Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 819 728
  • 23 135

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
DNA:lta tilaus peruttu, kun oli tulossa voimaan 10.9.

Elisan tarjous napattu kiinni ja vahvistus tuli tekstarina. 29,95 eur/kk minusta hyvä hinta, tämä jo maksaakin valittamatta.
Erinomainen juttu! 6 kk soppari, pituuskin aika lailla sopiva.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
ilmoitettiin elisalta, että on kohdennettu viesti vain osalle ja eivät voi sitä tarjota muuta kautta. Mitään viestiä en itse ole saanut.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mihinkähän mahtaa perustua, että toisille on tarjolla ja toisille ei? Tuntuu taas kovin erikoiselta, mutta minkäs teet. Itse olisin tarttunut kyllä, mutta eipä ollut meikäläiselle tarjolla moista. Aika jännä....
Markkinointi ainakin pitää olla sallittuna
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Kuulostaa kyllä aikamoiselta puuhastelulta että lyödään tälläinen tarjous joka on voimassa vain tänään ja unohdetaan infota puolille Aspan työntekijöistä että tälläinen on muuten tulossa. Tekstiviesti nyt lähtee Elisan tuntien aivan kaikille jotka eivät noita ole kieltäneet koska siellä ei todellakaan tuhlata mahdollisuutta pommittaa ihmisiä mainoksilla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Heh, aika jännä että minulta ei kysytty mitään vaan suoraan tarjottiin tuota tarjousta kun kysyin asiaa Elisan asiakaspalvelusta. Ei ole mitään Elisan kanavapakettia tilattuna tai edes joskus tilannut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulostaa kyllä aikamoiselta puuhastelulta että lyödään tälläinen tarjous joka on voimassa vain tänään ja unohdetaan infota puolille Aspan työntekijöistä että tälläinen on muuten tulossa. Tekstiviesti nyt lähtee Elisan tuntien aivan kaikille jotka eivät noita ole kieltäneet koska siellä ei todellakaan tuhlata mahdollisuutta pommittaa ihmisiä mainoksilla.
Erittäin normaalia puuhastelua, että aspalle tiedotetaan asioista huonosti - jos ollenkaan. Elisa ei todellakaan ole ainoa, vaan näin se menee lähes kaikkialla.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosihenkilö lopettaa sen tekstiviestin odottelun ja soittaa(kyllä, soittaa) sinne aspaan. Ainakin minulle antoivat tuon paketin. Kysyivät onko asiakkuutta. Käsittääkseni firman luuri on Elisan liittymällä, ja on meillä Elisa Viihde mutta se lienee vaimon nimissä.
Kerroin saatesanoina, että Jatkoaika kohisee tästä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosihenkilö lopettaa sen tekstiviestin odottelun ja soittaa(kyllä, soittaa) sinne aspaan. Ainakin minulle antoivat tuon paketin. Kysyivät onko asiakkuutta. Käsittääkseni firman luuri on Elisan liittymällä, ja on meillä Elisa Viihde mutta se lienee vaimon nimissä.
Kerroin saatesanoina, että Jatkoaika kohisee tästä.
Sama porukka siellä on puhelimitse vastassa kuin chatissakin. Tuurista riippuu, että miten hyvin kyseinen aspan henkilö on asioista perillä ja mitä suostuu tekemään.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama porukka siellä on puhelimitse vastassa kuin chatissakin. Tuurista riippuu, että miten hyvin kyseinen aspan henkilö on asioista perillä ja mitä suostuu tekemään.
No mulla ainakin chätissä oli joku Robotti Esa-Pekka, joka osasi kysymyksen jälkeen heittää ne vakiolaatikot siihen. Mut eihän siinä, voihan sitä koittaa robitiltakin saada tällaista vähän kummallista tarjousta. Itse luotan ihmiseen ja tällä kertaa se onnistui. Ihmiselle voi sanoa että, "nyt kysyt fiksummiltas, semmonen tarjous on vaikka Te ette siitä tietäisikään".
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No mulla ainakin chätissä oli joku Robotti Esa-Pekka, joka osasi kysymyksen jälkeen heittää ne vakiolaatikot siihen. Mut eihän siinä, voihan sitä koittaa robitiltakin saada tällaista vähän kummallista tarjousta. Itse luotan ihmiseen ja tällä kertaa se onnistui. Ihmiselle voi sanoa että, "nyt kysyt fiksummiltas, semmonen tarjous on vaikka Te ette siitä tietäisikään".
Ihan ihminen siellä chatissa oli itselläni vastassa eikä robotti.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
sain kans tekstiviestitarjouksen, vähän epäselvä siinä mielessä tuo 6+6 kk eli ei kai se ole pakollinen se seuraavat 6 kk 47,99€?
Tekstissähän lukee
” MTV Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia 6 kk:n ajaksi vain 29,95 €/kk (jonka jälkeen 47,95 €/kk) - 6 kk:n sopimus.”
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Copy&pasta tilausvahvistuksesta:
"MTV Katsomo+ urheilu ilman mainoksia 29,95 e/kk. Sopimuksen kesto toistaiseksi voimassa oleva. 6 kk etukauden jälkeen 47,95 e/kk"
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mulla ainakin chätissä oli joku Robotti Esa-Pekka, joka osasi kysymyksen jälkeen heittää ne vakiolaatikot siihen. Mut eihän siinä, voihan sitä koittaa robitiltakin saada tällaista vähän kummallista tarjousta. Itse luotan ihmiseen ja tällä kertaa se onnistui. Ihmiselle voi sanoa että, "nyt kysyt fiksummiltas, semmonen tarjous on vaikka Te ette siitä tietäisikään".
Chatissa pääsee kyllä aina ihmisen kanssa juttelemaan, jos niin haluaa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Nyt räpsähti tarjous tännekin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240903_131552_Messages.jpg
    Screenshot_20240903_131552_Messages.jpg
    395,5 KB · kertaa luettu: 364

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Onko tuo Elisan tarjous vain heidän asiakkailleen vai kaikille?
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Joo vaikuttaa olevan ihan koska vaan katkaistavissa oleva soppari ja omasta tarjoisviestistä päättelisin että nimenomaan Elisan asiakkaille
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
"X." Kertoi että tällä hetkellä vain viestin saaneet saa tuon diilin. Totesin et ei pidä paikkaansa. Mulla riittää aikaa ja intoa vääntää tästä kättä.

Älkää antako periksi.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jos joku ihmettelee niin Oma Elisa palvelussa tuo tilaus näkyy Elisa Viihde tilauksena ja hinta on 47,95€/kk. Soitin asiakaspalveluun kun hinta oli väärä niin kertoivat että hinta päivittyy jonkin ajan kuluttua oikeaksi.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Erittäin normaalia puuhastelua, että aspalle tiedotetaan asioista huonosti - jos ollenkaan. Elisa ei todellakaan ole ainoa, vaan näin se menee lähes kaikkialla.

Aspalle huono tiedottaminen on ihan arkipäivää.

Se että lyö melkein puoleen hintaan tarjouksen joka on voimassa ~12 tuntia ja unohtaa mainita tästä Aspalle on jo aika omissa sfääreissään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös