Android TV:llä taitaa olla n. 15 laitetoimittajaa jotka ovat itse tehneet softansa omiin telkkareihin yli 5 vuoden ajan.. Tunnetusti ihmiset ei päivitä telkkareitaan koska "ne toimii ihan hyvin". Olisi melkoinen harakiri lähteä tekemään softaa ja tukemaan sitä tällaiseen ympäristöön.
On varma valinta teettää oma loota jonka varmasti tietää toimivan. Muutenkin heillä tuntuu olevan periaate rakentaa ns varmoja putkia.
@Saukkis Sä maksat sun elisa kaistasta ja viihteestä saman kuin Telian kaista, boxi, joukkuepassi yhdistelmästä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitkä kanavat tippuu pois?
Ensinäkin. Jos nyt vaihtaisin erittäin luotettavan Elisa-viihteen boksin, joka jatkuvasti päivittää itse itsensä silloin, kun laite on suljettu, niin maksaisin saman verran Telia-tv:stä.
Sen tiedän, että Telia-boksissa ei ole esim edes Yle-areenaa. Lisäksi siinä ei ole langatonta vastaanotinta, vaan se pitää tilata erikseen ja maksaa joku 50-100e.
Tämän päälle, ei vain asiat toimi niinkuin elisa-viihtessä esim.
Jos päätän kännissä keskellä yötä, että nyt haluan katsoa vaikka kaikkia ruotsin kanavia, niin minun ei muuta tarvitse tehdä, kuin syöttää nelinumeroinen pim-koodi ja homma pelittää samantien. Lasku toki tulee perässä, mutta homma toimii. Jos totean, että nyt haluun nähä jonku sabres-carolina pelin vikat 10min, niin sama homma. Alle 30 sekuntia ja kuvaa tulee.
Jos haluan katsoa Tepsin ekaa vieraspeliä, käyn ostamassa chromecastin, teen tunnukset telialle, tilaan paketin, alan säätämään teliasovellusten ja tunnusten kanssa, sen jälkeen säädän chromecastin kanssa, kuvaa tulee, ääntä ei vielä... aikaa menee virittelyyn ja shoppailuun nelisen tuntia ja rahaa koko paskasta se 300e. TPS-kausikortti muuten 300e vink vink.
Ja tuo, että halutaan pitää oma tuote vain yksinoikeudella telialla on järkevä ajatus jossain ensimmäisessä palaverissa. Mutta ainaki itse olisin valmis maksamaan jopa 50e/kk, jos näkisin telian kuvaa elisan boksin kautta. Säästyisi säätämiseltä. Uskoisin, että olisi paljon muitakin ihmisiä, jotka olisivat valmiita maksamaan vaikka 5e ekstraa/kk, jos saisi omaan telkkariin näkymään ilman säätöä. Tässäkin jäisi telia aika hyvin voitolle.
Toivottavasti siellä ruotsissa kohta herätään ja annetaan kenkää koko saatanan porukalle, joka tämän diilin ajoi läpi. Tappiota tulee. Ja mikäli yhtään tunnen suomalaista luonnetta, niin liigaa seuraavat, telian puhelin tai laajakaistaliittymän omistajat tulevat vaihtamaan operaattoria vain sen takia, kuinka pahasti tää liiga kustiin. En tunne yhtäkään telian asiakasta, joka olisi tyytyväinen mihinkään heiltä ostettuihin palveluihin.
Mä ainaki striimaan vaikka paskalla kuvanlaadulla pelit sitte netistä ilmatteeks ku että alkasin säätää tämmösen systeemin kanssa.
Vittu valot päälle idiootit.
Kamala myötähäpee tulee viel noista mainoksista ”mä seuraan vaan mun oman jengin pelejä”.
Istukaa saatana koko porukka siihen telia-boksin kaukosäätimeen ja miettikää sitte et onko kivaa.