Virhekoodi cb11:50000
Kellään mitään hajua mitä tuo tarkoittaa? Googlettamalla ei löytynyt mitään ja Telian chatti on täynnä eikä anna vuoronumeroa sinne. :)
Edit: Ladattavassa sovelluksessa siis ongelma, netin kautta toimii.
Telian oma YouTube-kanava puskee kaikkea muuta kuin HD-kamaa ulos. Tosi kiva katsoa vaikka top-5 maalit tuosta pikselimössöstä, eikö sieltä oikeasti saada HD-tasolla noita puskettua ulos?
Mitä hemmettiä, piti katsoa itsekin niin 480p kamaa Telia sieltä tunkee youtubeen? Saisko selitystä @Telia ?
Luulisi että YouTube-klipit olisi hyvä tapa Telialle esitellä sitä uhd-materiaaliaan. Mutta ei ihan.Mitä hemmettiä, piti katsoa itsekin niin 480p kamaa Telia sieltä tunkee youtubeen? Saisko selitystä @Telia ?
Niin, tämähän on teillä ollut jo useamman viikon ajan selvityksessä. Kuinkahan isolla viiveellä tähän saadaan selvyys miksi näin?Tämä on meillä parhaillaan selvityksessä.
//Merja
Olen antanut paljon rapaa Telialle heidän kyvyttömyydestään tunnistaa asiakkaiden tarpeita saati sitten niihin reagoimisesta.
Yksi asia tuossa palvelussa kuitenkin on kunnossa, paremmassa kunnossa kuin edeltäjillä ikinä. Olen viime aikoina joutunut olosuhteiden pakosta katsomaan ottelut vasta joskus yöllä. Jälkilähetyksenä kuitenkin. Telian kanssa ei ole tarvinnut koskaan pelätä tuloksen spoilaantumisesta etukäteen eikä ole tarvinnut miettiä, että minkä osan ruudusta peittää kun yrittää saada kelattua matsin alkuun ennen kuin ehtii nähdä jossain lopputuloksen. Lisäksi ottelu on lähes aina katseltavissa mihin aikaan vuorokaudesta hyvänsä. Toki tämä on edellyttänyt sitä, että en ole koskaan ladannut mitään liigavahteja sun muita turhuuksia mihinkään, koska viimeistään se olisi paljastanut tapahtumat. Sovelluskirjastoon ei myöskään ole vielä tähän päivään mennessä saatu päivämääriä otsikkotasolle, mikä oli hyvin vittumainen piirre, kunnes löysin sen nappulan jolla nuo lajitellaan kronologisesti. Silti ihmettelen tuota puutetta, koska se ei todella ole monimutkainen asia ja siitä(kin) on muristu alusta asti.
Mutta jälkilähetyksille peukku.
Jos yritän kesken ottelun chromecastin kautta katsellen vaihtaa puhelimesta äänet vain halliääniksi, niin katoaa sekä ääni että kuva. Ilman chromecastia, pelkällä puhelimella katsoen, toimii kuten kuuluu.
Teenkö itse väärin?
@Telia Onko kusetus jo asiakkaita kohtaan tällä tasolla että pitää laskuttaa päin persettä? Kattokaapa muutkin Telian palveluja käyttävät tarkemmin laskut läpi
@Telia Onko kusetus jo asiakkaita kohtaan tällä tasolla että pitää laskuttaa päin persettä? Kattokaapa muutkin Telian palveluja käyttävät tarkemmin laskut läpi
@Telia Onko kusetus jo asiakkaita kohtaan tällä tasolla että pitää laskuttaa päin persettä? Kattokaapa muutkin Telian palveluja käyttävät tarkemmin laskut läpi
Tuossa kampanjassahan on pointtina, että se hinta ei nouse, jos tilauksen tekee ennen lokakuun alkua. Tuo 29,90€ hinta pätee niin kauan kuin tilauksen pitää voimassa. Näin on Telian edustaja sanonut tässä ketjussa ja kampanjaehdoissakin muistaakseni näin mainittiin.
Itsekin muistelisin, että tuosta hinnan muuttumattomuudesta oli ketjussa puhetta, mutta en ainakaan puhelimella löytänyt kyseistä viestiä.Liiga-passi + Viasat Jääkiekko -paketti oli syyskuun loppuun saakka 34,90e/kk -hintainen, jonka jälkeen sen hinta nousi 39,90e/kk 1.10. alkaen. Tästä on ollut myös etuhinta tarjolla liittymäasiakkaillemme 29,90e/kk.
Laskuerittelyssä laskutetaan vanhan kuukausihinnan mukaan syyskuun osuus ja lokakuun osuus uuden kuukausihinnan mukaan. Asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa henkilökohtaisten laskujen ja palveluiden tarkastelussa tarkemmin.
Muistelisin että se muuttumattomuus koskee vain tuota liittymäasiakkaiden erikoishintaa (29,90€). Siitä puhuttiin tuolloin ihan Telian kyseistä tarjousta koskevilla sivuilla.Itsekin muistelisin, että tuosta hinnan muuttumattomuudesta oli ketjussa puhetta, mutta en ainakaan puhelimella löytänyt kyseistä viestiä.
Pelkän Liigapaketin nouseva hinta (27,90e/kk) koskee toistaiseksi vain uusia tilauksia, joissa tilataan pelkkä Liiga. Muihin paketteihin tai nykyisiin Liiga-tilauksiin tuo ei vaikuta.Muistelisin että se muuttumattomuus koskee vain tuota liittymäasiakkaiden erikoishintaa (29,90€). Siitä puhuttiin tuolloin ihan Telian kyseistä tarjousta koskevilla sivuilla.
Mulle soitteli viime viikolla. Kerroin, että digiboksi on ehdottomasti ulkona kuvioista, koska katson lähetyksiä kahdella telkkarilla. Ja lisäksi kerroin, ettei kuvassa ole ollut cc:llä mitään vikaa, kun multa sitä kuvanlaatua kyseli. Vihjasin kyllä, ettei tuo boksin tyrkyttäminen ole kovin hyvä strategia nykyaikana, kun suurin osa ei sitä riesakseen halua. @Telia Voisitte viedä tätäkin eteenpäin, että tämä aggressiivinen markkinointi luultavasti kääntyy itseään vastaan. Kehittäkää mieluummin se smart-tv -appsi ja voitte jopa saada uusia asiakkaita. Ehkä hyvällä tuurilla pidätte vanhatkin. Ja se viive. Ei ole rakettitiedettä, koska kukaan muu toimija ei tuosta kärsi.Eilen Telialta myyjä soitteli ja tarjosi ratkaisuksi Telian Digiboksia. Myyjän mukaan ovat saaneet kovasti palautetta, että CC:n kautta kuva on rakeista ja pätkivää. Tuohon olisi lääkkeenä tarjolla Telian Digiboksi, jolla katselukokemus on paras mahdollinen. Myyntipuheesta jäi sellainen kuva, että CC:n käyttäjille ei ole luvassa mitään parannuksia tai kehitystä, mieluummin toiseen suuntaan, jotta Telian boksia saadaan kaupaksi.