Mulla oli Telian kautta hankittuna Cmore, niin piti käydä telian omilla sivuilla se aktivoimassa ensin.
Joo tämähän se piti munkin tehdä. 24,95 näky olevan hinta, aika suolainen ois ollu uus paketti
Mulla oli Telian kautta hankittuna Cmore, niin piti käydä telian omilla sivuilla se aktivoimassa ensin.
Joo sulla lienee sama paketti kuin mulla. En kyllä tiedä miksi sun piti käydä Telian omilla sivuilla aktivoimassa jotain, kun mulla toimi suoraan.Joo tämähän se piti munkin tehdä. 24,95 näky olevan hinta, aika suolainen ois ollu uus paketti
Kyllä, nyt parin kuukauden ajan oon maksanut. Ja tiedän, että halvempiakin paketteja on ollut saatavilla.Maksatko oikeasti 45€ kuussa C Moresta, jos tuo 35€ kustantava D+ on 10€ halvempi?
Itse aktivoin katsomon mutta kyllähän cmore silti edelleen toimiiTaas tuli Telialta tekstari, että muistathan aktivoida Katsomon ennenkuin Cmore loppuu 29.11.23
Joo kyllä muistan mutta en siirry sinne kuin vasta viime hetkellä.
Saa aktivoitua ja käsittääkseni siellä voi edelleen katsoa kaksi henkilöä samaa lähetystä mutta sitten joutuu myös maksamaan suolaiset 45e paketista koska asiakasetuhinta ei syystä tai toisesta ulotu tuonne.Onkos Telian asiakkaille mitään lisähyötyä siitä Telia Play -sovelluksesta? Eli saako MTV Katsomon paketin aktivoitua myös sinne ja sitten voisi toinen käyttäjä katsoa samaa ottelua Telia Play:stä ja toinen Katsomosta? Muista nähneeni täällä aiemmin jotain spekulontia tästä.
Ok, paketin hinta siis nousee, jos sen aktivoi myös Telia Play:hin. Kiitos tiedosta, täytynee irtisanoa tilaus ja harkita Discoveryä tilalle.Saa aktivoitua ja käsittääkseni siellä voi edelleen katsoa kaksi henkilöä samaa lähetystä mutta sitten joutuu myös maksamaan suolaiset 45e paketista koska asiakasetuhinta ei syystä tai toisesta ulotu tuonne.
Niin nopeasti kuin pystyt naputtelemaan ne tiedot. En kyllä ymmärrä, mitä tuolla viivyttelyllä voi voittaa. Mä aktivoin ne ja jatkoin Cmoren käyttöä normaalisti.Mites kuinka nopealla aikataululla Katsomo on aktivoitunut? Eli uskaltaako jättää pelipäivälle aktivoinnin..
Ok. Ajattelin, että aktivoinnin jälkeen täytyy jo siirtyä käyttämään Katsomoa. Mutta jos C More toimii normaalisti, niin sitten mitään väliä.Niin nopeasti kuin pystyt naputtelemaan ne tiedot. En kyllä ymmärrä, mitä tuolla viivyttelyllä voi voittaa. Mä aktivoin ne ja jatkoin Cmoren käyttöä normaalisti.
Sain saman tekstarin, mutta olen aktivoinut jo tunnuksen vaikka heidän tietojen mukaan en ole. Cmorea pystyy siis käyttämään edelleen vaikka käy tuon tunnuksen aktivoinnin tekemässä.Taas tuli Telialta tekstari, että muistathan aktivoida Katsomon ennenkuin Cmore loppuu 29.11.23
Joo kyllä muistan mutta en siirry sinne kuin vasta viime hetkellä.
Mulla on molemmat käytössä C More sekä Katsomo ja käyttelen niitä molempia fiiliksen mukaan.Cmorea pystyy siis käyttämään edelleen vaikka käy tuon tunnuksen aktivoinnin tekemässä.
Osaako joku sanoa onko katsomosta toiminut vielä saman Liiga-pelin katsominen usealla laitteella samaan aikaan? Siitä vissiin ilmoitettiin että tullaan rajoittamaan
Eiks MTV:n tiedote ollut sellaista "haistavittumeininkiä", että saa kutsua sitten tulevaisuudessa koko perheen kylään kattomaan peliä yms? Muistaakseni eri peliä pystyy katsomaan 2 eri laitteelta mutta ei samaa.Osaako joku sanoa onko katsomosta toiminut vielä saman Liiga-pelin katsominen usealla laitteella samaan aikaan? Siitä vissiin ilmoitettiin että tullaan rajoittamaan
Mitä nyt viikolla surffailin chämppäriotteluiden välillä niin aina kysyi, että liveen vai lähetyksen alusta.Jännä juttu, että Cmoren telkkarin appsista pystyy välillä aloittamaan keskeneräisen ottelun alusta ja välillä ei. Esimerkiksi viime lauantaina jouduin KalPa-Ässät pelin odottamaan ensin loppuneeksi, kun ei antanut aloittaa alusta... tästä joku viikko aiemmin toimi ihan normisti ja pystyi aloittamaan alusta kesken pelin.
Mitä nyt viikolla surffailin chämppäriotteluiden välillä niin aina kysyi, että liveen vai lähetyksen alusta.
Ihmetyttää, kyllä jos tuollainen on ollut sinulla.
Eikös tuo ollut vaan joku aspan somevastaus tms, jossa koitettiin asia kääntää niin että tämä on hyvä mahdollisuus saada koko perhe sohvalle peliä katsomaan. Yksittäisellä aspa-somettajalla tuskin on valtuuksia olla rehellinen, eli vastata että tämä rajoitus on tehty, ettei porukka jakaisi tunnuksia ja saataisiin enemmän massia.Eiks MTV:n tiedote ollut sellaista "haistavittumeininkiä", että saa kutsua sitten tulevaisuudessa koko perheen kylään kattomaan peliä yms? Muistaakseni eri peliä pystyy katsomaan 2 eri laitteelta mutta ei samaa.
Joo taisi olla itseasiassa Twitterissä tuo mistä puhuin. Kohtahan tuo Cmoren sovellus lakkaa toimimasta. Harmi sinänsä, sillä tuo Katsomon käyttöliittymä on iha kamala verrattuna Cmoreen.Eikös tuo ollut vaan joku aspan somevastaus tms, jossa koitettiin asia kääntää niin että tämä on hyvä mahdollisuus saada koko perhe sohvalle peliä katsomaan. Yksittäisellä aspa-somettajalla tuskin on valtuuksia olla rehellinen, eli vastata että tämä rajoitus on tehty, ettei porukka jakaisi tunnuksia ja saataisiin enemmän massia.
Todellisuudessa voi hyvin käydä niin, että ne, jotka ovat tunnareita ja kustannuksia aiemmin jakaneet, lopettavat tilauksensa kokonaan. Tai ainakin näitä on yhtä paljon kuin oman tilauksen tekeviä. Jolloin massia tulee vaan vähemmän.
Olikos se nyt kuitenkin niin, että kahta eri peliä pystyy samoilla tunnareilla katsomaan? Jotain hyötytä (kerrankin!) vaimon turkulaisuudesta.
Joo tämä on kyllä aika hämmentävä kuvio, koska aiemmin Katsomo-sovellus oli käytännössä suora kopio - varsin hyvästä ja toimivaksi testatusta - CMoren sovelluksesta.Harmi sinänsä, sillä tuo Katsomon käyttöliittymä on iha kamala verrattuna Cmoreen.
Ainakin teliatv asiakkaana katsomoon pääsin teliatv tunnuksilla normaalistiOperaattoriasiakkaat, jotka ovat jo aktivoineet uuden katsomon: Joko myös operaattoritunnuksilla voi kirjautua suoraan televisiosovellukseen, vai vieläkö pitää kikkailla mobiilisovelluksella chromecastin kautta?
DNA:lla siirtyminen tapahtuu vasta 1.-15.12.