Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 521 080
  • 21 783

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ihmeen kauan kestää Katsomon lähetyksessä, että kuva tarkentuu samalle tasolle mitä se C Moren puolella on heti alusta lähtien. Aluksi ihmettelin, että miksi Katsomossa kuuluu ainoastaan halliäänet, kunnes löysin asetuksen mistä sai käännettyä selostuksen. Sinänsä hyvä toiminto, mikäli Saukkonen tai Mertaranta selostaa peliä.

Se ettei lähetystä saa valittua alkamaan alusta ilman ihme kikkailuja, on höyryävä kasa sitä itseään. Ei luulisi tuon ominaisuuden teko olevan mikään Amerikan temppu.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Siis MITÄ !?!?!?!?. Eihän toi homma vittu noin voi mennä?

Teillä muija kattoo salkkareita tjsp niin sulla jää Sport peli näkemättä. Toimisko se, et kirjaudut laitteella / telkkarilla ulos ja sit käyt vaihtaan salasanan. Pidät salasanan omana tietona. Winwin tilanne. Saat katsoa kiekkoa rauhassa?

Oletko kuullut puhuttavan porilaisesta hulluudesta? Meillä ei salkkareita katso kumpikaan, mutta jokainen Ässien ja Sportin peli. Kalliiksi vaan käy.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on käytössä Telia Liiga passi, ja Telia Play minkä kautta katson Liigaa. Muuttuuko minun systeemini Katsomoon vai ei?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
MTV Katsomossa ei edelleenkään mikään ohjelma käynnisty. CMoren puolella on ainakin joitain ohjelmia jo poistettu, kuten Yellowstone.

Siellä ilmeisesti tehdään päättäväisesti töitä sen eteen, että huomenna ennätysmäärä tilauksia lopetetaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tähän saakka olen katsellut isän cmore-tilauksen kylkiäisinä itse läppärillä tai mediatoistimella ja hän katsellut digiboksin kautta ihan normaalisti televisiosta.

Nyt päätin testata mtvkatsomoa, niin eipä siellä saanut ensimmäistäkään lätkämatsia toimimaan. Sanoo myös, että "Päivitä tuote". Tilaukset mainostetaan siirtyvän automaattisesti cmorelta katsomoon 10.10. alkaen.

Anteeksi maalaisuuteni, mutta ite ajoin siihen vastapalloon pää munissa että en ensin ollut kirjautunut uuteen palveluun.

Se ei tietenkään tarkoita, että joku muu pelaisi pää munissa
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mietin tuossa, että miksi Cmorella/Katsomossa mainostettiin äsken "huomenna huippuottelu HIFK - Kärpät" (vai puhuttiinko peräti kärkikamppailusta). Mutta kyseiset joukkueet löytyvät sijoilta 6 ja 8. Oikeammin tuota pitäisi mainostaa keskikastin vääntönä.
 
Viimeksi muokattu:

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mietin tuossa, että miksi Cmorella/Katsomossa mainostettiin äsken "huomenna huippuottelu HIFK - Kärpät" (vai puhuttiinko peräti kärkikamppailusta). Mutta kyseiset joukkueet löytyvät sijoilta 6 ja 8. Oikeammin tuota pitäisi mainostaa keskikastin vääntönä.

Onhan se huomisen kärkikamppailu.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Anteeksi maalaisuuteni, mutta ite ajoin siihen vastapalloon pää munissa että en ensin ollut kirjautunut uuteen palveluun.

Se ei tietenkään tarkoita, että joku muu pelaisi pää munissa
Samaa itsekin epäilin, mutta kyllä kirjautuminen oli ihan ok. Pitää katsoa huomenna uudestaan.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän illan liigapelejä tuli väijyttyä CMoresta ja Katsomosta. Täytyy todeta, että tämä Katsomon sovellus oli ainakin ensivaikutelmaltaan aivan paska.

CMoressa helppo vaihtaa pelistä toiseen ja lähetykset pyöri koko ajan aivan moitteetta. Katsomossa selvästi pidempi viive ja välillä ihmeellistä pätkimistä.

Katsomon sovellus vaikuttaa jotenkin kankealta verrattuna CMoren vastaavaan. Annetaan nyt vielä muutama mahdollisuus ennen jatkotoimenpiteitä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämän illan liigapelejä tuli väijyttyä CMoresta ja Katsomosta. Täytyy todeta, että tämä Katsomon sovellus oli ainakin ensivaikutelmaltaan aivan paska.

CMoressa helppo vaihtaa pelistä toiseen ja lähetykset pyöri koko ajan aivan moitteetta. Katsomossa selvästi pidempi viive ja välillä ihmeellistä pätkimistä.

Katsomon sovellus vaikuttaa jotenkin kankealta verrattuna CMoren vastaavaan. Annetaan nyt vielä muutama mahdollisuus ennen jatkotoimenpiteitä.
Pelistä toiseen vaihtaessa en ainakaan minä päässyt heti live hetkeen, vaan se seuraava peli alkoi lähetyksen alusta (Android luuri+chromecast). Valikko Aloita alusta/live ilmestyi vasta, kun katkaisi chromecastin. Cmoressa vaihto meni ongelmitta ja nopeasti yhdellä painalluksella.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Nyt kun rajoitetaan saman lähetyksen katsominen vain yhteen sen entisen kahden sijasta niin miksei tämän rajoittamisen sijaan olisi voinut vaikka yrittää ottaa käyttöön systeemiä että yksi lisäkatseluoikeus saman lähetyksen katsomiseen maksaisi vaikka 5€ kun nyt tämä katseluoikeuksien rajoittaminen yhteen tietää taas sitä että ihmiset peruvat tilauksiaan ja kukin sitten mistäkin syystä oli se sitten vaikka monta kertaa mainittuna ollut että perheen vanhemmista jompikumpi on työreissulla ja haluaa katsoa urheilua tai muuta ja muu perhe katsoo sitä samaa lähetystä sitten kotona niin se ei enää onnistu tai sitten tämä että on tilannut jonkun kanssa paketin puoliksi jotta on hieman edullisempaa touhua...

Mulla on tavallaan isäni kanssa "puoliksi tilattuna" kun olemme tehneet diilin että mulla on tilattuna Viaplay ja hänellä sitten taas Cmore ja tunnukset jaettuna tietenkin niin että molemmat näkee sen mitä haluaa nähdä ja ainoat mitkä meillä menee päällekkäin on Lukon pelit sekä ralli joten nyt mun pitäisi sitten itelle tilata vielä tää MTV Katsomo ton Viaplayn kylkeen niin alkaa olemaan jo sen verran hintavaa touhua että tulee ihan huono olo...
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla on CMore-tilaus Telian kautta aktiivinen. Kirjaudun Cmoren tunnuksilla uuteen Katsomoon, mutta liigaa en pääse katsomaan - tulee vain teksti "Päivitä tuotteesi, niin voit katsoa tämän ohjelman ja monia muita suosikkeja".

Tunnus ja salasana taitaa olla sama vanhaan Katsomoon ja Cmoreen. Tekeekö tämä ongelman?

Ja mistä nuo menneet pelit näkee Katsomossa?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla on CMore-tilaus Telian kautta aktiivinen. Kirjaudun Cmoren tunnuksilla uuteen Katsomoon, mutta liigaa en pääse katsomaan - tulee vain teksti "Päivitä tuotteesi, niin voit katsoa tämän ohjelman ja monia muita suosikkeja".

Tunnus ja salasana taitaa olla sama vanhaan Katsomoon ja Cmoreen. Tekeekö tämä ongelman?

Ja mistä nuo menneet pelit näkee Katsomossa?
Sama tilanne myös minulla. En jaksanut sen koommin alkaa säätämään, koska C More pelittää edelleen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on CMore-tilaus Telian kautta aktiivinen. Kirjaudun Cmoren tunnuksilla uuteen Katsomoon, mutta liigaa en pääse katsomaan - tulee vain teksti "Päivitä tuotteesi, niin voit katsoa tämän ohjelman ja monia muita suosikkeja".

Tunnus ja salasana taitaa olla sama vanhaan Katsomoon ja Cmoreen. Tekeekö tämä ongelman?

Ja mistä nuo menneet pelit näkee Katsomossa?

Sama tilanne myös minulla. En jaksanut sen koommin alkaa säätämään, koska C More pelittää edelleen.
Jos palvelu on tilattu jonkun operaattorin kautta, niin C More toimii joulukuuhun asti. Marraskuun aikana kaiketi tulee tietoa miten Katsomo aktivoidaan käyttöön.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos palvelu on tilattu jonkun operaattorin kautta, niin C More toimii joulukuuhun asti. Marraskuun aikana kaiketi tulee tietoa miten Katsomo aktivoidaan käyttöön.
Onko tästä ollut jostain juttua, että operaattoriasiakkaat vaihtavat vasta joulukuussa? Sori tietämättömyyteni, jos jotain on mennyt ohi, mutta ainakin DNA:lla tiedottaminen asian tiimoilta on ollut surkeaa ja jopa asiakaspalvelijat ovat olleet kysyttäessä ihan kuistilla.

Tähän mennessä asia on avautunut kaikkinensa paremmin jatkoajan keskustelupalstalla, kuin DNA:n asiakaspalvelussa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko tästä ollut jostain juttua, että operaattoriasiakkaat vaihtavat vasta joulukuussa? Sori tietämättömyyteni, jos jotain on mennyt ohi, mutta ainakin DNA:lla tiedottaminen asian tiimoilta on ollut surkeaa ja jopa asiakaspalvelijat ovat olleet kysyttäessä ihan kuistilla.

Tähän mennessä asia on avautunut kaikkinensa paremmin jatkoajan keskustelupalstalla, kuin DNA:n asiakaspalvelussa.
Minulle tuli sähköposti, oli mennyt Gmailin mainoskansioon, siinä mainitaan että C More toimii toistaiseksi ja Katsomoon siirtymisestä tiedotetaan myöhemmin. Ja selvitin asiaa sitten vielä itse ja tuli tietoon että joulukuussa siirto Katsomoon.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei oo varmaan enää mahdollisuutta että peruuttaisivat tuota päätöstään ettei samaa peliä saa katsottua kahdella laitteella samaan aikaan. Täytyy sit viritellä työreissuilla streamia ja saman saa tehdä jälkikasvukin kun toki sit otetaan meiltä toi maikkarin paketti pois jos se ei enää kerta palvele tarkoitustaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös