Menee kyllä toisinpäin sielläkin..Täytyy tuosta UHD:sta sanoa vielä vertailun vuoksi:
Viaplay näytti jo vuosia sitten joka viikonloppu muutaman Valioliiga/Bundesliiga -ottelun UHD-laadulla ja kuvanlaatu oli ihan timanttia. Hekumoin tuolloin, että muutaman vuoden päästä sellaisesta kuvanlaadusta saa varmaan nauttia jokaista matsia katsoessa. Väärässä olin. Eipä olla hirveästi menty eteenpäin tuon suhteen. En tosin tiedä mikä Viaplaylla on meininki tällä hetkellä. Ainakin maksaa niin saatanasti, että olettaisi joka ikisen lähetyksen tulevan liki täydellisellä laadulla.
Puhelimessa toimii, TV:ssä ei. Kannattaako poistaa ja ladata sovellus telkkuun uudestaan?
Vaikea sanoa, tänään tuo näytti vaihteeksi toimivan. Katsotaan toimiiko illalla (ja onko kuvanlaatu edelleen yhtä surkea).Luulen, että TV:si ei vaan tue uutta Katsomo-sovellusta kun sitä ongelmaa on ollut muillakin. Tietysti kannattaa kokeilla ladata ja asentaa sovellus uudelleen, mutta sillä tuskin on vaikutusta.
Näkyykö vielä Cmorella? Ei näytä lähtevän pyörimään ainakaan vielä illan ottelut..."Jotain meni pieleen."
Ihanko totta? Vittu mitä paskaa. Onneksi CMorella näkyy vielä
C-Moren sovelluksessa (mihin kaiketi on myös pääsy katsomaan Viihteen lisäksi?) ottelutallenteet taitaa olla aina viime kauden finaaleista asti katsottavissa, mutta nyt siirtyessä Katsomoon, ottelutallenteet ovat katsottavissa vain 48 tuntia. CMoren mainitsin sen takia, että tuo sovellus on edelleen käytettävissä, joten jos nyt jotain alkukauden peliä haluat katsoa, niin sieltä kaiketi löytyy vielä. Katsomossa taitaa maanantaina illalla lähteä lauantain pelit veks.Moi, mulla on ollut Telian liigapassi, nyt siis MTV Katsomo. Miten voin katsoa pelejä jälkikäteen? Yleensä katson pelit telkkarista Elisa Viihteen kautta.
Ja miksiköhän eilisestä TPS-Lukko pelistä ei ole tullut maalikoostetta? Turun päädyn toimittajaa ei kinostele?
Joko me ollaan ehditty pöyristymään tästä(kin)? Olen sopinut ja allekirjoittanut oman Liiga-katseluoikeuteni C Moren kanssa sillä tiedolla, että pelit on katsottavissa kuukauden ajan. MTV Katsomo on yksipuolisesti ja ilmoittamatta lyhentänyt katseluoikeutta kahteen päivään. Ai sulla oli kiireinen viikonloppu ja haluaisit nyt jälkikäteen arkena katsella pelit? Ei onnistu!mutta nyt siirtyessä Katsomoon, ottelutallenteet ovat katsottavissa vain 48 tuntia.
Matkitaan viaplayta kaikin mahdollisin keinoin?En voi käsittää, mikä ajatus tuon 48h rajoituksen takana on?
Säästetään palvelintilaa ja kaistaa, eli rahaa. Aika simppeli keissi.En voi käsittää, mikä ajatus tuon 48h rajoituksen takana on?
Niin ja eiköhän siellä ole dataa siitä miten paljon pelejä katsotaan myöhemmin kuin 48h niiden päättymisestä. Tuskin ihan kovin paljon, joten siinäkin mielessä helppo kohde säästää.Säästetään palvelintilaa ja kaistaa, eli rahaa. Aika simppeli keissi.
Tää on kyllä jotain uskomatonta. Tiedetään miten Viaplayn kävi ja silti seurataan perässä ja kaivetaan entisestään syvästä kuopasta itselleen vielä syvempää. Tästä tulee jotenkin mieleen se "blind leading the blind"-meemi.Matkitaan viaplayta kaikin mahdollisin keinoin?
No todellakin jotain meni pieleen ja pahasti kun ihmisten pitää perua tai olla tilaamatta tollasta roskaa mikä ei toimi."Jotain meni pieleen."
Eli ei uutta Katsomon suunnalta (ei toimi).
Mulla toimi (ainakin vielä eilen) TV:ssä, kun poistin sovelluksen ja latasin uudestaan. Kuva edelleen huonompi eli katson CMorella niin kauan kuin toimii.No todellakin jotain meni pieleen ja pahasti kun ihmisten pitää perua tai olla tilaamatta tollasta roskaa mikä ei toimi.