Jaa, mulla on tullut tilausvahvistus, mutta ei erillistä aktivointiohjetta. Kuinka pian tilausvahvistuksen jälkeen se tuli?
Tälläistä tuli tilausvahvistuksessa:
"Näin otat suoratoistopalvelun käyttöön
Digiboksi
Saat suoratoistopalvelun käyttöön Elisa Viihteen Koti-valikosta. Siirry kaukosäätimen nuolinäppäimillä alas, kohtaan
suoratoistopalvelut. Osa suoratoistopalveluista vaatii erillisen tunnuksien aktivoinnin elisaviihde.fi sivulla.
Käyttö tietokoneella
Kirjaudu palveluun Elisa Viihde -tunnuksillasi.
Älypuhelin- ja tabletsovellus
Lataa sovellus käyttöösi puhelimeesi tai tablettiisi sovelluskaupasta hakusanalla Elisa Viihde.
Android
iPhone/iPad
Voit tilata, muokata ja irtisanoa ohjelmakirjastoja osoitteessa elisaviihde.fi/maksukanavat.
Katsomo+-tilaukseesi kuuluvia sisältöjä pääset katsomaan, kun olet aktivoinut Katsomo-tilauksesi. Saat sähköpostiisi
erillisen viestin, jossa on aktivointilinkki ja ohjeet tilauksen aktivointiin.
Voit muuttaa tai peruuttaa tilaustasi osoitteessa elisaviihde.fi/tilaukset kirjautumalla sisään Elisa Viihde -tunnuksilla.
Lisää ohjeita löydät osoitteesta elisa.fi/viihdeohjeet.
Jos sinulla ei ole vielä Elisa Viihde -tunnuksia, saat ne erillisellä sähköpostilla. Ohjeita ja muuta hyödyllistä tietoa
palveluistamme löydät tukisivuiltamme asiakastuki.elisa.fi"
edit. Pystyisin elisaviihteen kautta tilaamaan paketin hintaan 47.95€
Tää kaikki säätäminen on tällaiselle setämiehelle aivan vitun vastenmielistä. Mennään urakalla epämukavuusalueelle. Ihan rajoilla on viitsiikö satasen takia kuinka paljon chattailla, nähdä vaivaa ja kysellä tarjouksia sieltä ja täältä.
JYPin viime kausien esitysten perusteella ei ole mitään kiirettä katsella häviämistä heti alkukaudesta. Ehtii sen 30 tappiota nähdä vaikka aloittaa vasta lokakuussa jos tarjouksia tulee. Kyllä asia menee niinpäin että minulle tarjotaan enkä minä kysele mitä haluaisitte tarjota.
Minulle Elisa Viihteen omaavana ei ole tuota 29.95€ tarjousta tullut. Sen lunastamisen on onnistuttava kaukosäätimellä tai saavat pitää tunkkinsa.