Aspa (oletettu ohje): Mitä jos Erkki alkaisikin kannattamaan vaikka sitä naapurikylän jengiä? :DEsimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.
Aspa (oletettu ohje): Mitä jos Erkki alkaisikin kannattamaan vaikka sitä naapurikylän jengiä? :DEsimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.
Varmaan helpoin kiertotie tuohon on, ainakin kaapelitalouksissa eläville, ottaa operaattorilta Katsomo-tilaus kanavakortille johon sisältyy sovelluksen käyttö.Niim tämä yksi peli, yksi laite aiheutti negaatiota siinä mielessä, että kaikki ei voi katsoa samaa peliä samaan aikaan? Esimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.
Mut aspan ohjehan oli, että pitkää koti-ilta ja hakekaa mässyä kaupasta. Vittu mikä ohje
Kyllä.Eli Cmorella voi vielä toistaiseksi katsoa samaa lähetystä kahdella eri laitteella? Jatkossa saman lähetyksen katsominen onnistuu kahdella eri laitteella mikäli toinen laitteista katsoo TeliaTv:n tai DnaTv:n kautta ja toinen sitten Katsomon kautta. Pitääkö paikkansa?
Eikö otteluita saa edes aloitettua alusta kesken livelähetyksen? Miksi tällainen ominaisuus on poistettu? Katson aina pelit niin, että hyppään kesken pelin katsomaan sitä alusta.
Miksi ne pitää hävittää sieltä nopeasti? Viikolla ei välttämättä ehdi esim. Mestarien Liigaa katsoa ja viikonloppuna tullut noita pelejä katsottua. Eihän tuokaan enää jatkossa onnistu.
Mitä vittua.... Siis pakkohan sun on voida aloittaa ottelun / lähetyksen katsominen "live kohdasta"?
Aivan mielettömän iso huononnus!Aian hemmetin huono muutos, jos lähetyksen alusta ei voi alottaa pelin ollessa menossa.
Aspa (oletettu ohje): Mitä jos Erkki alkaisikin kannattamaan vaikka sitä naapurikylän jengiä? :D
Aiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.Uusi Katsomo äpp ei toimi muuten enää AndroidTV:llä, vaan pitää ilmeisesti olla GoogleTV jo.
Ensimmäinen äppi varmaan maailmassa, jossa tuki loppuu. Kai se on saavutus sekin.
Eipä onnistu tämäkään. Aspasta mulle kerrottu, että vaimo ei voi katsoa enää Ässien peliä olohuoneessa samaan aikaan kuin minä Sportin peliä mancavessa.
Twitterissä väittävät toista:Eipä onnistu tämäkään. Aspasta mulle kerrottu, että vaimo ei voi katsoa enää Ässien peliä olohuoneessa samaan aikaan kuin minä Sportin peliä mancavessa.
Uusi Katsomo äpp ei toimi muuten enää AndroidTV:llä, vaan pitää ilmeisesti olla GoogleTV jo.
Ensimmäinen äppi varmaan maailmassa, jossa tuki loppuu. Kai se on saavutus sekin.
Aiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.
Aiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.
Jep, mulla on 7.0. Silti, joka ikinen äppi minkä keksin, toimii televisiossa :DAiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.
Ei toimi.. Mulla kahdessa laitteessa android 7+ ja huutaa vaan että olen offline tilassa. Samassa verkossa katsomo toimii tietokoneelta ja puhelimelta ja samalla laitteella kaikki muut palvelut kyllä avautuu.
En ole ihan varma mihin tällä viittasit, mutta eikös tuo lainattu osuus vain tarkoita, että nuo tilaukset poistuvat valikoimasta ja tilalle on tullut nyt tuo discovery+ Total? Hinta myös noussut sinne 35€ tietämille ja tosiaan nuo Hockey-paketit ei enää uusina saatavilla.Tarkoittaakos tuo, että jatkossa ei auta vaihto discoveryllekään? Siinä tapauksessa jää liigan seurailut aika vähälle, kun paikan päälläkään ei kerkeä kaudessa kun sen noin 5-10 kertaa käymään.
"discovery+-tilausten muutokset
Et voi enää ostaa tilauksia discovery+ Sport MTV ja discovery+ Sport Hockey."