Näyttäisitte sen pelinkin sielä liigakanavalla kun siellä sentään oli ääni.Hypätkää kaikki Liiga TV -kanavalle,jossa ennakkostudion äänet toimii normaalisti. Ottelu starttaa sitten joukkueiden kanavilla!
Niko / Telia
Näyttäisitte sen pelinkin sielä liigakanavalla kun siellä sentään oli ääni.Hypätkää kaikki Liiga TV -kanavalle,jossa ennakkostudion äänet toimii normaalisti. Ottelu starttaa sitten joukkueiden kanavilla!
Niko / Telia
Jaa, Telia sanoo eriä kuin @Telia. Ruudussa: ”Pahoittelemme ääniongelmaa. Asiaa korjataan parhaillaan.”
Pahoittelut! Näköjään häiriö uusiutui. Asiantuntijat korjaa tätä parhaillaan ja toivottavasti saadaan piakkoin kuntoon taas!
Niko / Telia
Ei mikään kiire, mukavampaa tätä on näin seurata.
Liiga -kanavalla toimi alusta saakka äänet ja siksi huikkasin aiheesta tännekin. Saatiin toimimaan myös joukkueiden kanavilla. Ottelua varten on kaikki kunnossa, joten ei syytä huoleen!
Niko / Telia
Väitätkö siis, että valehtelen? Kun avasin Telia Tv sovelluksen ja valittuna on aina "All Liiga" ja siitä valitsin "HPK-Tappara", niin äijät höpötteli kaukalon päässä ja mitään ei kuulunut. Sitten muistaakseni siirtyi kuva studioon ja pian sen jälkeen tuli äänet.
Ehkä en sitten vaan ymmärtänyt, mitä tarkoitit "Liiga- kanavalla"
En tarkoittanut, että valehtelet vaan puhuttiin eri asioista nyt.
TV valikosta (ohjelmaopas)
Täältä siis löytyy kaikki tilatut kanavat listauksena ja mukana joukkueiden kanavat ja yhteinen Liiga TV -kanava. Täältä Liiga TV -kanavalta tulee studiot ja oheismateriaalit, jossa siis toimi äänet aivan alusta saakka normaaliin tapaan. Tuosta joukkueen kanavalta äänet lähti toimimaan viiveellä.
Liiga valikko
Täällä listauksena kaikki tulevat ja käynnissäolevat ottelut ja studiot. Studiolähetyksen kautta toimi äänet alusta saakka, mutta jos valitsi ottelun HPK - Tappara, niin sitä kautta äänet lähti toimimaan viiveellä (tästä uskoakseni klikkasit ohjelman käyntiin).
Toki äänet olisi pitänyt molemmissa toimia heti kättelyssä, mutta pienistä teknisistä haasteista johtuen näin ei ihan tapahtunut.
Mukavaa kiekkoiltaa kuitenkin kaikille!
Niko / Telia
Kysymys. Koska liigapassi pitää irtisanoa, jos haluaa, että toukokuuta ei laskuteta? 29.4 pelattava mahdollinen viides finaali olisi kuitenkin nähtävä.
Edelliseen vastaukseen lisäten, että laskutus ja sopimus päättyy välittömästi siihen päivään, milloin irtisanomisen tekee. Eli yhtään etukäteen ei tarvitse irtisanomista tehdä. Aspan kautta voi pyytää etukäteen, että irtisanominen ajoitetaan tietylle päivälle, mutta rehellisesti sanottuna näissä on aika usein menty metsään, eli "turvallisinta" on tehdä irtisanominen itse sinä päivänä, kun haluaa sopimuksen päättyvän ja laskutuksen loppuvan.Kysymys. Koska liigapassi pitää irtisanoa, jos haluaa, että toukokuuta ei laskuteta? 29.4 pelattava mahdollinen viides finaali olisi kuitenkin nähtävä.
Kysymys. Koska liigapassi pitää irtisanoa, jos haluaa, että toukokuuta ei laskuteta? 29.4 pelattava mahdollinen viides finaali olisi kuitenkin nähtävä.
Onko kaudella ollut yhtään kierrosta missä ei olisi ollut ongelmia, ja ainoa selitys on pahoittelut. Laskutus kyllä toimii, mutta ei muu. Ei jatkoon........
Tilasin helmikuussa tuon KalPa-passin, katsoin muutaman viikon ja peruin. Laskua tuli 12,83. Nyt tilasin tuon liigapassin, pamahti sähköpostiin KalPa-passista vielä noin 7 euron lasku lisää. Varsin erikoinen firma tämä. Mihin tästä nyt voi mennä itkemään ja selvittelemään asiaa
Niko on koostanut kesästä kaatavan setin, joka kannatta käydä lukaisemassa! :) // Katja
Telialla taitaa olla enemmänkin tätä kaiken kaatavaa palvelua. Ei ihme jos vähän tökkii.
Kesän ajalle laskutus päättyy, mutta sekä keväällä että syksyllä otetaan vähän extraa...Liiga kannatta ehdottomasti pitää voimassa kesän yli, koska kesän ajalle laskutus päättyy automaattisesti ilman toimenpiteitä.