittävä, sitten aspa oli sitä mieltä että laitteissa on vikaa, eli kaikki laitteet, kaksi telkkuu, tabletti, kaksi puhelinta ja kaksi läppäriä hajosivat samalla päivämäärällä kun C more loppui ja siirryin MTV Katsomoon. En aio laitteita ruveta uusimaan kun ei ne vielä vanhoja ole, vai kuuluisiko ne olla vuosimallia 2023 tai uudempi?
Nämä samat ongelmat on kaikilla tutuilla jotka katsovat Liigaa telkusta Katsomo sovelluksella. Muut katsomon ohjelmat toimivat ihan hyvin.
MTV Katsomon aspan mielestä heillä pelittää kaikki hyvin eikä kukaan ole valittanut kuvan laadusta.
Kyllä tämä MTV:n piikkiin menee, mutta "syynä" on todennäköisesti netin nopeus. Ainakin osalla laitteista liigamatsit vaativat ihan törkeästi kaistaa, että kuvanlaatu on hyvä. Mulla on mennyt 400 megan yhteys tukkoon, kun matsi oli käynnissä. Kuvanlaatu oli hyvä, mutta matsi varasi lähes koko kaistan.

Eli paskaa sovellusta ei ole optimoitu kunnolla ja vaatii aivan liikaa kaistaa toimiakseen kunnolla.

Samaa ongelmaa ei ole ollut, kun katson matsia nettiselaimen kautta, kuten yleensä teen.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä tämä MTV:n piikkiin menee, mutta "syynä" on todennäköisesti netin nopeus. Ainakin osalla laitteista liigamatsit vaativat ihan törkeästi kaistaa, että kuvanlaatu on hyvä. Mulla on mennyt 400 megan yhteys tukkoon, kun matsi oli käynnissä. Kuvanlaatu oli hyvä, mutta matsi varasi lähes koko kaistan.

Eli paskaa sovellusta ei ole optimoitu kunnolla ja vaatii aivan liikaa kaistaa toimiakseen kunnolla.

Samaa ongelmaa ei ole ollut, kun katson matsia nettiselaimen kautta, kuten yleensä teen.
Eihän tuon pitäisi olla edes teoriassa mahdollista? Mulla ei Katsomon kuvanlaatu ole oikeastaan ikinä heilunut, 150/50 M taloyhtiön netti jonkun kiinteistökuidun läpi. Ja sillä on katsottu simultaanisti kahta liigamatsia ja yhtä Viaplayn lähetystä samalla. Toinen liigamatsi läppärillä ja toinen luurilla, Viaplay telkkarissa. Hyvin piisasi.

Pitääkin katsoa reitittimeltä ensi kerralla, kun liiga pyörii telkun appilla, paljonko syö kaistaa. Ikinä saanut edes 30 M hetkellisesti striimeillä. Siellä 25 M haminoilla ollut parhaimmillaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän tuon pitäisi olla edes teoriassa mahdollista? Mulla ei Katsomon kuvanlaatu ole oikeastaan ikinä heilunut, 150/50 M taloyhtiön netti jonkun kiinteistökuidun läpi. Ja sillä on katsottu simultaanisti kahta liigamatsia ja yhtä Viaplayn lähetystä samalla. Toinen liigamatsi läppärillä ja toinen luurilla, Viaplay telkkarissa. Hyvin piisasi.

Pitääkin katsoa reitittimeltä ensi kerralla, kun liiga pyörii telkun appilla, paljonko syö kaistaa. Ikinä saanut edes 30 M hetkellisesti striimeillä. Siellä 25 M haminoilla ollut parhaimmillaan.
Mahdollista se on, mutta ei tietenkään saisi näin olla. Ei se koko kaistaa jatkuvasti täysin käytä, mutta tietynlaisia piikkejä tulee ja kaista on liian suurelta osin käytössä. Oletan ainakin, että jos yhteys on monta kertaa hitaampi kuin mulla, niin tämä käyttäytyminen voi johtaa siihen, että kuvanlaatu ei missään kohtaa nouse sille tasolle, missä sen pitäisi olla.

