Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Tänään tuli Spostia tosiaan siirtymästä ja nyt on sitten Katsomo+ Urheilu 24,95€, aika makoisa hinta. Hinta ja tarjonta todellakin kohtaavat!
Mistä tähän hintaan sai?
Tänään tuli Spostia tosiaan siirtymästä ja nyt on sitten Katsomo+ Urheilu 24,95€, aika makoisa hinta. Hinta ja tarjonta todellakin kohtaavat!
Jep, lähtee ihan välittömästi vähintäänkin tuo liigapaketti lepattamaan, kun muutos on lopoullinen. Paskasta ei oikein viitsi maksaa. Aivan perseestä muutenkin tuo katsomon uusi sovellus, enkä ymmärrä lainkaan että miksi ei jo toimivaksi virittynyttä cmoren sovellusta vaan kannattanut ehtoineen päivineen siirtää katsomoksi. Todella epäonnistunut muutos jo nyt.Onhan tää ihan käsittämättömän paska päätös varsinkin meille perheellisille tai muille tilauksen jakajille.
Onko ihan ok, muuttaa tuotteen sisältöä noin vaan?
Olisivat voineet tuonkin homman kertoa jo hyvissä ajoin. Nyt käytännössä maksan puolikkaasta palvelusta ja ottamalla toisen tilauksen maksan aika reilusti tuplat entiseen nähden..Jep, lähtee ihan välittömästi vähintäänkin tuo liigapaketti lepattamaan, kun muutos on lopoullinen. Paskasta ei oikein viitsi maksaa. Aivan perseestä muutenkin tuo katsomon uusi sovellus, enkä ymmärrä lainkaan että miksi ei jo toimivaksi virittynyttä cmoren sovellusta vaan kannattanut ehtoineen päivineen siirtää katsomoksi. Todella epäonnistunut muutos jo nyt.
Pitää aktivoida. Käy esim chatin kautta.Minulla Telian liittymä ja tilaus Telian kautta. Aiemmin käyttänyt vain Cmoren sovellusta. Menin katsomaan sitten tuon Telia Playn kautta, onko pääsyä sieltä kautta Liigasisältöön, mutta tuli vain herjaus, että ei pääsyä sisältöön. Pitääkö tuon Telia Playn kautta aktivoida erikseen Liiga vai pitäisikö näkyä automaattisesti? Onko kellään kokemuksia?
Ei saa enään. Oli vanha CMore Hockey-paketin hinta jota ei enään myydä. Samalla rahalla siis saa Katsomo+ paketin.Mistä tähän hintaan sai?
Joo.. Oikeastaan tätä rajoitusta pelkäsin jonkun tovin ja nyt se on sitten virallista. Ihan täyttä paskaa koko katsomo rajoituksineen(Sovelluskin kasa paskaa) ja myös täällä tilaus tulee päättymään. Mennään jatkossa kotipelien varassa..Jep, lähtee ihan välittömästi vähintäänkin tuo liigapaketti lepattamaan, kun muutos on lopoullinen. Paskasta ei oikein viitsi maksaa. Aivan perseestä muutenkin tuo katsomon uusi sovellus, enkä ymmärrä lainkaan että miksi ei jo toimivaksi virittynyttä cmoren sovellusta vaan kannattanut ehtoineen päivineen siirtää katsomoksi. Todella epäonnistunut muutos jo nyt.
Minua ei olisi tuo jokusen euron hinnan nousu mainoksettomaan pakettiin vaihdettaessa haitannut, mutta laiterajoituksien takia saavat kyllä pitää tunkkinsa.
Hauska olisi kyllä nähdä dataa jos joku viitsisi äänestyksen pykätä pystyyn, että miten palstalaisten mielipiteet jakautuu uudistusten suhteen.
Jep.Isoin alapeukku silti noille livelähetysten tallenteiden säilytysajoille, katseltavissa 48 tuntia?! Itse en juuri ikinä katso mitään jälkilähetyksenä, mutta joskus on ihan kiva fiilistellä uudelleen jotain peliä yms. Nyt ilmeisesti ei fiilistellä sitten enää, kun pari päivää vaan saatavilla tallenteet?
Jep. Eihän tossa ole luvassa kuin pelkkiä huononnuksia hinnakin laskematta, joten urheilupaketti lähtee kyllä samoin tein kun ja jos nuo astuvat voimaan kummassa tahansa tämän hetkiksistä sovelluksista.Jep.
Katsojien toiveiden mukaisesti urheilutallenteisiin pääset käsiksi välittömästi lähetyksen päätyttyä. Suorien urheilulähetysten tallenteet ovat katsottavissa seuraavat 48 tuntia.
Miksi ne pitää hävittää sieltä nopeasti? Viikolla ei välttämättä ehdi esim. Mestarien Liigaa katsoa ja viikonloppuna tullut noita pelejä katsottua. Eihän tuokaan enää jatkossa onnistu.
Minkälaisia rajoituksia on tullut. Kaveri jotain facessa oli jakanu et niiden telkkari ei enään toiminu, ilmeisesti android versio on 7.0
Tällaista tietoa Tapparan keskustelupalstalta tänään:Mistä halvin discovery paketti tällä hetkellä?
Tämä ei nyt ole oikeastaan vastaus sinulle, vaan yleistä ihmettelyä. On aika tunnettu fakta, että urheiluoikeudet ovat ns. vitun kalliita. Palvelua tarjoavat firmat ovat liikkeellä jollain strategialla ja toivovat ymmärtääkseni tilaajakannan riittävän voitolliseen tulokseen. Mutta kuten aika moni esimerkki on viime aikoina osoittanut, tuolla toiminnalla on vaikea saada voitollista tulosta. Onko se ahneutta, jos a) tukkii porsaanreikiä b) nostaa hintaa omien kustannuksiensa tasolle, ja millä mahdollisesti pystyy toimintaa jatkamaan? Ahneutta olisi rutkasti voittoa tekevän firman monopolin hyödyntäminen hintoja nostamalla.Luiskaan lähtee tämän kuun jälkeen ehdottomasti. Toivottavasti mahdollisimman moni muu tekee samoin. Ahneella on paskainen loppu, sanotaan. Sen näkee jo tuosta Viaplayn tapauksestakin.
Juuri olin tänne tulossa ilakoimaan kun kysyin Discoveryn asiakaspalvelusta tuosta katselurajoituksesta ja he sanoivat että ainakaan toistaiseksi ei ole suunnitteilla mitään muutoksia.Tällaista tietoa Tapparan keskustelupalstalta tänään:
"Mielenkiintoinen juonenkäänne. Discoveryn tilausvalikoimasta näyttäisi kadonneen discovery+ Sport Hockey eli se halvin (26 €) Liiga-kiekon sisältävä tilattava tuote mistään valikoimasta. Jäljellä on enää 35 euron hintainen discovery+ Sport & MTV Urheilu."
Tai sitten maksavia asiakkaita harmittaa se, kun MTV:n puolelta toitotettiin, että muu tässä ei tule muuttumaan kuin palvelun nimi. Kas kas, kuinkas kävikään.Tämä ei nyt ole oikeastaan vastaus sinulle, vaan yleistä ihmettelyä. On aika tunnettu fakta, että urheiluoikeudet ovat ns. vitun kalliita. Palvelua tarjoavat firmat ovat liikkeellä jollain strategialla ja toivovat ymmärtääkseni tilaajakannan riittävän voitolliseen tulokseen. Mutta kuten aika moni esimerkki on viime aikoina osoittanut, tuolla toiminnalla on vaikea saada voitollista tulosta. Onko se ahneutta, jos a) tukkii porsaanreikiä b) nostaa hintaa omien kustannuksiensa tasolle, ja millä mahdollisesti pystyy toimintaa jatkamaan? Ahneutta olisi rutkasti voittoa tekevän firman monopolin hyödyntäminen hintoja nostamalla.
Mun mielestä on ihan oikein, että kimppakyytiläiset joko maksavat kyytinsä jatkossa itse, tai sitten eivät matkusta. Mä olen maksanut ihan riittävästi kimppakyytiläisten puolesta parista palveluista. Ei mulla sikäli ole mitään tunnusten jakamista vastaan henkilökohtaisesti, mutta vituttaa tällaiset itkupotkuraivarit aivan huolella, jos ainoa itkun syy on se, ettei voikaan enää jakaa kaverin kanssa tunnuksia ja kustannuksia. Perheellisten suuntaan mulla sentään riittää ymmärrystä, kun se on vähän eri asia kuin kaverikimppa.
Itsellä telkkarissa ainakin avasin vaan MTV katsomo sovelluksen, joka oli jo asennettuna ja siellä kaikki ok. Eli Katsomo lataukseen, jos ei jo ole.Itsellä C More Total+ kestotilaus ja hinta tais pysyä samana 34,95/kk.
Tarvii vielä kotona muistaa kokeilla et pääseekö telkkarilla "sisään".
Pitääkö sovellus kenties päivittää vai pääseekö sisään klikkaamalla C More kuvaketta?
Mun mielestä on ihan oikein, että kimppakyytiläiset joko maksavat kyytinsä jatkossa itse, tai sitten eivät matkusta. Mä olen maksanut ihan riittävästi kimppakyytiläisten puolesta parista palveluista. Ei mulla sikäli ole mitään tunnusten jakamista vastaan henkilökohtaisesti, mutta vituttaa tällaiset itkupotkuraivarit aivan huolella, jos ainoa itkun syy on se, ettei voikaan enää jakaa kaverin kanssa tunnuksia ja kustannuksia. Perheellisten suuntaan mulla sentään riittää ymmärrystä, kun se on vähän eri asia kuin kaverikimppa.