No niin, nyt on otettu ensisavut Liigasta kännykän kautta kirjastosta. Täytyy kotona koeajaa Chromecastin kautta.
Pieni yhteenveto Liiga-passin hankkimisesta. Kävin Telian myymälässä hankkimassa palvelun. Sujui melko kivuttomasti, sillä
@Janezky84 puheenvuoron perusteella olin päättänyt säilyttää Zenini läpi koko prosessin. Kovasti olivat halukkaita kauppaamaan Telian boksia, vaikka heti keulille kerroin etten halua sitä, koska minulla on DNA:n boksi. Myyjäheppu kertoi että boksin saa nyt ilmaiseksi, mutta sitten mainitsi jostain 10 €/kk maksusta samaan hengenvetoon, mutta en halunnut pureutua siihen koska Zen.
Kaupassa oli selkeästi roolitettu ketju. Pari jeppeä jotka olivat selkeästi melko kuutamolla, yksi semi-tietäjä, ja sitten vanhempi valtiomies, jolta kysyttiin apua ja joka selkeästi tiesi mistä puhui. Jos näihin pariin heppuun olisi kohdistanut sitä 60 minuutin painetta josta aiemmin vitsailin, he olisivat murtuneet kuin rattijuopon nenä Finleyn puhtaan taklauksen osuessa. Mutta ihan hyvin selvittiin.
Olin aamulla proaktiivisesti luonut tunnarit Telia Tv:seen, jonka myös myymälässä kerroin. "Joo, aivan". Duuniin päästyäni mailiin tupsahti vahvistuksen jälkeen kehotus luoda tunnukset tilille xxxxxxx. Tietenkään en sitä halunnut tehdä, vaan soitin aspaan, jossa olikin oma linja liiga-hommeleille. Kaunisääninen nainen vastasi hyvinkin pian, ja erittäin pätevästi linkitti Liiga-tilaukseni alunperin luomaani tunnukseen. Ja hups, siellähän niitä matseja näyttää nyt olevan kirjastossa.
Kokonaisarvosana tästä prosessista sellainen 8 miinus.
Näillä mennään.