Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 702 383
  • 3 544

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse en ajatellut kannustaa täysi-ikäistä lastani yhtään mihinkään "ryönään", täysi-ikäinen lapsi olkoon ihan itse vastuussa omasta seksielämästään...
Pitikö lainata @Jarrontöttöröö vai rakensitko jonkun olkiukon?
Jos sä pystyt asian todistamaan niin kyllä mä sua voin puolustaa, mutta rikoksista syyttäminen kyllä vaatii todisteita...
Kuka Selännettä on rikoksista syyttänyt?

Et vaatinut Selänteeltä todisteita tai edes älyllisiä perusteita, joten kiitos tuestasi minulle jo etukäteen, jos tulee tarve heittää raisuja puheita Selänteestä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko joku nyt estänyt tai estämässä T88mua ilmaisematta mielipiteitään? Kun kuka tahansa ilmaisee mielipiteensä ihan mistä tahansa ja oli se mielipide ihan mikä tahansa, niin aina kannattaa varautua kritiikkiin. Ihan saman sananvapauden piiriin kuuluu T88mun vapaus sanoa tyhmiä asioita kuin minun vapauteni sanoa, että olipa taas tyhmästi sanottu. Se että minä ilmaisen tekstimuodossa, että T88mun mielipide asiasta X on lapsellinen, typerä, ahdasmielinen ja vanhoillinen ei tarkoita sitä, että olisin kieltämässä T88mua kirjoittamasta jatkossakin mielipiteitään julki. Oikeastaan minä suorastaan kannustan häntä siihen. Vain siten meille syntyy kuva siitä, minkälaisesta ihmisestä on oikeastaan kyse.

Juuripas näin.

On laiskaa retoriikkaa ja/ tai ajattelua hölistä "on hänelläkin oikeus ilmaista mielipiteensä".

Tilanne:

X esittää mielipiteensä, Y tulee sanomaan että paskia puhut, sitten paikalle laukkaa Z, jonka mielestä X:llä on oikeus mielipiteeseensä.

Tämä on aina hämmentävä hetki. Miten Z päätyy siihen mihin päätyy? Ajetteliko hän jotain? Onko hän kovin hyvä argumentoimaan yleensä, vai menikö vain tässä vituiksi? Tietyillä koulutustasoilla Z:n kaltaisia tapauksia kieltämättä on aika vähän, mikä ei merkitse sitä, että kaikki parturit ovat huoria, vaikka kaikki huorat ovat partureita.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Pakko se on uskoa, Teemu on täysi palikka.

Jos aikanaan Teemu oli unelmavävy ja Kimi Räikkönen vähän kieroon katsottu raikulipoika, niin kyllä on herroilla vuodet vieneet aivan eri suuntiin. Kimi on kunnon family man, ja pyörittää somea todella fiksusti. Teemu taas laukoo mitä mieleen tulee, ja ihmettelee kun nousee kohu.

Nimimerkillä Nelli Kuukeri
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tässähän kyse ns. perussuomalaisesta sananvapauskäsityksestä, jossa haittaoikeistolaisten ääliömäisten aivopierujen kommentointi muuten kuin tsemppiviesteillä on törkeää sananvapauden rajoittamista.

Koska sananvapauskeskustelukin palaa aina uudelleen samaan asiaan, niin lainaan itseäni vajaan vuoden takaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aikuisvauva Teemu muuttuu päivä päivältä typerämmäksi meemiksi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Ei helvetti, luulisi nyt Nelosen viimeistään viheltävän pelin poikki. Top Gear Suomi kaipaisi vähän toisenlaista mainosta - etenkin kun yksi juontajista on vielä homo.

Pitkään Teemu olikin kiltisti.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Selänne ja viinipullo, tämän kirjoituksen voisi jättää tähän kun kaikki nähneet.
En ensimmäiseksi edes ymmärrä miksi "hyökkää" toista entistä huippu-urheilijaa vastaan, luuleeko se voittavan tämän argumenteissa...
Ei jaska enempää kun mitään järkevää tuo ei ole tuonut sitten Sotshin ja 2014!!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Miksi edes Selänteen some avautumiset edes noteerataan? Näköjään taas ollaan nostamassa tikunnokkaan henkilöä jonka sanomiset ovat ihan tyhjän kanssa. Yllätävän paljon hän kuitenkin saa median huomiota edelleenkin, vaikka hän on vain Teemu Selänne. Ei se ole politiikkaan kuitenkaan näppejään sotkemassa...Furuholm tosin on sotkenut jo kätensä politiikkaan aiemmin.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Siis Furuholm väitti homofoobiseksi kommenttia, joka alkoi "Ei tässä homous tietenkään ole mikään ongelma vaan ikäero" ja jossa ei myöhemminkään ollut mitään homofoobista. Ja kun Selänne vastauksissaan tiedustelee, eikö Furuholm ymmärtänyt lukemaansa, Selänne "hyökkää" Furuholmia vastaan. Asia kunnossa!

Minulla on vähän eri käsitys siitä, mikä on hyökkäämistä ja mikä on puolustautumista valheilta. Törkeiltä valheilta, joiden pohjimmainen funktio on vaientaa. Siksi sananvapauden nostaminen keskusteluun on täysin aiheellista, pidittepä valepukit siitä tai ette.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Siis Furuholm väitti homofoobiseksi kommenttia, joka alkoi "Ei tässä homous tietenkään ole mikään ongelma vaan ikäero" ja jossa ei myöhemminkään ollut mitään homofoobista. Ja kun Selänne vastauksissaan tiedustelee, eikö Furuholm ymmärtänyt lukemaansa, Selänne "hyökkää" Furuholmia vastaan. Asia kunnossa!

Minulla on vähän eri käsitys siitä, mikä on hyökkäämistä ja mikä on puolustautumista valheilta. Törkeiltä valheilta, joiden pohjimmainen funktio on vaientaa. Siksi sananvapauden nostaminen keskusteluun on täysin aiheellista, pidittepä valepukit siitä tai ette.
Niin Selänne valittaa arvojensa vastaisesta kuvasta kun näkee kuvan homoparista. Sitten yrittää "korjata" sanomisiaan ettei toki mistään homoudesta kyse vaan ikäerosta. Saulin ja Jennin tuplasti suurempi ikäero tosin ei ole Teemua haitannut. Tähän päälle vielä T88mu-fanit kehuvat miehen rohkeutta sanoa mitä ajattelee. Rohkeutta sanoa miten hänen arvoihinsa ei sovi noin iso ikäero vaikka nykyisen presidenttiparin ero ei ole vaivannut ja kaikki tietää Temen "omat seikkailut."? Rohkeutta tosiaan.

Eiköhän tässä käynyt niin että setämiehen kömpelösti naamioitu valitus on "melkein" kaikille läpinäkyvä.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
T88muhan on oikeastaan vaan rikkaampi ja menestyneempi versio näistä +50 v. työttömistä, vähän reppanoista miehistä, jotka purkavat pahaa oloaan eri paikkakuntien facebook-ryhmissä ja Suomi24:n keskusteluissa. Ikäryhmä, jutut, tyyli ja asenneilmasto ovat ainakin ihan samanlaiset.

Vaikka olisi menestystä, mammonaa ja perhekin vielä, niin kai sitä voi lätkätähtikin tipahtaa uran jälkeen vähän samanlaiseen monttuun kuin mihin nämä "Andet" ja "Jamit" jäivät sen jälkeen kun työpaikka meni alta, vaimo jätti, eikä ole ollut motivaatiota opetella mitään muuta kun katkeruus ja viha on niin paljon helpompaa.

Toki kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä. Jopa niihin typeriin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teemuhan on täysi idiootti. Ei voi olla eri mieltä.

Kaikki ei kuitenkaan ole homofobista. Itse ymmärsin Teemun koko ajan tarkoittaneen tuota ikäeroa , että se ei sovi hänen arvoihinsa. Sauliin ja Jenniin vertailu nyt ontuu pahemman kerran. Jenni oli jotain 30 vuotta kun hän alkoi seukkaamaan poikaystävä-Saulin kanssa.

