Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 521 663
  • 21 783

okkim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käppärät
Ekaa kertaa olosuhteiden pakosta nyt Katsomon kautta kiekkoa. Otteluna Ilves-Kärpät, laitteena Apple Tv 4 ja nettinä 4G joka puskee tällä hetkelllä sisään 82.7Mbps. Kuvanlaatu kyllä näyttää olevan ihan yhtä hyvällä tasolla kuin eilisessä pelissä Cmoren kautta. Muihin asioihin en ota kantaa vielä ennenkuin on tutustunut hieman sisältöön / appiin, mutta käyttöliittymän olen valmis ampumaan Kuuhun jo nyt.

Edit: Pari pikaista havaintoa. 1) Ottelun voi aloittaa livehetkestä tai alusta (tää oli vissiin tullut tässä alun jälkeen, muistelin että alussa ei vaihtoehtoa ollut). 2) Allaolevan postauksen tiimoilta muistin tarkistaa just että saako Saukkosen hiljennettyä kuten Cmoressa, no ei saa..
 
Viimeksi muokattu:

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelen, etten jaksa selata ketjua toivoen, että joku muu on kysynyt samaa. Palstan haku ei tuottanut tulosta.

Pystyikö discovery+:n puolella katsomaan lähetyksiä pelkillä halliäänillä? Ei löydy ainakaan omasta töllöttimestä ko. vaihtoehtoa
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kysytään nyt täältä, kun ei näistä kuvioista ota oikein millään helposti selvää tällä hetkellä, pahoittelut. Onko mikään palvelu sellainen, että vielä marraskuun jälkeenkin pystyy katsomaan useammalla kuin yhdellä laitteella kerrallaan liigaa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tällä hetkellä JYP - Sport herjaa kännykän sovelluksessa "Ohjelmasivua ei voitu ladata". Arvaatte varmaan jo avautuuko CMoressa :)

Edit: jaaha, nyt toimii taas...
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kysytään nyt täältä, kun ei näistä kuvioista ota oikein millään helposti selvää tällä hetkellä, pahoittelut. Onko mikään palvelu sellainen, että vielä marraskuun jälkeenkin pystyy katsomaan useammalla kuin yhdellä laitteella kerrallaan liigaa?
Telian kautta tilattuna telian boksilla voi katsoa yksi ja telia play sovelluksen kautta kaksi samaan aikaan
 

Donmuang

Jäsen
Kuinka voi olla mahdollista että MTV katsomo ei saa kuvan laatua C moren tasolle? Nytkin olen vaihdellut katsomon ja c moren välillä ja katsomon kuva on aika kehno ja siellä on kolme kirkkoa pelissä, c morella yksi kiekko. Mikä mahtaa olla katsomon laatu marraskuun jälkeen?
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Kuinka voi olla mahdollista että MTV katsomo ei saa kuvan laatua C moren tasolle? Nytkin olen vaihdellut katsomon ja c moren välillä ja katsomon kuva on aika kehno ja siellä on kolme kirkkoa pelissä, c morella yksi kiekko. Mikä mahtaa olla katsomon laatu marraskuun jälkeen?
Evankelisluterilainen, ortodoksinen ja katolinen?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuvanlaatu on sama molemmissa sovelluksissa.
T. MTV Katsomon asiakaspalvelu.

Ihan samaa paskaa. Tänäänkin meni sumeaksinja puuroutui monta kertaa.

Katsoin nyt Katsomosta. Sonyn telkkari ja siinä kiinni mokkula, jossa DNA liittymä
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Jos tuo C-more poistuu 29.11 niin on kyllä harmi. Nykyinen C-more on kyllä loistavasti pelittävä tuote. Liiga pelit katson edelleen sieltä, mutta illan NHL-peliin piti katsoa tästä uudesta Katsomosta.

Peli kyllä näky koko ajan, mutta kuva oli soosia monesti.

Miksi aina pitää kehittää uutta jos olemassa oleva toimii moitteetta? Sama homma kun Liigan sivut.

Sekin on ihmeellistä, että jotain ilmaisversion ohjelmia ei näy tässä Katsomo+ palvelussa. Erikseen piti uusi käyttäjä luoda jotta voi katsoa niitä.

Eikö idea ollu että se Katsomo+ ilman mainoksia antaa luvan katsoa kaikkea tarjontaa?

Jos oisin miljardööri niin aika paljon olisin valmis maksamaan että C-more on ja pysyy.
 

Jass0

Jäsen
Katsoin nyt Katsomosta. Sonyn telkkari ja siinä kiinni mokkula, jossa DNA liittymä
Riittääkö, tai onko ennen siis riittänyt mokkula näyttämään lähetyksiä, vai onko tämä joku uusi viritelmä?
Loistavasti on Cmore pelittänyt ja oikein odottaa miten tulee Katsomo toimimaan, kun Cmore loppuu.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Riittääkö, tai onko ennen siis riittänyt mokkula näyttämään lähetyksiä, vai onko tämä joku uusi viritelmä?
Loistavasti on Cmore pelittänyt ja oikein odottaa miten tulee Katsomo toimimaan, kun Cmore loppuu.

On riittäny ihan hyvin, en usko että sumeus johtuu mokkulasta?
 

Donmuang

Jäsen

C Morelta postia tänään​

On aika siirtyä MTV Katsomoon

MTV Katsomon ja C Moren ohjelmat muuttivat 10.10. uuteen MTV Katsomoon. Sinulla on ollut mahdollisuus uuden MTV Katsomon julkaisusta lähtien käyttää sekä MTV Katsomo -palvelua että alkuperäiseen tilaukseesi liittyvää C More -palvelua.

Nyt on kuitenkin tullut aika luopua C Moresta ja siirtyä ohjelmien pariin ainoastaan MTV Katsomossa.

C More sulkeutuu käytöstäsi maanantaina 20.11.2023. Sen jälkeen et enää pysty kirjautumaan C More -palveluun laitteillasi.

Jos olet peruuttanut nykyisen tilauksesi, umpeutuu se automaattisesti, kun katseluoikeutesi on päättynyt. Viimeisen katselupäivän näet MTV Katsomon Oma tili -sivulta.

Kirjautuminen uuteen MTV Katsomoon tapahtuu samoilla tunnuksilla, joita olet käyttänyt aiemmin C Moressakin.

Terveisin
C Moren tiimi
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU

C Morelta postia tänään​

On aika siirtyä MTV Katsomoon

MTV Katsomon ja C Moren ohjelmat muuttivat 10.10. uuteen MTV Katsomoon. Sinulla on ollut mahdollisuus uuden MTV Katsomon julkaisusta lähtien käyttää sekä MTV Katsomo -palvelua että alkuperäiseen tilaukseesi liittyvää C More -palvelua.

Nyt on kuitenkin tullut aika luopua C Moresta ja siirtyä ohjelmien pariin ainoastaan MTV Katsomossa.

C More sulkeutuu käytöstäsi maanantaina 20.11.2023. Sen jälkeen et enää pysty kirjautumaan C More -palveluun laitteillasi.

Jos olet peruuttanut nykyisen tilauksesi, umpeutuu se automaattisesti, kun katseluoikeutesi on päättynyt. Viimeisen katselupäivän näet MTV Katsomon Oma tili -sivulta.

Kirjautuminen uuteen MTV Katsomoon tapahtuu samoilla tunnuksilla, joita olet käyttänyt aiemmin C Moressakin.

Terveisin
C Moren tiimi

Joutuuko tässä nyt sit lopettamaan c Moren tilauksen ja ostamaan katsomosta uuden paketin? Eli c morelle ostettu liiga paketti ei siirry automaattisesti katsomoon?
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Joutuuko tässä nyt sit lopettamaan c Moren tilauksen ja ostamaan katsomosta uuden paketin? Eli c morelle ostettu liiga paketti ei siirry automaattisesti katsomoon?
Ei tarvitse. Ainakin itsellä päivittyi katsomoon ihan normaalisti. Itse sovellus onkin sitten iso kasa paskaa ja suosittelenkin lopettamaan tilauksen ja keksimään jotain muuta kehittävää toimintaa iltoihin.
 

298421

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Maple Leafs & Jyväskylä No Smoking Team
Mä olen edelleen käärmeissäni siitä, että pelit ovat katsottavissa vain kahden päivän ajan. Olen neutraalihko kiekkonautiskelija, ja katson lähes kaikki Liigan pelit. Edellisviikkoinen peli tietokoneen toiselle näytölle ja töitä toisella näytöllä, nautin. Tähän asti pelit ovat olleet nähtävissä aina kuukauden ajan, ja siinä ajassa on ehtinyt pysyä mukana. Nyt Katsomon myötä ehtii katsomaan vain sen oman lempijoukkueen pelin, ja seuraavana päivänä toisen joukkueen pelin, ja sitten seitsemän pelin illan kaikki ottelut katoavatkin näkyvistä meiltä kurjilta maan matosilta. Kivahan se olisi maratoonata kaikki seitsemän peliä putkeen, mutta maalliset velvollisuudet painavat. Entäpä muu urheilu? Nyt TuTo ja Hermes eivät saa enää niitä satunnaisia "laitan ton viime viikon pelin pyörimään taustameluksi" katsojiakaan. Ne katsojat saattaisivat vahingossa kiinnostuakin kyseisistä joukkueista. Ai haluat fiilistellä mennyttä MM-rallia katsomalla pari jännää erikoiskoetta? Mee nyt vittuun siitä.

