Se automaattinen tilausjakson laskutus oletettavasti suunniteltu käsittelemään ainoastaan täydet laskutusjaksot aina samalla hinnalla, kun normaalitilanteessa se tilaus / hinta muuttuu aina uuden laskutusjakson alkaessa, ei kesken kaiken, kuten sinun tapauksessasi käy. Sen takia eivät varmaan sitä saa automaattisesti vaihtumaan siihen 9,99€ hintaan kesken jakson. Luultavasti näitä tilanteita varten siinä sähköpostissa oli maininta, että asiakaspalveluun yhteys, jos hyvityksiä vaatii. Tai sitten korjailevat niitä manuaalisesti tässä tämän kuun aikana, kun näkevät, että moniko irtisanoo tilauksensa kokonaan.
Sinulla tuo jakso on hieman hankala, kun jos irtisanot Discovery+:n ennen 13.2, niin lätkänkatselu loppuu tuolla päivämäärällä, mutta jos irtisanoo sen jälkeen, niin taas on ehtinyt lähtemään se uusi tilausjakso 12.3. asti. Itsellä osuu paremmin, kun vaihtuu 2. päivä, niin nyt jos irtisanon, niin loppuu tilaus maaliskuun alussa, juuri kun se lätkäkin sieltä katoaa. Tai maksan minä siinä yhdestä ylimääräisestä päivästä, mutta kuitenkin aika lähellä.
Minullakin kyllä näkyy vielä tilaustiedoissa, että seuraava veloitus 2.3. 34,99€, vaikka sähköpostin mukaan se muuttuu hintaan 9,99€/kk, eikä maaliskuun alussa ainakaan mitään uutta 34,99€ jaksoa pitäisi enää alkaa. Ehkä tuo tämän kuun aikana siellä sitten korjaantuu oikeaksi. No, vielä on harkinnassa, että luovunko koko Discoverysta, vai jatkanko sen pitämistä 9,99€ hinnalla.