Veikkaan että hyvin harvassa ovat ne, jotka maksavat täysin toimimattomasta palvelusta. Sen sijaan jossain määrin huonosti toimivasta palvelusta maksaa todella suuri määrä asiakkaita. Tämä ero on syytä muistaa.Jos joku maksaa toimimattomasta palvelusta, sitä pidän erikoisena, olkoon miten kova kiekkofanaatikko tahansa. Jokaisella tämä oikeus tietysti varattakoon.
Monille se huonosti toimiva palvelu on parempi vaihtoehto, kuin se ettei näe kannattamansa seuran otteluita ollenkaan. Mielestäni tämä on ihan ymmärrettävää. Samalla tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei voisi olla tyytymätön huonoon toimivuuteen.
En jotenkin jaksa ymmärtää näitä muutamia silloin tällöin esiin putkahtelevia näkemyksiä, joiden mukaan huonosta toimivuudesta ei saa valittaa, vaan täytyy lopettaa palvelun tilaus heti, jos on jotain valittamisen aihetta. Ei tässä maailmassa mikään toimisi kovin hyvin, jos näin mustavalkoisella ajattelutavalla toimittaisiin kaikissa tilanteissa.