friikki otus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Eli saanko vielä tämä rautalangasta väännettynä? Jos katson kotona Liiga-matsia ja kaveri katsoo kotonaan Mestis-matsia samaan aikaan omalla laitteellaan, mutta minun tunnuksilla. Niin onko tämä ok?
Toki vieläkin kai pystyy jakamaan tunnukset, mutta katselun suhteen voi tulla tappelua suosikkijoukkueista riippuen. Meillä kun tunnustetaan eri värejä, lienee silti yhä mahdollista katsoa samaan aikaan kahta eri peliä. Kyllä mä senkin tilanteen kanssa pystyn elämään, vaikka jostain syystä ei yhtä liveä enempää voisi katsoa, kun tilaus katkeaa joka tapauksessa Super Bowlin jälkeen. Liiga tulee vähän niin kuin kylkiäisenä tuossa meillä.En pysty ymmärtämään noita avautumisia siitä, että tunnuksia ei voi enää jakaa.
Ei. Tilaus on tarkoitettu vain samassa taloudessa asuville ja tuo on tilauksen väärinkäyttöä. Ei siis ole ok.Eli saanko vielä tämä rautalangasta väännettynä? Jos katson kotona Liiga-matsia ja kaveri katsoo kotonaan Mestis-matsia samaan aikaan omalla laitteellaan, mutta minun tunnuksilla. Niin onko tämä ok?
Tuo pitäisi toimia kyllä noin niinkun fyysisesti. Rajoitushan on vaan samaan lähetykseen, ei puhuttu käyttölaitteesta (=käyttöpaikasta) tai verkosta mitään.Eli saanko vielä tämä rautalangasta väännettynä? Jos katson kotona Liiga-matsia ja kaveri katsoo kotonaan Mestis-matsia samaan aikaan omalla laitteellaan, mutta minun tunnuksilla. Niin onko tämä ok?
Jaettuna tuo hinta on ollut vielä ihan kohtuullinen. Sen sijaan 40e/kk Mertarannan hassutteluista ja Saukkosen asiantuntevista selostuksista ei enää ole. Lisäksi UCL-studioiden taso on laskenut vuosi vuodelta kuin lehmän häntä. Tuo paketti vaan ei ole enää millään tavalla hintansa väärti.Mun mielestä on ihan oikein, että kimppakyytiläiset joko maksavat kyytinsä jatkossa itse, tai sitten eivät matkusta. Mä olen maksanut ihan riittävästi kimppakyytiläisten puolesta parista palveluista. Ei mulla sikäli ole mitään tunnusten jakamista vastaan henkilökohtaisesti, mutta vituttaa tällaiset itkupotkuraivarit aivan huolella, jos ainoa itkun syy on se, ettei voikaan enää jakaa kaverin kanssa tunnuksia ja kustannuksia. Perheellisten suuntaan mulla sentään riittää ymmärrystä, kun se on vähän eri asia kuin kaverikimppa.
Eikä tämä ollut mikään itkupotkuraivari. Itseään maikkari tässä ampuu jalkaan, kun maksavia asiakkaita lähtee kävelemään. Samalla tavalla kuin Viaplayllekin kävi. Hintojen nostaminen ja palvelun laadun huonontaminen on nimenomaan ahneutta eikä mitään muuta.
Eli saanko vielä tämä rautalangasta väännettynä? Jos katson kotona Liiga-matsia ja kaveri katsoo kotonaan Mestis-matsia samaan aikaan omalla laitteellaan, mutta minun tunnuksilla. Niin onko tämä ok?
Ei. Tilaus on tarkoitettu vain samassa taloudessa asuville ja tuo on tilauksen väärinkäyttöä. Ei siis ole ok.
Juuri kuten yllä todettu. Eli tilaus on tosiaan käytännössä tarkoitettu vain samassa taloudessa oleville (mistä johtuen 1 katselija/peli), MUTTA kun kyseessä eri peli, niin katselu kyllä samaan aikaan onnistuu.Tuo pitäisi toimia kyllä noin niinkun fyysisesti. Rajoitushan on vaan samaan lähetykseen, ei puhuttu käyttölaitteesta (=käyttöpaikasta) tai verkosta mitään.
Discoveryn osalta myös tämä kiinnostaa, siellä 35€/kk plus muuta päälle. Laitoinkin heille viestiä, että onko tai onko tulossa katselurajoituksia..Onko jollain tietoa mistä tällä hetkellä saa halvimmalla katseluoikeudet/liigapassin? Ei napostelis maksaa 37€/kk jostai kusitilauksesta
Nyt täytyy katsoa yhden oletusprofiilin kautta, tai vaihtaa lafkaa.Oikeassa yläkulmassa se profiilipallukka. CMoressa sitä painamalla tuli eri profiilit näkyviin. Tässä MTV-hässäkässä ei tule enkä löydä niitä muualtakaan.
Mitä nyt?
Eilen Chatti sanoi, että ei ole, mutta saattaa tulla "Palveluahan kokoajan kehitetään.."Oikeassa yläkulmassa se profiilipallukka. CMoressa sitä painamalla tuli eri profiilit näkyviin. Tässä MTV-hässäkässä ei tule enkä löydä niitä muualtakaan.
Mitä nyt?
Ei puhuta nyt mistään laittomasta tunnustenjakamisesta vaan tästä, että samassa taloudessa voi (ainakin kahdelta laitteelta?) katsoa eri jäsenet samalla tilauksella.Eilen Chatti sanoi, että ei ole, mutta saattaa tulla "Palveluahan kokoajan kehitetään.."
En jaksa kahlata koko keskustelua, niin osaako joku sanoa, pystyykö samaa ottelua vielä toistaiseksi katsomaas C-moresta kahdella eri laitteella, vai astuiko C-moressa muutos jo voimaan?
Ai. No sitten kirjoitin tuon äskeisen viestini hieman liian aikaisin. No, tuskinpa se enää kauaa on pystyssä.C More toimii vielä kuten ennenkin.
Jes, nimenomaan kuten ennenkin. Nyt sieltä tulee suorana tennistä, mutta me (entiset) C More Hockey -asiakkaat voimme katsoa sitä vain Katsomon kautta. Jääkiekko vaikuttaisi kuitenkin sieltä edelleen näkyvän.C More toimii vielä kuten ennenkin.
Itse käsitin aluksi että yhdellä tunnuksella voi katsoa vain yhtä urheilulähetystä ja sillä samalla tunnuksella voi sitten katsoa samaan aikaan mitä tahansa muuta Katsomon sisältöä mutta ei urheilua.Mun mielestä on ihan oikein, että kimppakyytiläiset joko maksavat kyytinsä jatkossa itse, tai sitten eivät matkusta. Mä olen maksanut ihan riittävästi kimppakyytiläisten puolesta parista palveluista. Ei mulla sikäli ole mitään tunnusten jakamista vastaan henkilökohtaisesti, mutta vituttaa tällaiset itkupotkuraivarit aivan huolella, jos ainoa itkun syy on se, ettei voikaan enää jakaa kaverin kanssa tunnuksia ja kustannuksia. Perheellisten suuntaan mulla sentään riittää ymmärrystä, kun se on vähän eri asia kuin kaverikimppa.
Samaa asiaa valittelin, mutta onneksi "Palvelua kehitetään kokoajan".Ei puhuta nyt mistään laittomasta tunnustenjakamisesta vaan tästä, että samassa taloudessa voi (ainakin kahdelta laitteelta?) katsoa eri jäsenet samalla tilauksella.
Olen käsittänyt, että profiilit ovat sitä varten, että jokainen voi laittaa omiin suosikkeihinsa omat hötot ja voi jatkaa katselua mihin viimeksi jäi. Nytkö jos isukki katsoo maskedsingeriä puoleen väliin ja tytär loppuun niin iskällä ohjelma näkyy katsotun loppuun ja pitää alkaa kelailla että mihinköhän kohtaan sitä viimeksi jäi?
Eikö tämä ole aika oleellista perheellisissä talouksissa, että jokainen käyttää samaa tilausta oman profiilinsa kautta?
Riisutaan ominaisuuksia, jotta voi taas sanoa kehittävänsä palvelua paremmaksi.Samaa asiaa valittelin, mutta onneksi "Palvelua kehitetään kokoajan".
Itse olen sitä mieltä, että mihin Maikkari koskee, muuttuu paskaksi