Ei ole itsellä kyllä ikinä mitään elisan kanavapakettia ollut ja silti tarjous tuli.Sain itse chatissä tällaisen vastauksen:
Ei ole, melko arkipäivää.Aspalle huono tiedottaminen on ihan arkipäivää.
Se että lyö melkein puoleen hintaan tarjouksen joka on voimassa ~12 tuntia ja unohtaa mainita tästä Aspalle on jo aika omissa sfääreissään.
Ei ainakaan minulta vaatinut mitään viestin saantiia. Kysyin vain, että onko teillä tuollainen tarjous ja laittoi sitten tilaukseen."X." Kertoi että tällä hetkellä vain viestin saaneet saa tuon diilin. Totesin et ei pidä paikkaansa. Mulla riittää aikaa ja intoa vääntää tästä kättä.
Älkää antako periksi.
Ei ole, melko arkipäivää.
Mikähän tässä tarjouksessa on takana? Mietin siis sitä, että miksi Elisa päätti laittaa yllättäen yhdeksi päiväksi noin hyvän hinnan?
Testaavatko kenties Liigasta kiinnostuneiden määrää seuraavaa Liigan TV-sopimuskierrosta varten?
Vai onko Elisan ja MTV:n välisessä sopimuksessa joku pykälä, että tiettyyn päivään mennessä tehdyistä tilauksista Elisa maksaa vielä vanhan hinnan mukaan Telialle, jolloin pystyvät vielä tänään myymään selvästi muita halvemalla mutta silti voitollisella hinnalla Elisalle? Vai onko tämä ihan vaan normaali tarjous ja nokittelua Telian suuntaan?
Elisalla on aika paljonkin tälläisiä "pikatarjouksia". Itselle on ainakin useampaan otteeseen tullut vastaavanlaisia tekstiviesti tarjouksia Ruutu+ paketeista, ja aina ovat tuolla "voimassa vain tänään" mandaatilla.Kuulostaa kyllä aikamoiselta puuhastelulta että lyödään tälläinen tarjous joka on voimassa vain tänään ja unohdetaan infota puolille Aspan työntekijöistä että tälläinen on muuten tulossa. Tekstiviesti nyt lähtee Elisan tuntien aivan kaikille jotka eivät noita ole kieltäneet koska siellä ei todellakaan tuhlata mahdollisuutta pommittaa ihmisiä mainoksilla.
Tällä nyt tuskin on asian kanssa mitään tekemistä. Vai meinaatko, että Elisa myy 6kk ajan tuotetta tappiolla, että voi mahdollisesti myydä sitä 1-2kk normaalihinnalla siihen perään?Varmasti sattumaa että tarjous yllättäen loppuu juuri pudotuspelien alkuun.
Kun nakataan tiskiin alle kolmen kympin hinta ja ajaksi miettiä vajaa 12h niin kyllähän siinä moni tarttuu tuumasta toimeen ja laittaa tilauksen tulille, koska onhan tuo huomattavasti edullisempi hinta mitä muut vaihtoehdot. Puseroon hiipii samalla pieni pelko siitä että jos tätä tarjousta ei hyödynnä NYT HETI niin Liigan näkemisestä saa maksaa huomattavasti enemmän pitkin kautta.Mikähän tässä tarjouksessa on takana? Mietin siis sitä, että miksi Elisa päätti laittaa yllättäen yhdeksi päiväksi noin hyvän hinnan?
Riippuu toki vähän operaattorista, mutta yleensä siellä puhelimen päässä on vähän nohevampaa porukkaa siinä mielessä että sinne haetaan vähän parempia myyjiä, joten nuo SAATTAVAT olla paremmin kartalla. Chatissa nuo on enemmänkin tilauskäsittelijöitä.Sama porukka siellä on puhelimitse vastassa kuin chatissakin. Tuurista riippuu, että miten hyvin kyseinen aspan henkilö on asioista perillä ja mitä suostuu tekemään.
Miten tuon tarjouksen saa helpoiten/nopeiten hyödynnettyä? Olen Elisan asiakas, mutta mitään viestiä en ole saanut.
Itselläkään ei ole mitään liittymää tällä hetkellä mutta silti viesti tuli.jos olisi mahdollisuus liittymän myötä, vaan kun ei ole.
Ei siellä ole kuin botti linjoilla.Itse kirjauduin omaelisaan ja chatin kautta kyselin tarjouksesta.
Itse olen vain ostanut puhelimen kertamaksuna verkkokaupasta ja läppärin Elisan verkkokaupasta osamaksulla ja tarjous tuli tännekin!Pitää olla Elisalta liittymä tjms. Aika hyvä tarjous, joka oli pakko hyödyntää!
Mä just sain Chatin kautta homman hoidettua.Minulle ei myöskään ole tullut tekstari tarjousta.Miten tuon tarjouksen saa helpoiten/nopeiten hyödynnettyä? Olen Elisan asiakas, mutta mitään viestiä en ole saanut.
Ei siellä ole kuin botti linjoilla.
Sama homma, ja asia sujui vieläpä suhteellisen nopeasti. Kiitoksia vinkistä!Allekirjoittaneellakin lähti asia etenemään Oma Elisan chatin kautta. Kiitoksia palstalaisille vinkistä!
Vinkkinä muille Elisan asiakkaille, että ainakin Elisan verkkokaupan puolen chatissä pääsi suoraan ihmisen kanssa asioimaan.
Pamahti Elisalta tekstarilla tarjous, joka voimassa vain tänään.
29,95€/kk ja 6kk määräaikaisuus. Katsomo+ Urheilu, eli se koko paketti ja ilman mainoksia.
En tiedä pitääkö olla Elisan asiakas jo valmiiksi, että saa tuon tarjouksen?