Ehkä olen poikkeustapaus ja kukaan muu ei katso pelitallenteita, vaan pelkkiä livejä...

Katsomoon ei vieläkään ole kaikkia C Moren sarjoja, dokumentteja ja leffoja saatu siirrettyä. "Haista asiakas paska! Saat pelkkiä risuja! Veloitettiin sun pankkikortilta muuten just nelisenkymppiä, ja ensi kuussa uudestaan, sulla ei ole muuta vaihtoehtoa :)." Mun ja Katsomon parisuhde on kaltoinkohteleva ja manipuloiva, ja mä pysyn tässä suhteessa, koska ei ole muuta vaihtoehtoa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Joutuuko tässä nyt sit lopettamaan c Moren tilauksen ja ostamaan katsomosta uuden paketin? Eli c morelle ostettu liiga paketti ei siirry automaattisesti katsomoon?
Tässä kohtaa vaihtoehtona on myös vaihtaa Discoverylle. Niin itse teen, irtisanoin tänään ja otan sitten 22.11 D+ 10e kuussa halvemmalla.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Mä olen edelleen käärmeissäni siitä, että pelit ovat katsottavissa vain kahden päivän ajan. Olen neutraalihko kiekkonautiskelija, ja katson lähes kaikki Liigan pelit. Edellisviikkoinen peli tietokoneen toiselle näytölle ja töitä toisella näytöllä, nautin. Tähän asti pelit ovat olleet nähtävissä aina kuukauden ajan, ja siinä ajassa on ehtinyt pysyä mukana. Nyt Katsomon myötä ehtii katsomaan vain sen oman lempijoukkueen pelin, ja seuraavana päivänä toisen joukkueen pelin, ja sitten seitsemän pelin illan kaikki ottelut katoavatkin näkyvistä meiltä kurjilta maan matosilta. Kivahan se olisi maratoonata kaikki seitsemän peliä putkeen, mutta maalliset velvollisuudet painavat. Entäpä muu urheilu? Nyt TuTo ja Hermes eivät saa enää niitä satunnaisia "laitan ton viime viikon pelin pyörimään taustameluksi" katsojiakaan. Ne katsojat saattaisivat vahingossa kiinnostuakin kyseisistä joukkueista. Ai haluat fiilistellä mennyttä MM-rallia katsomalla pari jännää erikoiskoetta? Mee nyt vittuun siitä.

Ehkä olen poikkeustapaus ja kukaan muu ei katso pelitallenteita, vaan pelkkiä livejä...

Katsomoon ei vieläkään ole kaikkia C Moren sarjoja, dokumentteja ja leffoja saatu siirrettyä. "Haista asiakas paska! Saat pelkkiä risuja! Veloitettiin sun pankkikortilta muuten just nelisenkymppiä, ja ensi kuussa uudestaan, sulla ei ole muuta vaihtoehtoa :)." Mun ja Katsomon parisuhde on kaltoinkohteleva ja manipuloiva, ja mä pysyn tässä suhteessa, koska ei ole muuta vaihtoehtoa.
Teliatv ja boksi. Voit jakaa kahdelle kaverille telian sovelluksen samalla. Peli tallenteet on käsittääkseni koko kauden näkyvissä. Tällä hetkellä esimerkiksi avauskierroksen otteluissa 16.9 lukee edelleen 3+ kuukautta katsottavissa.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Eikös ton C Moren pitänyt loppua vasta 30.11? Näin olin ollut jostain lukevinani. Faijallekin sanoin, että loppuu mun tunnareilla katselut joulukuusta alkaen.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ei tarvitse. Ainakin itsellä päivittyi katsomoon ihan normaalisti. Itse sovellus onkin sitten iso kasa paskaa ja suosittelenkin lopettamaan tilauksen ja keksimään jotain muuta kehittävää toimintaa iltoihin.

Mä kirjauduin c Moren tunnuksilla katsomoon, niin ei mulla vaan näkynyt. Ehdotteli et pitäs paketti ostaa, jos liigaa meinaat katsoa :/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös