Juu, ja kiekkoa ei ollut katsomon pelissä ollenkaan.Evankelisluterilainen, ortodoksinen ja katolinen?
Juu, ja kiekkoa ei ollut katsomon pelissä ollenkaan.Evankelisluterilainen, ortodoksinen ja katolinen?
Kuinka voi olla mahdollista että MTV katsomo ei saa kuvan laatua C moren tasolle?
Kuvanlaatu on sama molemmissa sovelluksissa.
T. MTV Katsomon asiakaspalvelu.
Riittääkö, tai onko ennen siis riittänyt mokkula näyttämään lähetyksiä, vai onko tämä joku uusi viritelmä?Katsoin nyt Katsomosta. Sonyn telkkari ja siinä kiinni mokkula, jossa DNA liittymä
Riittääkö, tai onko ennen siis riittänyt mokkula näyttämään lähetyksiä, vai onko tämä joku uusi viritelmä?
Loistavasti on Cmore pelittänyt ja oikein odottaa miten tulee Katsomo toimimaan, kun Cmore loppuu.
C Morelta postia tänäänOn aika siirtyä MTV Katsomoon |
MTV Katsomon ja C Moren ohjelmat muuttivat 10.10. uuteen MTV Katsomoon. Sinulla on ollut mahdollisuus uuden MTV Katsomon julkaisusta lähtien käyttää sekä MTV Katsomo -palvelua että alkuperäiseen tilaukseesi liittyvää C More -palvelua. Nyt on kuitenkin tullut aika luopua C Moresta ja siirtyä ohjelmien pariin ainoastaan MTV Katsomossa. C More sulkeutuu käytöstäsi maanantaina 20.11.2023. Sen jälkeen et enää pysty kirjautumaan C More -palveluun laitteillasi. Jos olet peruuttanut nykyisen tilauksesi, umpeutuu se automaattisesti, kun katseluoikeutesi on päättynyt. Viimeisen katselupäivän näet MTV Katsomon Oma tili -sivulta. Kirjautuminen uuteen MTV Katsomoon tapahtuu samoilla tunnuksilla, joita olet käyttänyt aiemmin C Moressakin. Terveisin C Moren tiimi |
On aika siirtyä MTV Katsomoon
C Morelta postia tänään
On aika siirtyä MTV Katsomoon
MTV Katsomon ja C Moren ohjelmat muuttivat 10.10. uuteen MTV Katsomoon. Sinulla on ollut mahdollisuus uuden MTV Katsomon julkaisusta lähtien käyttää sekä MTV Katsomo -palvelua että alkuperäiseen tilaukseesi liittyvää C More -palvelua.
Nyt on kuitenkin tullut aika luopua C Moresta ja siirtyä ohjelmien pariin ainoastaan MTV Katsomossa.
C More sulkeutuu käytöstäsi maanantaina 20.11.2023. Sen jälkeen et enää pysty kirjautumaan C More -palveluun laitteillasi.
Jos olet peruuttanut nykyisen tilauksesi, umpeutuu se automaattisesti, kun katseluoikeutesi on päättynyt. Viimeisen katselupäivän näet MTV Katsomon Oma tili -sivulta.
Kirjautuminen uuteen MTV Katsomoon tapahtuu samoilla tunnuksilla, joita olet käyttänyt aiemmin C Moressakin.
Terveisin
C Moren tiimi
Ei tarvitse. Ainakin itsellä päivittyi katsomoon ihan normaalisti. Itse sovellus onkin sitten iso kasa paskaa ja suosittelenkin lopettamaan tilauksen ja keksimään jotain muuta kehittävää toimintaa iltoihin.Joutuuko tässä nyt sit lopettamaan c Moren tilauksen ja ostamaan katsomosta uuden paketin? Eli c morelle ostettu liiga paketti ei siirry automaattisesti katsomoon?
Tässä kohtaa vaihtoehtona on myös vaihtaa Discoverylle. Niin itse teen, irtisanoin tänään ja otan sitten 22.11 D+ 10e kuussa halvemmalla.Joutuuko tässä nyt sit lopettamaan c Moren tilauksen ja ostamaan katsomosta uuden paketin? Eli c morelle ostettu liiga paketti ei siirry automaattisesti katsomoon?
Teliatv ja boksi. Voit jakaa kahdelle kaverille telian sovelluksen samalla. Peli tallenteet on käsittääkseni koko kauden näkyvissä. Tällä hetkellä esimerkiksi avauskierroksen otteluissa 16.9 lukee edelleen 3+ kuukautta katsottavissa.Mä olen edelleen käärmeissäni siitä, että pelit ovat katsottavissa vain kahden päivän ajan. Olen neutraalihko kiekkonautiskelija, ja katson lähes kaikki Liigan pelit. Edellisviikkoinen peli tietokoneen toiselle näytölle ja töitä toisella näytöllä, nautin. Tähän asti pelit ovat olleet nähtävissä aina kuukauden ajan, ja siinä ajassa on ehtinyt pysyä mukana. Nyt Katsomon myötä ehtii katsomaan vain sen oman lempijoukkueen pelin, ja seuraavana päivänä toisen joukkueen pelin, ja sitten seitsemän pelin illan kaikki ottelut katoavatkin näkyvistä meiltä kurjilta maan matosilta. Kivahan se olisi maratoonata kaikki seitsemän peliä putkeen, mutta maalliset velvollisuudet painavat. Entäpä muu urheilu? Nyt TuTo ja Hermes eivät saa enää niitä satunnaisia "laitan ton viime viikon pelin pyörimään taustameluksi" katsojiakaan. Ne katsojat saattaisivat vahingossa kiinnostuakin kyseisistä joukkueista. Ai haluat fiilistellä mennyttä MM-rallia katsomalla pari jännää erikoiskoetta? Mee nyt vittuun siitä.
Ehkä olen poikkeustapaus ja kukaan muu ei katso pelitallenteita, vaan pelkkiä livejä...
Katsomoon ei vieläkään ole kaikkia C Moren sarjoja, dokumentteja ja leffoja saatu siirrettyä. "Haista asiakas paska! Saat pelkkiä risuja! Veloitettiin sun pankkikortilta muuten just nelisenkymppiä, ja ensi kuussa uudestaan, sulla ei ole muuta vaihtoehtoa :)." Mun ja Katsomon parisuhde on kaltoinkohteleva ja manipuloiva, ja mä pysyn tässä suhteessa, koska ei ole muuta vaihtoehtoa.
Maksatko oikeasti 45€ kuussa C Moresta, jos tuo 35€ kustantava D+ on 10€ halvempi?Tässä kohtaa vaihtoehtona on myös vaihtaa Discoverylle. Niin itse teen, irtisanoin tänään ja otan sitten 22.11 D+ 10e kuussa halvemmalla.
Ei tarvitse. Ainakin itsellä päivittyi katsomoon ihan normaalisti. Itse sovellus onkin sitten iso kasa paskaa ja suosittelenkin lopettamaan tilauksen ja keksimään jotain muuta kehittävää toimintaa iltoihin.
Itsellä on Cmoren tilaus Telian kautta ja sieltä sain viestin että Cmore toimii 29.11 saakka. En tiedä, onko tässä sitten vaihtelua sen mukaan että mitä kautta on tilaus otettu.Eikös ton C Moren pitänyt loppua vasta 30.11? Näin olin ollut jostain lukevinani. Faijallekin sanoin, että loppuu mun tunnareilla katselut joulukuusta alkaen.
Mulla oli Telian kautta hankittuna Cmore, niin piti käydä telian omilla sivuilla se aktivoimassa ensin.Mä kirjauduin c Moren tunnuksilla katsomoon, niin ei mulla vaan näkynyt. Ehdotteli et pitäs paketti ostaa, jos liigaa meinaat katsoa :/
Mulla oli Telian kautta hankittuna Cmore, niin piti käydä telian omilla sivuilla se aktivoimassa ensin.
Joo sulla lienee sama paketti kuin mulla. En kyllä tiedä miksi sun piti käydä Telian omilla sivuilla aktivoimassa jotain, kun mulla toimi suoraan.Joo tämähän se piti munkin tehdä. 24,95 näky olevan hinta, aika suolainen ois ollu uus paketti
Kyllä, nyt parin kuukauden ajan oon maksanut. Ja tiedän, että halvempiakin paketteja on ollut saatavilla.Maksatko oikeasti 45€ kuussa C Moresta, jos tuo 35€ kustantava D+ on 10€ halvempi?
Itse aktivoin katsomon mutta kyllähän cmore silti edelleen toimiiTaas tuli Telialta tekstari, että muistathan aktivoida Katsomon ennenkuin Cmore loppuu 29.11.23
Joo kyllä muistan mutta en siirry sinne kuin vasta viime hetkellä.