En näe tässä ongelmaa, kun jokainen tietää etukäteen miten nämä menevät ja kukin voi halutessaan itse kikkailla tilaustensa kanssa siten, ettei tarvitse maksaa "turhasta". Telia ei ole myöskään näiden osalta harrastanut minkäänlaista harhaanjohtavaa mainontaa.
Jep ja lisäksi lätkäkausi on tuolloin jo alkanut. Nyt mielestäni oli mainonnnassa kyse siitä, että näet harkkapelit MAKSUTTA. Nyt kuitenkin maksatkin Syyskuulta puolikuukautta tyhjää, koska kausi ei ole vielä alkanut. Eriasia on sitten jos kesken kauden on taukoja tai turnauksia päällekkäin - sehän kuuluu asiaan.
Juuri tuo on se pointti, joka minua kuten montaa muutakin ärsyttää. "Tilaa ennakkoon et menetä mitään" Juuri tuon takia tilasin itsekkin jo huhtikuussa tuon Liiga-passin. Nyt on käynyt kuitenkin ilmi, että menetänhän minä. Vaikka rahallisesti ei ole kyse kuin 12.5eurosta niin periaate on se mikä tässä kanittaa - ja pahasti. Luulin, että myös ennakkotilaajana maksan vain siltä ajalta kun Liigaa pelataan eli 14.9 lähtien. Nyt maksan kuitenkin muutamasta harjoituspelistä 12.5e sekä parista viikosta Liigaa toiset 12.5e. Kun taas Matti Myöhänen maksaa vain nuista 14.9 lähtien sen 12.50e. Eli myöhemmin tilanneena saat samat määrät pelejä kuin ennakkoon tilanneena. Tämä on se mikä tässä kismittää.
Joo sai katsella Stanley Cup pelejä surkealla laadulla ja nyt muutamia harkkamatseja. Minusta nuo ovat juuri niitä ennakkoon tilanneen etuja. Olet ilmaissut kiinnostusta tuotteeseen jo alusta asti ja saat siitä palkintoa. Nyt saankin sitten puolelta kuukaudelta "lisä"-maksua verrattuna myöhemmin tilanneeseen. Ei mene ainakaan minun mielestäni ihan oikein.
Ps. ja kun miettii asiaa, että Teliakin vain tässä harjoittelee niin onhan se melkoista. Tällä meidän kustantamalla harjoittelu-kaudella Telia kuppaa aikamoisen summan rahaa. Mietitään vaikka, että 250k ihmistä on ottanut joukkuepassin se tekee 2.5miljoonaa euroa (puolelta kuukaudelta). 250k ihmistä on ottanut Liigapassin se tekee 3.125miljoonaa euroa(puolelta kuulta). Tähän päälle sitten ne, jotka ovat ottaneet kalliimpia paketteje ja maksavat niistä puolet "tyhjästä" ennakkoa siihen päälle.
Keksipä itsekkin jonkun myyntivaltin, missä voisi samalla tavalla ottaa ns. löysät pois