Oliko kuori ulko- vai sisäpuolelta ruskea?Ruskea kirjekuori tipahti juuri postilaatikkoon. Laitoin sen samantien bumerangina takaisin.
Hitto, tilanne näyttää olevan paljon pahempi kuin osasin arvata!
Oliko kuori ulko- vai sisäpuolelta ruskea?
Yhä vain kummempia juttuja nousee esiin.Tilannehan tuntuu eskaloituneen melko ripeästi.
Eli Peterra ei ole välttämättä edes yksi henkilö, vaan kokonainen firma (kuten nimimerkki Telia). Peterra on erikoistunut saastuneisiin kohteisiin. Eli koko kyselyn tarkoitus on hallita saastuneeksi luokiteltua kohdetta? En tiedä mihin voi luottaa enää, eikö @pernaveikko ole aina oikeassa? Voittaako Lukko mestaruuden? Onko Turunen Floppi?PeTerra - Society for Contaminated Sites Management , Environmental and Geotechnical Engineering mbH.
Mua lähinnä naurattaa tässä ajatus siitä, että joku poloinen telialainen on oikeasti laitettu ajamaan se kaivuri Lappeenrannasta Utajärvelle. Matkaa on kuitenkin reilut 500 km ja kaivuri tuskin kovin kovaa kulkee edes täydellisessä tilausputkessa tuplalaajakaistalla höystettynä.Yhä vain kummempia juttuja nousee esiin.
Kaivinkone on löydetty, nyt erittäin suuri kysymys on että miksi kaivinkone oli navetassa? Koitettiinko sitä piilotella? Jos koitettiin, niin miksi?
Linkki vie Kaleva.fi juttuun
Puhumattakaan siitä, että se tilausputki on sellaista "ojasta allikkoon" -tyyppiä, joten kaivuria on nosteltu ojasta jos toisestakin matkan varrella. Huhujen mukaan matka kesti kuukausia.Mua lähinnä naurattaa tässä ajatus siitä, että joku poloinen telialainen on oikeasti laitettu ajamaan se kaivuri Lappeenrannasta Utajärvelle. Matkaa on kuitenkin reilut 500 km ja kaivuri tuskin kovin kovaa kulkee edes täydellisessä tilausputkessa tuplalaajakaistalla höystettynä.
Varmasti joillekkin (lue vanhemmalle porukalle) toimii tuo asiakaspalvelijan kanssa tilaus, mutta kyllä se ihan nykypäivää on tehdä netissä itse tilaus ja se pitäisi saada helpoksi.Ja toisaalta, onhan palvelun tilaaminen suoraan asiakaspalvelijalta melkeinpä mukavampaa kuin lomakkeiden täyttäminen ja nettishoppailu.
No nää nyt onkin surkeita ja kylmiä yrityksiä, missä asiakkaalle ei anneta mitään arvoa. Turha kuvitella löytävänsä näiltä jotain kivijalkamyymälöitä kun eihän edes näiden asiakaspalvelustakaan saa palvelua kirveelläkään.Yritin kovasti löytää kauppakeskuksesta HBO Nordicin myymälän tilatakseni palvelun, mutta etsin varmaan ihan turhaan. Oletin, että olisi jossain Viaplayn, Amazon Primen ja Netflixin myymälöiden vieressä, mutta ei ollutkaan. Olisi ollut niin paljon helpompaa tilata myymälässä ja olisin samalla voinut ostaa vaikka matkapuhelinliittymän tai vuokrata edullisesti digiboksin.
Oiskohan ne sittenkin nähneet @peterra kyselyn tulokset aikaisemmin ennen julkistusta? Vai onko tästä ketjusta vihdoinkin jotain konkreettista hyötyä ollut?Kova, Telialta tuli tekstari, että preseason-passi lisätään automaattisesti. Eli aktivointi aikaisemmin oli turhaa?
Kova, Telialta tuli tekstari, että preseason-passi lisätään automaattisesti. Eli aktivointi aikaisemmin oli turhaa?
Nyt tuli tilattua Telian netti + Liigapassi. Kokonaishintaa tuli 45 euroa / kk. Kun netti olisi pelkästään ollut 35 euroa, niin 120€ / vuosi siis on kokonaishinta Liigalle ja saa siinä samalla itselle vielä HD kanavat näkymään telkkarista nykyisten surkeiden antennilähetysten sijaan kiitos tilauksen mukana toimitettavan Digiboksin. Niin ja näitä pystyy sentään katsomaan samaan aikaan kotona ja vaikkapa bussissa istuessa.
Toista se oli Ruutu aikana, kun Liigasta piti maksaa...oliko se 300€/vuosi tai 30€/kk. Ja eka vuosi tai pari oli aivan jäätävän surkeaa kuvaa ja koko ajan jaksolta studiot olivat ihan täysi vitsi. Ja Urhon aikaa en edes viitsi ottaa puheeksi tässä yhteydessä.
Tuo netistä tilaaminen on kieltämättä aika alkeellista. Miten ihmeessä sinne ei saada laitettua enemmän vaihtoehtoja tilauslomakkeisiin ja mm. toimitusvaihtoehtoihin? Toisaalta, tässä kait on se ajatuksena, että ihmiset sitten asioivat suoraan myyjän kanssa puhelimessa tai kaupassa ja saavat tässä sitte koittaa tehdä lisää myyntiä. Noh, jos tämä on hinta siitä, että Telia pystyy maksamaan miljoonia / vuosi enemmän Liigalle kuin esim Ruutu, niin se on ehdottomasti sen arvoista! Suomikiekko hyötyy tästä pienestä epämukavuudesta rutkasti..
Ja toisaalta, onhan palvelun tilaaminen suoraan asiakaspalvelijalta melkeinpä mukavampaa kuin lomakkeiden täyttäminen ja nettishoppailu.
Mistähän edes alottaisi. Vedetään ranskalaisilla viivoilla, niin on helpompi:
- Liigapassi on sinulla ilmainen yo. olevassa paketissa. Kertoo sitä, mitä on sivukaupalla jo jauhettu eli sama antaa se vaikka kaupan päälle, kunhan saa vain omia kikkareita myytyä järkyttävään ylihintaan. Astuit juuri siihen ansaan. Telialle on ihan sama, katsooko sitä lähetystä 50 000 vai 100 000, mistä osalle Liiga on annettu "ilmaiseksi".
- Digiboksisi taas on maksullinen ja siihen lisätään vielä 30e kertamaksu eli maksat sen vuokrasta yhteensä 270e. Et todellakaan saanut sitä vain "mukana".
- Netin hinta on aika suolainen, parempia/halvempia löytyy.
- Ihan HD-kanavat saat näkyviin jo vuonna 2019? Tämä onkin mullistava uutuus.
- Monestiko katsot sohvalla peliä, kun samalla matkustat bussissa? Vaatii kyllä aika paljon taitoa tuollainen toiminta.
- Ruutua pystyi katsomaan monella laitteella yhtä aikaa. Montaa muutakin viihdepalvelua pystyy eli ei mitään uutta.
- Suomikiekko tosiaan hyötyy tästä! Liiga saa tv-sopimuksesta hyvät rahat sekä Teliaan kyllästyneet ihmiset menevät herkemmin hallille. Totta.
- Et maksa tästä lystistä kuin 1107,60e. Halpaa ja hyvää.
Mistähän edes alottaisi. Vedetään ranskalaisilla viivoilla, niin on helpompi:
- Liigapassi on sinulla ilmainen yo. olevassa paketissa. Kertoo sitä, mitä on sivukaupalla jo jauhettu eli sama antaa se vaikka kaupan päälle, kunhan saa vain omia kikkareita myytyä järkyttävään ylihintaan. Astuit juuri siihen ansaan. Telialle on ihan sama, katsooko sitä lähetystä 50 000 vai 100 000, mistä osalle Liiga on annettu "ilmaiseksi".
- Digiboksisi taas on maksullinen ja siihen lisätään vielä 30e kertamaksu eli maksat sen vuokrasta yhteensä 270e. Et todellakaan saanut sitä vain "mukana".
- Netin hinta on aika suolainen, parempia/halvempia löytyy.
- Ihan HD-kanavat saat näkyviin jo vuonna 2019? Tämä onkin mullistava uutuus.
- Monestiko katsot sohvalla peliä, kun samalla matkustat bussissa? Vaatii kyllä aika paljon taitoa tuollainen toiminta.
- Ruutua pystyi myös katsomaan monella laitteella yhtä aikaa. Montaa muutakin viihdepalvelua pystyy eli ei mitään uutta.
- Suomikiekko tosiaan hyötyy tästä! Liiga saa tv-sopimuksesta hyvät rahat sekä Teliaan kyllästyneet ihmiset menevät herkemmin hallille. Totta.
- Et maksa tästä lystistä kuin 1107,60e. Halpaa ja hyvää.
No nää nyt onkin surkeita ja kylmiä yrityksiä, missä asiakkaalle ei anneta mitään arvoa. Turha kuvitella löytävänsä näiltä jotain kivijalkamyymälöitä kun eihän edes näiden asiakaspalvelustakaan saa palvelua kirveelläkään.
Jos tuolle päänaukomislinjalle lähdetään, niin kannattaa varmaan teidänkin päivittää myös oma osaaminen 2010-luvulle, sillä itselleni tilaaminen, käyttäminen ja peruuttaminen on ollut aivan äärettömän helppoa.Harvoin näitä provokaatioita innostun kommentoimaan, joten kiitä onneasi ettei juuri nyt ole parempaa tekemistä.
Omaa telialaisuutta ei voi kyllä selvemmin tuoda julki. Samalla asenteella vedät kuin kaikki muutkin telialaiset ja koko organisaatio. Jääkää vain sinne 80-luvulle, eihän tätä hupia ole kestänyt kuin 405 sivua vasta.
Semmoinen vasta-argumentti, että kannattaisi varmasti ottaa selvää noiden firmojen asiakastyytyväisyydestä ennen kun rupeat isoja palleja vetämään esiin. Sen tiedän, että ainakin Netflixin kohdalla asiakkaat ovat todella tyytyväisiä palveluun.
Siinä vaiheessa kun lähtee ylipäätänsä millään tavoin vertaamaan operaattoria ja suoratoistopalvelua keskenään niin siinä vaiheessa täytyy olla jo melko kujalla.Harvoin näitä provokaatioita innostun kommentoimaan, joten kiitä onneasi ettei juuri nyt ole parempaa tekemistä.
Omaa telialaisuutta ei voi kyllä selvemmin tuoda julki. Samalla asenteella vedät kuin kaikki muutkin telialaiset ja koko organisaatio. Jääkää vain sinne 80-luvulle, eihän tätä hupia ole kestänyt kuin 405 sivua vasta.
Semmoinen vasta-argumentti, että kannattaisi varmasti ottaa selvää noiden firmojen asiakastyytyväisyydestä ennen kun rupeat isoja palleja vetämään esiin. Sen tiedän, että ainakin Netflixin kohdalla asiakkaat ovat todella tyytyväisiä palveluun.
Tähän vahva samaJos tuolle päänaukomislinjalle lähdetään, niin kannattaa varmaan teidänkin päivittää myös oma osaaminen 2010-luvulle, sillä itselleni tilaaminen, käyttäminen ja peruuttaminen on ollut aivan äärettömän helppoa.
Tsekkasin sähköpostiin saapuneista tilauskuiteista mitä olen maksanut Ruudusta vuosien 2014-2019 välissä.Tuoho päälle kun laittoi Ruudun 480€, niin kokonaiskustannus nousee 1800€:oon.... Kallista ja???
Ehkä teillä "televisiota" katsoo vain yksi henkilö...meillä katselijoita on useampia.
Halpaa ja hyvää? mihin haluat korvamerkitä hinnat. Eipä niitä halpoja Silloin kun minulla oli ruutu ja DNA