Mutta tosiaan, lähes aina katson matsit nettiselaimen kautta, jolloin tätä ongelmaa ei ole ja kuvanlaatu on jatkuvasti hyvä. Puhelimella vaikuttaa myös toimivan ongelmitta. Riippuu varmasti laitteesta ja sovelluksesta, että esiintyykö tätä ongelmaa ollenkaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Palatakseni vielä Discovery+ -keskusteluun, niin olkaapa tarkkana tilauksienne kanssa. Omassa Discovery+ -profiilissani lukee, että seuraava laskutus olisi vielä täysi 25,99 euron veloitus, vaikka Liigaa näytetään vain helmikuun loppuun. Tämän mukaan maksaisin täyden hinnan 13.2.-12.3. välisestä tilauksesta, vaikka Liiga loppuu jo 29.2.. Pitää varmaan olla asiakaspalveluun yhteydessä, sillä ei tämä mene mielestäni ihan oikein. Maksan täyden kuukauden, mutta saan puolikkaan. Mikä näissä tilanteissa on ollut yleensä tapana suoratoistopalveluissa?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
No ei todellakaan mene netti tukkoon Liigalähetyksen striimistä. Joku 10M voi viä alkaa pätkiin, mutta eihän nyt tolaset striimit mitään kaistasyöppöjä ole.

Kuvanlaatu on ongelmallinen, jos sitä 50/60Hz asiaa ei ole appiin korjattu. Kuva nykii jne. Samoin joissain matseissa pakkausta on enemmän, joissain vähemmän. Jos matsi tulee töllöstä, on yleensä pakkausta vähän ja liike sulavaa striimissäkin, mutta jotkut matsit kärsii selkeästi mpg pakkauksen efekteistä, eli kuvan nykimisestä kamerapanoroinneissa (eli ikäänkuin siniviiva ja mainokset nykii, vaikka pelaaja liikuu sulavasti. Tämä johtuu maikkarin käyttämän mpg algoritmin tavasta koodata muuttuvia asioita).

Uskomaton väite MTV:ltä on, ettei kukaan ole kuvanlaadusta valittanut, sillä sen verran paha pudotus latuun tuli Cmoren lopettaessa (jolla aluuun oli myös näitä ongelmia mm chromecastin kanssa). AndoirTV appi on päivittynyt pariinkin otteseen ja sen kanssa alkaa homma toimiin.. toki oli Kuopiosta tuleva peli täynnä pakkausnykimistä, toisaalta Oulusta ei ollu (viimeviikolta Ilvesmatsheissa).

Mutta siis vika on maikkarin päässä tai jos sun laitteessa, niin maikkarin apissa. Jostain kaistan puutteesta on tuhra antaa itteensä hööpöttää.. ja jos puhuu 400M liittymän tukkeutumisesta, niin sulloin sua on huijattu IPS:n toimesta, ei sulla ole 400M liittymää, oisko 40M
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mutta siis vika on maikkarin päässä tai jos sun laitteessa, niin maikkarin apissa. Jostain kaistan puutteesta on tuhra antaa itteensä hööpöttää.. ja jos puhuu 400M liittymän tukkeutumisesta, niin sulloin sua on huijattu IPS:n toimesta, ei sulla ole 400M liittymää, oisko 40M
Mä en usko, että @Nelfor on mikään uuno näissä asioissa. Muistaakseni jotain alan kokemusta löytyy, mitä olen näitä keskusteluja seuraillut. Jos on hiukankaan osaamista, kaistankulutusta voi seurata reaaliaikaisesti riippuen hiukan laitteistosta. Ainakin Asuksen reitittimien clientit näkee läppärillä tai luurin appilla. Jos joku vastaava monitorointi löytyy, tuollaiset kummalliset piikit voi kohdistaa suoraan siihen syöppöön itseensä. Ja sitten vaikka viestiä Katsomon tekniseen tukeen, että mitä vittua? Jos niitä siis esiintyy.

Mitä tulee Katsomon appiin eri laitteilla, iPadissa ja varmaan iPhonessakin on tota 50/60 Hz tyyppistä nykimistä. LG:n app ei nyi, ei myöskään oikein konffattu chromecast. Ihan kaunista kuvaa on ollut koko tämän surullisen ajan, mitä tuota on joutunut käyttämään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ei todellakaan mene netti tukkoon Liigalähetyksen striimistä. Joku 10M voi viä alkaa pätkiin, mutta eihän nyt tolaset striimit mitään kaistasyöppöjä ole.

Kuvanlaatu on ongelmallinen, jos sitä 50/60Hz asiaa ei ole appiin korjattu. Kuva nykii jne. Samoin joissain matseissa pakkausta on enemmän, joissain vähemmän. Jos matsi tulee töllöstä, on yleensä pakkausta vähän ja liike sulavaa striimissäkin, mutta jotkut matsit kärsii selkeästi mpg pakkauksen efekteistä, eli kuvan nykimisestä kamerapanoroinneissa (eli ikäänkuin siniviiva ja mainokset nykii, vaikka pelaaja liikuu sulavasti. Tämä johtuu maikkarin käyttämän mpg algoritmin tavasta koodata muuttuvia asioita).

Uskomaton väite MTV:ltä on, ettei kukaan ole kuvanlaadusta valittanut, sillä sen verran paha pudotus latuun tuli Cmoren lopettaessa (jolla aluuun oli myös näitä ongelmia mm chromecastin kanssa). AndoirTV appi on päivittynyt pariinkin otteseen ja sen kanssa alkaa homma toimiin.. toki oli Kuopiosta tuleva peli täynnä pakkausnykimistä, toisaalta Oulusta ei ollu (viimeviikolta Ilvesmatsheissa).

Mutta siis vika on maikkarin päässä tai jos sun laitteessa, niin maikkarin apissa. Jostain kaistan puutteesta on tuhra antaa itteensä hööpöttää.. ja jos puhuu 400M liittymän tukkeutumisesta, niin sulloin sua on huijattu IPS:n toimesta, ei sulla ole 400M liittymää, oisko 40M
Heh, sieltä tulee taas Tarinankertoja paikalle kertomaan totuuksia, vaikka ei ole mitään kokemusta tai ymmärrystä kyseessä olevasta tilanteesta.

On ihan totta, että netin ei _pitäisi_ mennä tukkoon Liigalähetyksen striimistä, mutta jos softan toteutuksessa on asioita pielessä, niin kaikki on mahdollista. Oikein toimiessaan tuo ei vie edes 5% mun kaistasta ja siitä on paljon kokemusta.

En ole tuota telkkarin softaa paljoa käyttänyt, mutta sen verran tullut käytettyä, että rupesin ihmettelemään yhteyden tukkeutumista ja mielenkiinnosta rupesin monitoroimaan mitä siellä oikein tapahtuu. Kaistankäytössä oli ihmeellisiä piikkejä tasaisin väliajoin, jotka lakkasivat, kun striimin laittoi kiinni.

Ja todellakin on 400M yhteys, joka sellaisena myös toimii. Äsken testasin, että juuri nyt toimii 389M.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitää varmaan olla asiakaspalveluun yhteydessä, sillä ei tämä mene mielestäni ihan oikein. Maksan täyden kuukauden, mutta saan puolikkaan. Mikä näissä tilanteissa on ollut yleensä tapana suoratoistopalveluissa?
Se automaattinen tilausjakson laskutus oletettavasti suunniteltu käsittelemään ainoastaan täydet laskutusjaksot aina samalla hinnalla, kun normaalitilanteessa se tilaus / hinta muuttuu aina uuden laskutusjakson alkaessa, ei kesken kaiken, kuten sinun tapauksessasi käy. Sen takia eivät varmaan sitä saa automaattisesti vaihtumaan siihen 9,99€ hintaan kesken jakson. Luultavasti näitä tilanteita varten siinä sähköpostissa oli maininta, että asiakaspalveluun yhteys, jos hyvityksiä vaatii. Tai sitten korjailevat niitä manuaalisesti tässä tämän kuun aikana, kun näkevät, että moniko irtisanoo tilauksensa kokonaan.

Sinulla tuo jakso on hieman hankala, kun jos irtisanot Discovery+:n ennen 13.2, niin lätkänkatselu loppuu tuolla päivämäärällä, mutta jos irtisanoo sen jälkeen, niin taas on ehtinyt lähtemään se uusi tilausjakso 12.3. asti. Itsellä osuu paremmin, kun vaihtuu 2. päivä, niin nyt jos irtisanon, niin loppuu tilaus maaliskuun alussa, juuri kun se lätkäkin sieltä katoaa. Tai maksan minä siinä yhdestä ylimääräisestä päivästä, mutta kuitenkin aika lähellä.

Minullakin kyllä näkyy vielä tilaustiedoissa, että seuraava veloitus 2.3. 34,99€, vaikka sähköpostin mukaan se muuttuu hintaan 9,99€/kk, eikä maaliskuun alussa ainakaan mitään uutta 34,99€ jaksoa pitäisi enää alkaa. Ehkä tuo tämän kuun aikana siellä sitten korjaantuu oikeaksi. No, vielä on harkinnassa, että luovunko koko Discoverysta, vai jatkanko sen pitämistä 9,99€ hinnalla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Se automaattinen tilausjakson laskutus oletettavasti suunniteltu käsittelemään ainoastaan täydet laskutusjaksot aina samalla hinnalla, kun normaalitilanteessa se tilaus / hinta muuttuu aina uuden laskutusjakson alkaessa, ei kesken kaiken, kuten sinun tapauksessasi käy. Sen takia eivät varmaan sitä saa automaattisesti vaihtumaan siihen 9,99€ hintaan kesken jakson. Luultavasti näitä tilanteita varten siinä sähköpostissa oli maininta, että asiakaspalveluun yhteys, jos hyvityksiä vaatii. Tai sitten korjailevat niitä manuaalisesti tässä tämän kuun aikana, kun näkevät, että moniko irtisanoo tilauksensa kokonaan.

Sinulla tuo jakso on hieman hankala, kun jos irtisanot Discovery+:n ennen 13.2, niin lätkänkatselu loppuu tuolla päivämäärällä, mutta jos irtisanoo sen jälkeen, niin taas on ehtinyt lähtemään se uusi tilausjakso 12.3. asti. Itsellä osuu paremmin, kun vaihtuu 2. päivä, niin nyt jos irtisanon, niin loppuu tilaus maaliskuun alussa, juuri kun se lätkäkin sieltä katoaa. Tai maksan minä siinä yhdestä ylimääräisestä päivästä, mutta kuitenkin aika lähellä.

Minullakin kyllä näkyy vielä tilaustiedoissa, että seuraava veloitus 2.3. 34,99€, vaikka sähköpostin mukaan se muuttuu hintaan 9,99€/kk, eikä maaliskuun alussa ainakaan mitään uutta 34,99€ jaksoa pitäisi enää alkaa. Ehkä tuo tämän kuun aikana siellä sitten korjaantuu oikeaksi. No, vielä on harkinnassa, että luovunko koko Discoverysta, vai jatkanko sen pitämistä 9,99€ hinnalla.
Laitoin Discoveryn aspaan juuri viestiä. Päivittelen tänne mitä vastailevat minulle.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sieltähän se vastaus tuli. Vähän sekavat käytännöt Discoverylla tämän asian suhteen.

Hei,
kiitos yhteydenotostasi discovery+:n asiakastukeen!

Hyvä, että otit meihin yhteyttä. Autamme sinua mielellämme.

Pakettisi uusiutuu 13.2.2024 hintaan 25,99€/kk ja jos tilauksen antaa jatkua normaalisti, se muuttuu 13.3.2024 automaattisesti 9,99€/kk maksavaan discovery+ Sport -tilaukseen.

Jos et halua jatkaa discovery+ -tilaustasi naiden muutosten takia, voit päättää tilauksesi kytkemällä tililtäsi automaattisen uusimisen pois
päältä ennen seuraavaa veloituspäivää.

Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä meihin 30. maaliskuuta 2024 asti
päättääksesi tilauksesi ja saadaksesi oikeasuhteisen hyvityksen tämän sisällön käyttöoikeuden menettämisestä tilausjaksosi aikana.

