Aivan samalla tavalla kuin ulkopuolisella verkollakin. Tuo tukiasema on siis käytännössä wlanverkko, joka jakaa puhelimen mobiilidataa.Aivan, siis se millä jaetaan nettiä. Miten sillä kännykän kuva tupsahtaa Chromecastiin?
Aivan samalla tavalla kuin ulkopuolisella verkollakin. Tuo tukiasema on siis käytännössä wlanverkko, joka jakaa puhelimen mobiilidataa.Aivan, siis se millä jaetaan nettiä. Miten sillä kännykän kuva tupsahtaa Chromecastiin?
@SOF1969 tosiaan kuvaa ei peilata kännykästä tvseen vaan tuo Chromecast on itsessään ns tietokone josta kuva siirtyy ruutuun.Aivan samalla tavalla kuin ulkopuolisella verkollakin. Tuo tukiasema on siis käytännössä wlanverkko, joka jakaa puhelimen mobiilidataa.
Tällä hetkellä sovellukseen tilatut kanavapaketit räpsähtävät heti poikki ilman irtisanomisaikaa. Eli käytännössä jos päätät paketin tänään, loppuu katseluoikeus heti ja myös laskutus loppuu tähän päivään. Tuohon irtisanomisprosessiin on tulossa sellainen muutos, että myös itsepalvelun kautta tehdyn irtisanomisen yhteydessä noudatetaan automaattisesti sopimusehtojen mukaista irtisanomisaikaa.Miksi tätä pitää muuttaa? Eikö tuo ole ihan normaali käytäntö, että jos irtisanon vaikka tänään niin maksaminen ja katselu loppuu heti kun irtisanomisaika päättyy?
Tällä hetkellä sovellukseen tilatut kanavapaketit räpsähtävät heti poikki ilman irtisanomisaikaa. Eli käytännössä jos päätät paketin tänään, loppuu katseluoikeus heti ja myös laskutus loppuu tähän päivään. Tuohon irtisanomisprosessiin on tulossa sellainen muutos, että myös itsepalvelun kautta tehdyn irtisanomisen yhteydessä noudatetaan automaattisesti sopimusehtojen mukaista irtisanomisaikaa.
Joonas S. / Telia
Juu toki tapauskohtaista. Itse asun metsässä ja kodin wifi on dnan 4g, joka selvästi nopeampi kuin telian kännykkäliittymä joka putoilee kotona välillä jopa gerpsille.Niin... jos on joku kaupunkikeskustan kiinteä kuitu ja siinä laadukas Wlan -tukiasema. Mulla kiinteää yhteys on 8M ADSL taloliittymä joka Wlanin kautta on huomattavasti epävakaampi nopeudenpidon suhteen kuin Elisan 4G... molemmilla on striimattu, nykyään vain hotspotilla ja G4:llä
Luulen että torstainen liigailtasi on vaarassa jos sotkeudut tähän yhtään lisää. Sun pitäisi siis asentaa se cc uudelleen yhdistäen se kolmannella laitteella siihen kännykän mobiilitukiasemaan/hotspotiin.Aivan, siis se millä jaetaan nettiä. Miten sillä kännykän kuva tupsahtaa Chromecastiin?
Eli siis irtisanomisaika tai tilauksen loppumispäivä ei ole millään tavalla sidoksissa laskutuskauteen? Vajaaksi jäävä kausi laskutetaan päiväkohtaisesti? Jos Liigapassin irtisanoo 5.4.2019, niin näkee varmasti 7. finaalin, mutta ei maksa sen jälkeen oikeudesta katsella tallenteita?Tällä hetkellä sovellukseen tilatut kanavapaketit räpsähtävät heti poikki ilman irtisanomisaikaa. Eli käytännössä jos päätät paketin tänään, loppuu katseluoikeus heti ja myös laskutus loppuu tähän päivään. Tuohon irtisanomisprosessiin on tulossa sellainen muutos, että myös itsepalvelun kautta tehdyn irtisanomisen yhteydessä noudatetaan automaattisesti sopimusehtojen mukaista irtisanomisaikaa.
Joonas S. / Telia
Eiköhän tuo paketin päättymispäivä tule myös selkeästi itsepalveluun esille, kun saadaan tämä irtisanomisaikaan liittyvä korjaus tehtyä itsepalvelukanaviin.Ok. Eli kun tulevaisuudessa irtisanon itsepalvelussa, niin näen samalla siellä sen viimeisen päivän kun palvelu on voimassa, eikä tarvitse arpoa?
Tällä hetkellä irtisanomiskuvio menee juuri näin. Eli jos paketti irtisanoutuu kesken laskutusjakson, veloitetaan vajaaksi jäänyt laskutusjakso päiväkohtaisesti.Eli siis irtisanomisaika tai tilauksen loppumispäivä ei ole millään tavalla sidoksissa laskutuskauteen? Vajaaksi jäävä kausi laskutetaan päiväkohtaisesti? Jos Liigapassin irtisanoo 5.4.2019, niin näkee varmasti 7. finaalin, mutta ei maksa sen jälkeen oikeudesta katsella tallenteita?
Tarvitaanko tuohon hommaan siis tietotekniikka-alan ammattilainen, jos haluaa selvitä "ilman erityisiä ongelmia"? Vai miksi nuo monet kaverisi ja sukulaisesi ovat tarvinneet apuasi siihen, että saavat liigan näkymään.Olen itse laittanut selaimen kautta Telia TV:tä pyörimään monille kavereille ja sukulaisille ilman erityisiä ongelmia.
Ovat vain kuulleet minulta, että sain itselläni homman toimimaan ja eivät jaksa itse perehtyä asiaan, joten ovat pyytäneet apuun. Mitään vaikeaa tuossa ei kuitenkaan ole.Tarvitaanko tuohon hommaan siis tietotekniikka-alan ammattilainen, jos haluaa selvitä "ilman erityisiä ongelmia"? Vai miksi nuo monet kaverisi ja sukulaisesi ovat tarvinneet apuasi siihen, että saavat liigan näkymään.
Eikös sieltä Kirjastosta löydy Telian omaa matskua? Mitään liveä tai sporttia et taida saada ilman kanavapakettia näkyviin.No niin.
Käytössä Win8.1 ja Chrome. On laajennus ja tein ne Telia-tv tunnukset. Avaan selaimella Telia TV:n ja kohdassa TV ei näy mitään. Pitäisikö tilata lisää vai mitä täältä nyt pitäisi päästä testaamaan ennen Liigan tilausta? Jotain tekisi mieli...
Pitäiskö tässä päästä katsomaan normi kanavia? Kun painan päivitä tuossa TV välilehdellä niin hetkeksi aikaa tuonne ylös välilehden/TeliaTV:n tilalle tulee teksti selaimesi ei ole tuettu. No ainakin se laajennus on ja jotain konserttia pääsin katsomaan kirjastosta.
Eikös sieltä Kirjastosta löydy Telian omaa matskua? Mitään liveä tai sporttia et taida saada ilman kanavapakettia näkyviin.
Eihän se varmasti sinulle vaikeaa ole, mutta kyllä se aika paljon kertoo, jos tavallisista kaduntallaajista iso osa joutuu pyytämään kaverin/sukulaisen apua, että saa lätkämatsin näkymään. Ei meikäläisen korvaan kuulosta ihan parhaalta tavalta toimia.Ovat vain kuulleet minulta, että sain itselläni homman toimimaan ja eivät jaksa itse perehtyä asiaan, joten ovat pyytäneet apuun. Mitään vaikeaa tuossa ei kuitenkaan ole.
Jouduit ikuiseen luuppiin kuten minäkin. En enää muista miten siitä pääsee pois, mutta varmasti @Telia osaa auttaa :)On tämä nyt vaikeaa.
Koitan mennä tilaamaan Telia-TV:n kautta Liigapassia ja sitten tilauksen yhteydessä se herjaa, että sinulla on jo Telia-TV, voita tilata vain kirjautumalla sinne. No sieltä juuri ohjauduin tilaamaan...
Jouduit ikuiseen luuppiin kuten minäkin. En enää muista miten siitä pääsee pois, mutta varmasti @Telia osaa auttaa :)
Telia.fi sivulle käskee kirjautumaan, muttei siellä toimi nuo Telia-TV tunnukset. Pankkitunnuksilla ei pääse, koska ei minulla ole mitään liittymää Telialla.
Koskaan ei kyllä tilaaminen ole ollut näin hankalaa, hiukan kyllä arveluttaa mitä on itse katsominen.
Telia.fi sivulle käskee kirjautumaan, muttei siellä toimi nuo Telia-TV tunnukset. Pankkitunnuksilla ei pääse, koska ei minulla ole mitään liittymää Telialla.
Koskaan ei kyllä tilaaminen ole ollut näin hankalaa, hiukan kyllä arveluttaa mitä on itse katsominen.
Ei vaan päästä kirjautumaan tuonne Telia.fi kun ei ole liittymää jne. Vaikka koittaisi pankkitunnuksilla. Se herjaa, että vain liittymän omistaja jne.
Okej,no chatin kautta vaan sitten?