@Ishmael tyydyn tagaamaan sinut, kun en viitsi tehdä niin pitkää viestiä kuin kaikista lainauksista tulisi.
Tyydyn vastaamaan, että jokainen asiakas määrittelee itse oman odotustasonsa. Esimerkiksi minä olen ollut tyytyväinen toimintavarmuuteen omalla systeemilläni ja siihen, että peliä voi katsoa kaksi ihmistä yht'aikaa eri paikoissa suhteellisen kivuttomasti.
Mihin olen ollut tyytyväinen:
1) lähetykset
2) kattokamera
3) tekninen toteutus - minulla oli kauden aikana yksi katkos, joka oikeasti esti minua nauttimasta pelistä. Se on oikeasti aika vähän.
4) mielestäni parempi kuvanlaatu myös peruskäytössä kuin esim. Ruutu
5) asiantuntijoihin panostaminen studiossa
6) selostajissa parannusta aiempaan
Asioita, jotka vaativat petrattavaa:
1) kaikille komboille samat mahdollisuudet hyödyntää tekniikkaa
2) laskutus kuntoon
3) Telian oma viestintä aiheen ympärillä 2000-luvulle ja selittely pois vaan tilalle osaamista
Näin mä sen näen. Olen pääsääntöisesti itse ollut tyytyväinen asiakas ja olen valmis maksamaan tuon Liigapassin verran aivan heittämällä kuukaudessa saadusta tuotteesta. Nämä toki asioita, jotka jokainen kuluttaja määrittelee itse, mikä riittää hänelle ja mihin hän tyytyy.