Mikäli sinulle jäi kysyttävää tai voimme olla muutoin avuksi, olemme täällä sinua varten.

Ymmärtääkseni minulta veloitetaan siis täyden kuukauden hinta, ja minun tulee osata itse pyytää hyvitystä siltä ajalta, jolloin myytyä palvelua ei voida minulle toimittaa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
On ihan totta, että netin ei _pitäisi_ mennä tukkoon Liigalähetyksen striimistä, mutta jos softan toteutuksessa on asioita pielessä, niin kaikki on mahdollista. Oikein toimiessaan tuo ei vie edes 5% mun kaistasta ja siitä on paljon kokemusta.

Vaikka tulisi mitä tahansa unicast tostopyyntöjä niin ei taatusti johdu striimistä... En keksi mitään, edes 8k pelistriimiä, joka vihretoiminnoilla ja uudellenpyyneillä saisi 100M kaistaa tukkoon ilman että koko ..ska kaatuisi. Ettisin kyllä muualta, erityisesti ISP:n asetukisista. Itsellä Elisan kytkimen konffi katko suoria unicaststreameja, jota Elisalla ei tietenkään otettu kuuleviin korviin, ennenkuin tallensin näyttöä jossa sitriimi ja loggeri pyöri yhtäaikaa. Kas kummaa kun sit alko toimiin. Kytkimien asetuksissa kun voi tehdä pirorisointeja jotka haittaa striimien kattelua, kun normidata ei välitä katkoksista, suoratoisto välitäää... Tosni nyky "netflisaikakaudella" näitä virheitä ei paljoa pääse tapoahtuun, koska valitustulva ois kova.. silti.. tsekkaa ISP:ltä asia.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ymmärtääkseni minulta veloitetaan siis täyden kuukauden hinta, ja minun tulee osata itse pyytää hyvitystä siltä ajalta, jolloin myytyä palvelua ei voida minulle toimittaa.
Näinhän se mitä ilmeisimmin menee. Oletko ajatellut pitää tuon Discoveryn senkin jälkeen, kun liigalähetykset loppuvat ja oletko ajatellut katsella MTV:n kautta liigaa helmikuun jälkeen?

Jos olet luopumassa Discoverystä ja siirtymässä MTV:n asiakkaaksi, etkä halua alkaa säätämään noiden Discoveryn hyvitysten kanssa, niin ehkä siinä tapauksessa kannattaisi irtisanoa / ottaa automaattinen uusiminen pois käytöstä Discoveryn osalta viimeistään 12.2, ja hommata joku liigapaketti toisaalta 13.2. alkaen. Onhan tuo vaihdos joka tapauksessa sitten edessä 1.3. alkaen, niin pari viikkoa etuajassa joutuisit tekemään.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Näinhän se mitä ilmeisimmin menee. Oletko ajatellut pitää tuon Discoveryn senkin jälkeen, kun liigalähetykset loppuvat ja oletko ajatellut katsella MTV:n kautta liigaa helmikuun jälkeen?

Jos olet luopumassa Discoverystä ja siirtymässä MTV:n asiakkaaksi, etkä halua alkaa säätämään noiden Discoveryn hyvitysten kanssa, niin ehkä siinä tapauksessa kannattaisi irtisanoa / ottaa automaattinen uusiminen pois käytöstä Discoveryn osalta viimeistään 12.2, ja hommata joku liigapaketti toisaalta 13.2. alkaen. Onhan tuo vaihdos joka tapauksessa sitten edessä 1.3. alkaen, niin pari viikkoa etuajassa joutuisit tekemään.
Kiitos oman suosikkini ailahtelevien otteiden, en ajatellut Discovery-tilauksen jälkeen vaihtaa kanavapakettia, vaan siirryn takaisin nollabudjettiaikakauteen ja radioon. Tässä nyt jahkaan lähinnä sitä, vedänkö töpselin seinästä tämän viimeisen viikon aikana ja lopetan tilauksen jo ensi viikkoon. Tässä on JYPilläkin kaksi peliä aikaa osoittaa iskukyky keväällä.
 

burekowski

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ylempänä oli taas puhetta tuosta Mertaranta & Saukkonen kaksikon suojatyöpaikoista. Tän päiväisessä Urhelucast:issä (jos haluaa kuunnella niin voi hypätä suoraan tuohon Niko Huuhtasen ilmaveivi kohtaan) Seppänen sanoi oikeastaan kaiken olennaisen Saukkosesta.

