Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 518 380
  • 21 783

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Niin ja hei, Discovery haistellut tilanteen, heidän aiemmin n.25e hintainen liigapakettinsa on nykyään 34,99€.

Tuon on ihan no-brainer vaihto Discoverylle takaisin kuitenkin.
 

emz1

Jäsen
Mun mielestä on ihan oikein, että kimppakyytiläiset joko maksavat kyytinsä jatkossa itse, tai sitten eivät matkusta. Mä olen maksanut ihan riittävästi kimppakyytiläisten puolesta parista palveluista. Ei mulla sikäli ole mitään tunnusten jakamista vastaan henkilökohtaisesti, mutta vituttaa tällaiset itkupotkuraivarit aivan huolella, jos ainoa itkun syy on se, ettei voikaan enää jakaa kaverin kanssa tunnuksia ja kustannuksia. Perheellisten suuntaan mulla sentään riittää ymmärrystä, kun se on vähän eri asia kuin kaverikimppa.
Itse käsitin aluksi että yhdellä tunnuksella voi katsoa vain yhtä urheilulähetystä ja sillä samalla tunnuksella voi sitten katsoa samaan aikaan mitä tahansa muuta Katsomon sisältöä mutta ei urheilua.

Mutta ilmeisesti meneekin niin, että yhtä yksittäistä urheilulähetystä ei voi katsoa samaan aikaan eri laitteella edes samassa taloudessa, mutta jos halutaan avata samaan aikaan Pelicans-Sport ja HIFK-TPS niin se on mahdollista. Mielestäni tuossa ei ole mitään raivostumisen aihetta.
 

Veljkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, WPGJ, CBJ, Leijonat, #18, #44, #29
Onhan se mukavaa maksella perheessä useampi paketti, jotta voi katsella samaa lähetystä. Se saman katon alla oleminen ja yhdessä katsominen kun ei läheskään aina ole mahdollista.

Voi ainakin ylpeänä kehaista, että onpa tullut tuettua tuotetta tosi lätkäfanin lailla. Money well spent. Missä se ylimääräinen panostettu raha sitten näkyy? Ei ainakaan tuotteen laadun paranemisessa.

Saatanan tunarit.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Ei puhuta nyt mistään laittomasta tunnustenjakamisesta vaan tästä, että samassa taloudessa voi (ainakin kahdelta laitteelta?) katsoa eri jäsenet samalla tilauksella.

Olen käsittänyt, että profiilit ovat sitä varten, että jokainen voi laittaa omiin suosikkeihinsa omat hötot ja voi jatkaa katselua mihin viimeksi jäi. Nytkö jos isukki katsoo maskedsingeriä puoleen väliin ja tytär loppuun niin iskällä ohjelma näkyy katsotun loppuun ja pitää alkaa kelailla että mihinköhän kohtaan sitä viimeksi jäi?

Eikö tämä ole aika oleellista perheellisissä talouksissa, että jokainen käyttää samaa tilausta oman profiilinsa kautta?
Samaa asiaa valittelin, mutta onneksi "Palvelua kehitetään kokoajan".
Itse olen sitä mieltä, että mihin Maikkari koskee, muuttuu paskaksi
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niim tämä yksi peli, yksi laite aiheutti negaatiota siinä mielessä, että kaikki ei voi katsoa samaa peliä samaan aikaan? Esimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.

Mut aspan ohjehan oli, että pitkää koti-ilta ja hakekaa mässyä kaupasta. Vittu mikä ohje
 

Apheu

Jäsen
Ei tuo yhden laitteen rajoitus nykymaailman perhe-elämään sovi lainkaan.

Eikö otteluita saa edes aloitettua alusta kesken livelähetyksen? Miksi tällainen ominaisuus on poistettu? Katson aina pelit niin, että hyppään kesken pelin katsomaan sitä alusta.

Kuluttajilla on vain yksi keino vaikuttaa, ja se on katkaista asiakkuus/tilaus. Itse ainakin irtisanoin jo tilauksen.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Niim tämä yksi peli, yksi laite aiheutti negaatiota siinä mielessä, että kaikki ei voi katsoa samaa peliä samaan aikaan? Esimerkki: Matti isä on työmatkalla ja poika Erkki on himassa. Molemmat haluaisivat katsoa samaa peliä. No ei onnistu.

Mut aspan ohjehan oli, että pitkää koti-ilta ja hakekaa mässyä kaupasta. Vittu mikä ohje
Varmaan helpoin kiertotie tuohon on, ainakin kaapelitalouksissa eläville, ottaa operaattorilta Katsomo-tilaus kanavakortille johon sisältyy sovelluksen käyttö.
Tällä kikalla Erkki katsoo kortilta ja Matti sovelluksesta.
N. 25-27€/kk tulee hintaa jos Erkki maksaa puolet tilauksesta.
 
Viimeksi muokattu:

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli Cmorella voi vielä toistaiseksi katsoa samaa lähetystä kahdella eri laitteella? Jatkossa saman lähetyksen katsominen onnistuu kahdella eri laitteella mikäli toinen laitteista katsoo TeliaTv:n tai DnaTv:n kautta ja toinen sitten Katsomon kautta. Pitääkö paikkansa?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli Cmorella voi vielä toistaiseksi katsoa samaa lähetystä kahdella eri laitteella? Jatkossa saman lähetyksen katsominen onnistuu kahdella eri laitteella mikäli toinen laitteista katsoo TeliaTv:n tai DnaTv:n kautta ja toinen sitten Katsomon kautta. Pitääkö paikkansa?
Kyllä.

Ja ymmärrykseni mukaan myös Katsomossa voi katsoa kahta eri lähetystä yhä samanaikaisesti. Samaa lähetystä voi katsoa vain yksi kerrallaan.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kyllä luottamus maikkarin toimintaan on niin alhaalla tällä hetkellä, että ehkä sitä pitää nyt sitten se Discoveryn vaihtoehto tarkastaa ja katsella miten homma toimii heidän kanssaan. Noin muutoinkin maikkarilla ollu just yt-neuvottelut päällä ja samaan aikaan ajavat tällaista uudistusta sisään, niin voi vaan kuvitella, miten sitoutuneesti siellä ollaan uudistusta hinkattu viimeisen päälle myyntikuntoon...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eikö otteluita saa edes aloitettua alusta kesken livelähetyksen? Miksi tällainen ominaisuus on poistettu? Katson aina pelit niin, että hyppään kesken pelin katsomaan sitä alusta.

Mitä vittua.... Siis pakkohan sun on voida aloittaa ottelun / lähetyksen katsominen "live kohdasta"?

Taas tämmöinen huono esimerkki... Olen ollut Tampereella katsomassa jääkiekkoa ja kotiin saavuttuani haluan katsoa vaikka Bayern Münchenin Mestareidenliigan matsia. Koska minulla on n. tunnin ajomatka kotiin, en ehdi lähetyksen / ottelun alkuun.
Olen siis aloittanut ottelun seuraamisen "live -kohdasta" kotona. Jatkossako se ei ole mahdollista?

Onko ratkaisu ( huom. Olen useasti näin tehnyt ) katsoa lähetystä livehetkessä kännykällä samalla kun on 110 kmh vauhtia. Tiedän että ei ole kovin turvallinen ratkaisu. Mutta onneksi paluumatkalla on säkki pimeää, niin lähetyksen saa helposti heijastettua tuulilasiin.

P.S anteeksi tyhmyyteni jos ymmärsin täysin väärin
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Miksi ne pitää hävittää sieltä nopeasti? Viikolla ei välttämättä ehdi esim. Mestarien Liigaa katsoa ja viikonloppuna tullut noita pelejä katsottua. Eihän tuokaan enää jatkossa onnistu.

Palvelintila maksaa, samoin niiden tallenteiden striimauskaista. Tämä on selkeä säästötoimi.

Mitä vittua.... Siis pakkohan sun on voida aloittaa ottelun / lähetyksen katsominen "live kohdasta"?

Tarkotat varmaan "lähetyksen alusta"? Se on poistumasta ja aina on hypättävä liveen tai odotettava tallenetta (joka tulee sit matsin loputtua).

Aian hemmetin huono muutos, jos lähetyksen alusta ei voi alottaa pelin ollessa menossa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Uusi Katsomo äpp ei toimi muuten enää AndroidTV:llä, vaan pitää ilmeisesti olla GoogleTV jo.

Ensimmäinen äppi varmaan maailmassa, jossa tuki loppuu. Kai se on saavutus sekin.
Aiemmin olikin, että Android TV toimii, mutta vain versiosta 7.1 ylöspäin. 7.0 ja vanhempien versioiden kohdalla TV-kaupoille.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eipä onnistu tämäkään. Aspasta mulle kerrottu, että vaimo ei voi katsoa enää Ässien peliä olohuoneessa samaan aikaan kuin minä Sportin peliä mancavessa.

Siis MITÄ !?!?!?!?. Eihän toi homma vittu noin voi mennä?

Teillä muija kattoo salkkareita tjsp niin sulla jää Sport peli näkemättä. Toimisko se, et kirjaudut laitteella / telkkarilla ulos ja sit käyt vaihtaan salasanan. Pidät salasanan omana tietona. Winwin tilanne. Saat katsoa kiekkoa rauhassa?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Muuten yks nopea ero minkä äkkiä huomasi kännykässä Katsomo äppi vs CMore. Oikeasta yläkulmasta on kadonnut se 3 vaakaviivan nappi josta pääsi heti valitseen esim. urheilu, liiga, mestareiden liiga to name a few
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hah. Mä pystyn vielä toistaiseksi avaamaan saman striimin kännykällä, joka on auki telkkarilla. Kenties tuo "korjataan" myöhemmin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös