Täytyy sanoa, että vetää tämä Telian touhu sanattomaksi. Tuntuu siltä, että keskittyvät hullun lailla keksimään "kaikkea uutta kivaa", mutta samalla on täysin unohtunut laittaa perusasiat kuntoon, eikä niitä saada kuntoon koko kauden aikana, vaikka palautetta on annettu jo ennen kauden alkua.
En voi ymmärtää miten tämä on mahdollista. Miten siellä voidaan hoitaa asiat näin pahasti päin persettä, kun on sijoitettu hervottomasti rahaa tämän tuotteen oikeuksiin. Ihan oikeasti tässä ollaan sellaisessa tilanteessa, että useammalle johtajalle pitäisi antaa kenkää. Ovat maksaneet Telialle jo vähintään satoja tuhansia, mutta tämä on pikavauhtia muuttumassa miljooniksi, jos ei radikaaleja liikkeitä tehdä ja pian.
Yksikään johtaja ei voi pitää myyntilukuja hyvinä tai omina ansioinaan. Telia on myynyt käytännössä sen minimimäärän, mitä suuri kiinnostus tuotteeseen väkisinkin tuo. Jos hommat olisi alusta alkaen hoidettu oikeasti pirun hyvin jokaisessa välissä, niin myyntiluvut voisivat olla todella merkittävästi suurempia ja kasvamaan päin.
Taitaa vain mennä niin, että Telia herää vasta sitten, kun myyntiluvut eivät kasvakaan odotettuihin mittoihin ja johtajien selitykset ylemmälle taholle loppuvat kesken. Toivottavasti tämä tapahtuu pian, eikä viiden vuoden päästä.