Jälleen kerran tähdennän, että Teemu on täysi idiootti, enkä ole samaa mieltä hänen kanssaan tästä Haaviston suhteen ikäerosta, mutta ei kaikki ole aina homofobiaa tai rasismia.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
T88muhan on oikeastaan vaan rikkaampi ja menestyneempi versio näistä +50 v. työttömistä, vähän reppanoista miehistä, jotka purkavat pahaa oloaan eri paikkakuntien facebook-ryhmissä ja Suomi24:n keskusteluissa. Ikäryhmä, jutut, tyyli ja asenneilmasto ovat ainakin ihan samanlaiset.

Vaikka olisi menestystä, mammonaa ja perhekin vielä, niin kai sitä voi lätkätähtikin tipahtaa uran jälkeen vähän samanlaiseen monttuun kuin mihin nämä "Andet" ja "Jamit" jäivät sen jälkeen kun työpaikka meni alta, vaimo jätti, eikä ole ollut motivaatiota opetella mitään muuta kun katkeruus ja viha on niin paljon helpompaa.

Toki kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä. Jopa niihin typeriin.

Hyvä vertaus. Teemuhan lopetti työnteon uran päätyttyä. Joo, on ollut jotain ravintolatoimintaa, mutta oikeasti ei tee mitään hommia. Pelailee golfia ja tennistä jne. Eikä siinä mitään vikaa ole, nauttii varmasti elämästään. Aikaa on surffailla netissä ja "oppia politiikkaa" amerikan trumpstereiden videoclippejä kuunnellessa. Teemuhan on kertonut, että politiikka alkoi kiinnostaamaan USA:n 2016 vaaalien aikana, ja silloinhan politiikka muuttui farssiksi.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemuhan on täysi idiootti. Ei voi olla eri mieltä.

Kaikki ei kuitenkaan ole homofobista. Itse ymmärsin Teemun koko ajan tarkoittaneen tuota ikäeroa , että se ei sovi hänen arvoihinsa. Sauliin ja Jenniin vertailu nyt ontuu pahemman kerran. Jenni oli jotain 30 vuotta kun hän alkoi seukkaamaan poikaystävä-Saulin kanssa.

Jälleen kerran tähdennän, että Teemu on täysi idiootti, enkä ole samaa mieltä hänen kanssaan tästä Haaviston suhteen ikäerosta, mutta ei kaikki ole aina homofobiaa tai rasismia.

Pieneneekö ikäero vanhetessa?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pieneneekö ikäero vanhetessa?
Kun on kyse moraalista eikä matematiikasta, niin ei tuohon voi vastata eksaktisti. Yhdelle henkilölle 60-vuotiaan ja 30-vuotiaan seurustelu on normaalia, mutta 39-vuotiaan ja 19-vuotiaan seurustelu ei. Jollekin taasen saattaa 30-vuotiaan ja 16-vuotiaan seurustelu olla ok, mutta toinen ei hyväksy.

Täälläkin moni tuntui tuomitsevan Rydmanin touhut epämoraalisena, vaikka hänen toimensa olivat yhtä laillisia kuin Saulin ja Jennin toimetkin. Eikö tuo nyt ole selvennä sitä, että ihmisillä on erilainen moraalikäsitys? Jos kerran kyse on vain matemaattisesta ikäerosta, niin pitämällä Saulin ja Jennin ikäeroa normaalina, pitää hyväksyä myös 30-vuotiaan Rydmanin liehittely 16-vuotiaan kanssa. Sinun logiikallasi. Minulla on oma moraalini enkä itse pidä tuota OK.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Itse ymmärsin Teemun koko ajan tarkoittaneen tuota ikäeroa , että se ei sovi hänen arvoihinsa.

Mikä merkitys on ikäerolla juuri nyt ja näin vuonna 2024, kun kyseessä oleva pari on ollut yhdessä lähes kolmenkymmenen vuoden ajan?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikä merkitys on ikäerolla juuri nyt ja näin vuonna 2024, kun kyseessä oleva pari on ollut yhdessä lähes kolmenkymmenen vuoden ajan?
Ei mielestäni mitään. Kuten kirjoitin Teemu on idiootti. Otin vain kantaa, että mielestäni tuossa ei ole homofobiasta kyse.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ei mielestäni mitään. Kuten kirjoitin Teemu on idiootti. Otin vain kantaa, että mielestäni tuossa ei ole homofobiasta kyse.
Surkeaksi on mennyt Selänteen tilanne jos vaihtoehdot on, että hän on joko idiootti tai homofoobikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös