Se nyt on vain ihan normaalia käytäntöä, että jos vuokraat jotain tuotetta ja haluat vuokrauksen lopettaa, niin se tulee palauttaa. Telialla tietääkseni palautus onnistuu myös postin kautta maksuttomasti.Luulin jo että kaikki mahdollinen on laskutettu. Tällaisessa tapauksessa voit pyytää jotakuta, telialta, haemaan ko kortin tai MAKSUTTOMAN palautuskuoren. Ei taida kestää tarkempaa tarkastelua kuluttajanoikeuksista tuollainen.
Näin on kaapelikorttien kanssa toimittu ajasta iäisyyten ja kaikkien operaattoreiden kanssa. Ei todellakaan ole mikään uusi juttu. Jokaisella operaattorilla kuitenkin välillä ollaan tämän kanssa huolimattomia ja kortteja ei peritäkään takaisin, kun kortin tilaus katkaistaan.
Kestää kyllä kuluttajanoikeuksien osalta tarkastelua ihan loputtomiin. Turha sellaista edes nostaa tässä kohtaa esille.