Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 875 900
  • 23 322

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niim tämä yksi peli, yksi laite aiheutti negaatiota siinä mielessä, että kaikki ei voi katsoa samaa peliä samaan aikaan? Esimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.

Mut aspan ohjehan oli, että pitkää koti-ilta ja hakekaa mässyä kaupasta. Vittu mikä ohje

Apheu

Jäsen
Ei tuo yhden laitteen rajoitus nykymaailman perhe-elämään sovi lainkaan.

Eikö otteluita saa edes aloitettua alusta kesken livelähetyksen? Miksi tällainen ominaisuus on poistettu? Katson aina pelit niin, että hyppään kesken pelin katsomaan sitä alusta.

Kuluttajilla on vain yksi keino vaikuttaa, ja se on katkaista asiakkuus/tilaus. Itse ainakin irtisanoin jo tilauksen.

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Niim tämä yksi peli, yksi laite aiheutti negaatiota siinä mielessä, että kaikki ei voi katsoa samaa peliä samaan aikaan? Esimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.

Mut aspan ohjehan oli, että pitkää koti-ilta ja hakekaa mässyä kaupasta. Vittu mikä ohje
Varmaan helpoin kiertotie tuohon on, ainakin kaapelitalouksissa eläville, ottaa operaattorilta Katsomo-tilaus kanavakortille johon sisältyy sovelluksen käyttö.
Tällä kikalla Erkki katsoo kortilta ja Matti sovelluksesta.
N. 25-27€/kk tulee hintaa jos Erkki maksaa puolet tilauksesta.

Viimeksi muokattu:

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli Cmorella voi vielä toistaiseksi katsoa samaa lähetystä kahdella eri laitteella? Jatkossa saman lähetyksen katsominen onnistuu kahdella eri laitteella mikäli toinen laitteista katsoo TeliaTv:n tai DnaTv:n kautta ja toinen sitten Katsomon kautta. Pitääkö paikkansa?

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli Cmorella voi vielä toistaiseksi katsoa samaa lähetystä kahdella eri laitteella? Jatkossa saman lähetyksen katsominen onnistuu kahdella eri laitteella mikäli toinen laitteista katsoo TeliaTv:n tai DnaTv:n kautta ja toinen sitten Katsomon kautta. Pitääkö paikkansa?
Kyllä.

Ja ymmärrykseni mukaan myös Katsomossa voi katsoa kahta eri lähetystä yhä samanaikaisesti. Samaa lähetystä voi katsoa vain yksi kerrallaan.

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kyllä luottamus maikkarin toimintaan on niin alhaalla tällä hetkellä, että ehkä sitä pitää nyt sitten se Discoveryn vaihtoehto tarkastaa ja katsella miten homma toimii heidän kanssaan. Noin muutoinkin maikkarilla ollu just yt-neuvottelut päällä ja samaan aikaan ajavat tällaista uudistusta sisään, niin voi vaan kuvitella, miten sitoutuneesti siellä ollaan uudistusta hinkattu viimeisen päälle myyntikuntoon...

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eikö otteluita saa edes aloitettua alusta kesken livelähetyksen? Miksi tällainen ominaisuus on poistettu? Katson aina pelit niin, että hyppään kesken pelin katsomaan sitä alusta.

Mitä vittua.... Siis pakkohan sun on voida aloittaa ottelun / lähetyksen katsominen "live kohdasta"?

Taas tämmöinen huono esimerkki... Olen ollut Tampereella katsomassa jääkiekkoa ja kotiin saavuttuani haluan katsoa vaikka Bayern Münchenin Mestareidenliigan matsia. Koska minulla on n. tunnin ajomatka kotiin, en ehdi lähetyksen / ottelun alkuun.
Olen siis aloittanut ottelun seuraamisen "live -kohdasta" kotona. Jatkossako se ei ole mahdollista?

Onko ratkaisu ( huom. Olen useasti näin tehnyt ) katsoa lähetystä livehetkessä kännykällä samalla kun on 110 kmh vauhtia. Tiedän että ei ole kovin turvallinen ratkaisu. Mutta onneksi paluumatkalla on säkki pimeää, niin lähetyksen saa helposti heijastettua tuulilasiin.

P.S anteeksi tyhmyyteni jos ymmärsin täysin väärin

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Miksi ne pitää hävittää sieltä nopeasti? Viikolla ei välttämättä ehdi esim. Mestarien Liigaa katsoa ja viikonloppuna tullut noita pelejä katsottua. Eihän tuokaan enää jatkossa onnistu.

Palvelintila maksaa, samoin niiden tallenteiden striimauskaista. Tämä on selkeä säästötoimi.

Mitä vittua.... Siis pakkohan sun on voida aloittaa ottelun / lähetyksen katsominen "live kohdasta"?

Tarkotat varmaan "lähetyksen alusta"? Se on poistumasta ja aina on hypättävä liveen tai odotettava tallenetta (joka tulee sit matsin loputtua).

Aian hemmetin huono muutos, jos lähetyksen alusta ei voi alottaa pelin ollessa menossa.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Uusi Katsomo äpp ei toimi muuten enää AndroidTV:llä, vaan pitää ilmeisesti olla GoogleTV jo.

Ensimmäinen äppi varmaan maailmassa, jossa tuki loppuu. Kai se on saavutus sekin.
Aiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eipä onnistu tämäkään. Aspasta mulle kerrottu, että vaimo ei voi katsoa enää Ässien peliä olohuoneessa samaan aikaan kuin minä Sportin peliä mancavessa.

Siis MITÄ !?!?!?!?. Eihän toi homma vittu noin voi mennä?

Teillä muija kattoo salkkareita tjsp niin sulla jää Sport peli näkemättä. Toimisko se, et kirjaudut laitteella / telkkarilla ulos ja sit käyt vaihtaan salasanan. Pidät salasanan omana tietona. Winwin tilanne. Saat katsoa kiekkoa rauhassa?

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Muuten yks nopea ero minkä äkkiä huomasi kännykässä Katsomo äppi vs CMore. Oikeasta yläkulmasta on kadonnut se 3 vaakaviivan nappi josta pääsi heti valitseen esim. urheilu, liiga, mestareiden liiga to name a few

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hah. Mä pystyn vielä toistaiseksi avaamaan saman striimin kännykällä, joka on auki telkkarilla. Kenties tuo "korjataan" myöhemmin...

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
C Moren kanssa mennään vielä, kun voi. Leikitään sen Katsomon kanssa sitten, kun C More lyö ovet säppiin.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uusi Katsomo äpp ei toimi muuten enää AndroidTV:llä, vaan pitää ilmeisesti olla GoogleTV jo.

Ensimmäinen äppi varmaan maailmassa, jossa tuki loppuu. Kai se on saavutus sekin.

Juu ei aukea esim nvidia shieldillä, joka on kuitenkin suht uutta rautaa. Noh eipä tarvitse pennejä tuhlata tuohon koska en aio mitään uutta tv:tä hankkia jonkun rupuisen katsomon takia. Amatöörit.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.

Ei toimi.. Mulla kahdessa laitteessa android 7+ ja huutaa vaan että olen offline tilassa. Samassa verkossa katsomo toimii tietokoneelta ja puhelimelta ja samalla laitteella kaikki muut palvelut kyllä avautuu.

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Just nappasin tuon discovery+:n kautta Liigan ja kyllä tässä oli mahdollista valita, että alkaako katselemaan livenä vai ottelun alusta. Kyllähän se on aika iso perseennäyttö CMoren/katsomon asiakkaille, jos tuo ei CMoren/katsomon kautta toimi, järjestelmä taustalla kuitenkin toimii vai onko tuo systeemi nyt sitten rakennettu erikseen discoveryn palvelimille?

Eikös jollain tyyliin chromecast laitteella pääse halvemmalla? Eli jos televisiosta löytyy hdmi paikka ja kotoa netti, niin kait katsomoa/CMorea/discovery+/melkein mitä vaan saa pyöritettyä sitä kautta.

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Jep, mulla on 7.0. Silti, joka ikinen äppi minkä keksin, toimii televisiossa :D

Ostohousut jalkaan jossain vaiheessa, lätkä tulee Discoveryltä anyway.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Ei toimi.. Mulla kahdessa laitteessa android 7+ ja huutaa vaan että olen offline tilassa. Samassa verkossa katsomo toimii tietokoneelta ja puhelimelta ja samalla laitteella kaikki muut palvelut kyllä avautuu.

Linkistä löytyy lista laitteista, joilla pitäisi pystyä katsomaan. Lainaus vielä tuolta koskien tätä AndroidTV asiaa:

"Älytelevisiot​

Samsung Smart TV: vuosimallit 2016-2023
LG Smart TV: vuosimallit 2016-2022, joissa webOS-käyttöjärjestelmä 3.0 tai uudempi
Android TV: käyttöjärjestelmäversio 7.1 tai uudempi"

Television käyttöjärjestelmän voi joutua päivittämään ja mikäli kaikki kunnossa ja ei silti toimi, niin varmaan joku muu ongelma. Mutta PITÄISI toimia, joskin tämä on aina MTV:n kanssa milloin mitäkin...

Tarkoittaakos tuo, että jatkossa ei auta vaihto discoveryllekään? Siinä tapauksessa jää liigan seurailut aika vähälle, kun paikan päälläkään ei kerkeä kaudessa kun sen noin 5-10 kertaa käymään.

"discovery+-tilausten muutokset
Et voi enää ostaa tilauksia discovery+ Sport MTV ja discovery+ Sport Hockey."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy