Kannattaa tarkistaa markkinointi asetukset OmaElisasta. Eli onko tekstiviesti markkinointi sallittu.Otettu tuo paketti Elisan chatissa ja mitään tarjousta ei tullut tekstarilla vaikka olen Elisan asiakas.
Kannattaa tarkistaa markkinointi asetukset OmaElisasta. Eli onko tekstiviesti markkinointi sallittu.Otettu tuo paketti Elisan chatissa ja mitään tarjousta ei tullut tekstarilla vaikka olen Elisan asiakas.
Tyttären liittymä on Elisalla ja näemmä jäänyt itselläkin myös tuo aktiiviseksi, vaikka en edes muista milloin ollut käytössä...Vai voiko johtua siitä että tälläinen 0e Elisa viihde käyttäjä on aktiivisena niin sen takia tuli tarjous. Mitään laskuja en ole maksanut melkein vuoteen.
No niin, onnistuihan se kun tarpeeksi monta kertaa jaksoi tuota kirjoittaa ja nyt on kanavat tilattu.Kirjoita chattiin -> asiakaspalvelu tai asiakaspalvelija
Mikähän tässä tarjouksessa on takana? Mietin siis sitä, että miksi Elisa päätti laittaa yllättäen yhdeksi päiväksi noin hyvän hinnan?
Eikös näistä tule ihan sama kokonaishinta kuitenkin? Toki kuukausimaksu on isompi, mutta niin.Elisalta tuli tekstarina ihan toisenalainen tarjous, joten pitää chatin kautta kysellä sitä parempaa. On taas niin epätasa-arvoista.
"Katso kuukausi maksutta! Elisan asiakkaana saat MTV Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia 1 kk 0€ (norm. 47,95 €/kk - ei määräaikaa, peru milloin haluat). ... Tarjous voimassa vain tänään."
Ei minun matematiikalla.Eikös näistä tule ihan sama kokonaishinta kuitenkin? Toki kuukausimaksu on isompi, mutta niin.
Ei tule.Eikös näistä tule ihan sama kokonaishinta kuitenkin? Toki kuukausimaksu on isompi, mutta niin.
Määki sain tämän tarjouksen enkä tuota toista. Mikähä juttu siinä on.Elisalta tuli tekstarina ihan toisenalainen tarjous, joten pitää chatin kautta kysellä sitä parempaa. On taas niin epätasa-arvoista.
"Katso kuukausi maksutta! Elisan asiakkaana saat MTV Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia 1 kk 0€ (norm. 47,95 €/kk - ei määräaikaa, peru milloin haluat). ... Tarjous voimassa vain tänään."
Sama juttu, kunhan tästä kotiutuu niin pitää kysellä tuota parempaa tarjousta Elisalta.Määki sain tämän tarjouksen enkä tuota toista. Mikähä juttu siinä on.
Ei Elisa Viihteen mobiiliaplikaatiosta pysty mitään katsomaan. Siellä ei itseasiassa edes näy kuin Ruutu, HBO ja Viaplay, ja vaikka osaan näistäkin löytyy paketit niin sovellus ilmoittaa, että avaa kanavapaketin oma sovellus katsoaksesi tilaamiasi palveluita.Miten muuten, onko puhelimen kautta kätevämpi katsoa MTV-sovelluksen vai Elisa Viihteen kautta? Liekö mitään eroa.
Ei minun matematiikalla.
29,95€*6kk = 179,7€
47,95€*5kk = 239,75€
Jaa joo, aivosumuissani laskin 39,90 € hinnalla. :D Ei muuta, jatkakaa.Ei tule.
6 x 29,95 = 179,70€
5 x 47,95 = 239,75€
Aika isokin ero.
Täällä sama, hoitui ilman ongelmia.Noniin chatin kautta sain hoidettua itsellenikin tuon tarjouksen 6 kuukaudeksi.
Sain itse chatissä tällaisen vastauksen: