Sama ilmoitus täälläkin, Tps- Jyp ottelussa. Onneksi F5 palautti heti pelin liveen takaisin.Lukko - KalPa pari minuuttia jäljellä. Telia painaa ruutuun:
Liitteet
telia.JPG
18,9 KB kertaa luettu: 27
Katson Sport-Ilves peliä selaimella Telia TV:n kautta, Chrome + Telian plugari. Koneena vuoden 2017 MacBook Pro 13", nettiyhteys koneeseen 5 GHz taajuudella toimivalla wifillä, tukiasema kahden metrin päässä, nopeus 400 mbps, samalla kanavalla ei muita wifi-verkkoja. Taloon tuleva kuituliittymä 300/300M.
Kuva pysyy hetken aikaa terävänä, mutta menee puuroksi - välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kestää kauan palautua parhaalle laadulle, nopeiten tämä tapahtuu käynnistämällä striimi uudestaan.
Tämä viesti on musiikkia korvilleni. Telian valinta Liigan televisioinnin toteuttajaksi oli karmea virhe. Tuntuu hyvältä kuulla, että myös meidän yksittäisten kuluttajien lisäksi he, joilla on painavampaakin asiakkuutta, ovat valmiita boikotoimaan yhtiötä kyvyttömyytensä, välinpitämättömyytensä ja asiakkaiden jatkuvan aliarvioinnin vuoksi.Telia syytti asiakkaita ja heidän laitteistoja puolitoista vuotta, vaikka syy on ollut koko ajan vain ja ainoastaan heidän päässään - vanhassa ja väärässä teknologiassa. Täydellistä asiakkaan aliarvioimista. Hauskaa kyllä, sama tuntuu jatkuvan myös yrityspuolella, jossa asiakkaasta kiinnostutaan vasta siinä vaiheessa, kun asiakas on vaihtamassa kilpailijan leiriin. Teen kyllä kaikkeni, jotta meidän työpaikka ei maksa euroakaan tulevaisuudessa Telialle tai sen tytäryhtiöille. Pelkkä puhelinliittymien vuosilaskutus on lähempänä sataa kuin viittäkymmentätuhatta euroa.
Tämä sama viesti voisi olla UrhoTVn ajalta tai Ruudun ajalta. Aina tuntuu menevän päin vittua ja viesti on sama.Tämä viesti on musiikkia korvilleni. Telian valinta Liigan televisioinnin toteuttajaksi oli karmea virhe. Tuntuu hyvältä kuulla, että myös meidän yksittäisten kuluttajien lisäksi he, joilla on painavampaakin asiakkuutta, ovat valmiita boikotoimaan yhtiötä kyvyttömyytensä, välinpitämättömyytensä ja asiakkaiden jatkuvan aliarvioinnin vuoksi.
Vielä tulee aika, jolloin Liigaa näkee ilman Teliaa.
Tämä sama viesti voisi olla UrhoTVn ajalta tai Ruudun ajalta. Aina tuntuu menevän päin vittua ja viesti on sama.
Itse viihdyin Urhon ja Ruudun asiakkaana huomattavasti paremmin ajoittaisista teknisistä ongelmista huolimatta. Jos ongelmia oli, ne pääsääntöisesti myönnettiin, ja asiakkaalle saatettiin jopa suorittaa korvaus viallisesta tuotteesta ilman erillistä reklamaatiota. Telian kohdalla asiakaskokemukseni oli ensimmäisistä metreistä lähtien erittäin vaikea, lopulta usean aspa-puhelun jälkeen käynnistyttyään palvelu toimi huonosti kaikki kolme kuukautta, jotka pettyneenä asiakkaana sinnittelin, eikä kyseisiin ongelmiin ole näköjään saatu parannusta kokonaisen 1,5v aikana. Kuten edellä todettua, yhden teknisen ongelmansa kanssa Telia on päässyt eteenpäin tämän HTML5-kikkareen lopultakin valmistuttua: tästäkin kuitenkin ehdittiin syyllistämään asiakasta ja hänen laitteistoaan kokonaiset 1,5 vuotta.Tämä sama viesti voisi olla UrhoTVn ajalta tai Ruudun ajalta. Aina tuntuu menevän päin vittua ja viesti on sama.
Telia syytti asiakkaita ja heidän laitteistoja puolitoista vuotta, vaikka syy on ollut koko ajan vain ja ainoastaan heidän päässään - vanhassa ja väärässä teknologiassa. Täydellistä asiakkaan aliarvioimista. Hauskaa kyllä, sama tuntuu jatkuvan myös yrityspuolella, jossa asiakkaasta kiinnostutaan vasta siinä vaiheessa, kun asiakas on vaihtamassa kilpailijan leiriin. Teen kyllä kaikkeni, jotta meidän työpaikka ei maksa euroakaan tulevaisuudessa Telialle tai sen tytäryhtiöille. Pelkkä puhelinliittymien vuosilaskutus on lähempänä sataa kuin viittäkymmentätuhatta euroa.
Miten ihmeessä castauksella kelataan peliä kun aloittaa katselun alusta kun peli käynnissä? Castatessa ei voi kelata, laitat castin pois ja kelaat oikeeseen kohtaan, casti päälle niin alkaa alusta.
Paskaa jos tämä on ominaisuus ja pitää jostain puhelimelta tihrustaa. Siirtäkää c morelle jo koko paska kun ei ole ilmeisesti "ominaisuudet" kunnossa.
Tämä on nyt jatkunut Kerhon pelejä seuratessa viimeisen kolmen pelin ajan. Huomautan myös, että tämä ongelma on aina vain uusimmassa tallenteessa, eli edellisen pelin tallennetta voi kyllä katsoa ja kelata, joten valitettavan tarkoitushakuiseltahan tämä tuntuu. Itseasiassa nyt kun kokeilin, niin esim. HPK - Tappara -pelin (viime lauantailta) kelaaminen onnistuu loistavasti ihan siinä CC-tilassa, eikä tarvitse edes purkaa castausta kelauksen ajaksi?! Onko tämä näin ollut aina vanhempien tallenteiden kanssa? Ei tule pahemmin vanhoja pelejä katsottua, niin en ole ihan varma, onko tämä nyt muuttunut. Näin pitäisi joka tapauksessa toimia aina sen tuoreimman tallenteenkin.
Tuoreinta tallennetta ei ole ainakaan pystynyt kelaamaan, mutta sen kanssa on pärjännyt tuolla (castauksen purku - kelaus - uusi castaus) tekniikalla. Nyt on vaan tullut sitten uutena ominaisuutena tämä, että castauksen purkaminen ja uudelleen kytkeminen aloittaa sen hiton tallenteen aina alusta tuoreimmassa tallenteessa. Huomatkaa, että tämä ei koske vanhempia tallenteita, joten onko tämä @Telia nyt tarkoituksella näin, että jostain kumman syystä on palvelua muutettu niin, että tuoreinta tallennetta ei saa kelata? Piti kokeilla tässä miten Kärpät - HPK -peli, joka on Kerhon viimeisin peli, käyttäytyy tällä hetkellä, mutta nyt ei näköjään edes käynnisty koko tallenne. Näin se on kuitenkin mennyt tässä viime aikoina, eli esim. tuo HPK - Tappara pelikin tuli katsottua kännykän näytöltä, kun siihen tuli tuo kelausmahdollisuus vasta, kun se ei enää ollut Kerhon tuorein peli.
Tämä toiminne ei tosiaan ole tarkoituksenmukaista, että uusimmat tallenteet toimii noin. Tähän onkin korjaus jo rakenteilla. // Katja
En ihan suoraan sanoen jaksa uskoa yhdenkään firman vaihtavan liittymiä sen mukaan, miten Liiga Telian palveluna toimii. Ja toisaalta vaikka tällä joku täysin marginaalinen vaikutus olisikin, niin se hukkuu kyllä kohinaan yritysten aika ajoin kilpailuttaessa ja vaihtaessa operaattoria.
En ihan suoraan sanoen jaksa uskoa yhdenkään firman vaihtavan liittymiä sen mukaan, miten Liiga Telian palveluna toimii.
Kyllä se oli koko palvelu mikä pätkäisi eikä vain tuo peli. Itse en ainakaan tuota peliä katsonut ja lähetys pätkäisi. Hienosti vedätteIlmoitustenne perusteella TPS - JYP -pelin 2. erän lopulla havaitusta pätkäisemisestä on nyt kirjattu häiriöilmoitus. Tapahtunut tutkitaan perusteellisesti. // Katja