Vaikka tällä kaksikolla legenda statukset ja miten mielyttävät äänet, niin ennemmin sinne jotkut Jonnet tilalle ketkä valmistautuu huolella ja on perillä jääkiekon nykytilasta ja Liigan säännöistä. Jos vaikka menee vessaan kesken Antsan selostuksen, niin aina tulee kiire takaisin kun siellä on vaarallinen tilanne tuloillaan, mutta todellisuudessa tilanteessa vastustajan pakki saa pysäytettyä tilanteen jo siniviivalla. Tuo on kyllä ainoa kaksikko, jota joutuu välttelemään, vaikkei nyt vaikka joka kerta Ärje lämmitä. Niin kuitenkin niin paljon asiantuntevampaa ja selkeämpää artikulointia.
 

Donmuang

Jäsen
Katsomon kuvan laatu on edelleen sillä samalla huonolla tasolla kuin se oli silloin marraskuussa, kun C More loppui (jossa oli todella hyvä kuva) ja siirryin Katsomoon.
Olen ollut monesti yhteydessä Katsomoon ja on luvattu uutta päivitystä sovellukseen, mutta ei vielä ole tullut.
Minulla on Samsung ja LG älytelkkarit joissa on MTV Katsomo sovellus. Mtv aspa käski päivittää sovelluksen mutta ei sieltä mitää uutta päivitystä tullut, ja sitten aspa käski poistaa sovelluksen ja lataamaan sen uudelleen. Sama vanha sovellus ollut kokoajan. Kaikki mitä aspa on käskenyt tehdä on tehty mutta ei mitää vaikutusta kuvan laatuun, kaikki laitteet päivitetty ja buutattu ja netin nopeus on 50-60 Mbit/s eli riittävä, sitten aspa oli sitä mieltä että laitteissa on vikaa, eli kaikki laitteet, kaksi telkkuu, tabletti, kaksi puhelinta ja kaksi läppäriä hajosivat samalla päivämäärällä kun C more loppui ja siirryin MTV Katsomoon. En aio laitteita ruveta uusimaan kun ei ne vielä vanhoja ole, vai kuuluisiko ne olla vuosimallia 2023 tai uudempi?
Nämä samat ongelmat on kaikilla tutuilla jotka katsovat Liigaa telkusta Katsomo sovelluksella. Muut katsomon ohjelmat toimivat ihan hyvin.
MTV Katsomon aspan mielestä heillä pelittää kaikki hyvin eikä kukaan ole valittanut kuvan laadusta.
Lisäystä tähän ongelmaan eli tarkistin nämä päivitykset viimeksi 30.01.2024.Se ilmoittaa että ohjelmistopäivitys 5/10/2023, ja uusin versio 5.1.1
Telkkarini Samsung näyttää: Sovelluksen versio: 3.8.13-Prod
Widget: MTV Katsomo 5.1.1 tizen TV
Jos oikein ymmärsin niin ei ole uusia päivityksiä tullut vaikka Katsomon aspa niin väittää?
Telkku on liitetty nettiin kaapelilla eikä siinäkään pitäisi olla ongelmaa.
Täällä kirjoitettiin siitä 50/60 Hz, mitä se tarkoittaa ja voiko sille tehdä jotain?
Sitten se että kaista ei riitä vaikka netin nopeus on hyvä. Miten se tarkistetaan?
Mulla on Elisan netti, ja nopeustesti telkussa antoi tulokset:
Viive 22 ms
Jitter 19 ms
Lataus 55.4 Mbps
Lähetys 7.7 Mbps
Kyllä viime perjantaina taas ketutti kun katsoi MTV3 HD lähetystä liiga pelistä jossa kuva oli hyvä toisin kuin Katsomossa.
Miksi Katsomon muut ohjelmat näkyy ihan hyvin ja Liiga huonosti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös