Minä tilasin ennakkoon, koska mainostettiin, ettei laskutus käynnisty ennen liigan alkua. En juurikaan välitä harjoitusotteluiden katsomisesta, kun niitä näytetään kuitenkin oman joukkueen osalta niin vähän.
Nyt sitten alkoi selviämään, että laskutus käynnistyy kaksi viikkoa ennen liigan alkua ja tilaamalla liigan alkamispäivänä maksaisin vain puolet syyskuulta. Tämä on yksinkertaisesti väärää mainontaa ja asiakkaan huijaamista. Tilasin ennakkoon lähinnä siksi, että kuvittelin maksavani kuitenkin ihan yhtä paljon kuin kaikki muutkin ja saan siinä lisänä ehkä jotain pientä. Nyt sitten selviää, että maksankin syyskuulta tuplahinnan.
En siis olisi ennakkoon tilannut, jos olisin tiennyt, että tämä menee näin. Minulla on oikeus valittaa harhaanjohtavasta mainonnasta, joka on luullakseni ihan laissa kiellettyä. En ymmärrä miksi pitää itkeä siitä, että täällä kritisoidaan ihan aiheellisesti jostain, mitä Telia on tehnyt väärin.
Muutoinhan olen lähinnä puolustanut Teliaa ja yrittänyt rauhoitella näitä eräitä, joiden mielestä Telian toiminnassa on pelkkää paskaa.