Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 702 416
  • 3 544

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Aika jäykkä ja lokeroiva ihmiskuva sinulla. Minä ainakin olen elämässäni nähnyt hyvin erilaisten ihmisten olevan kiinnostuineita samoista asioista ja haluavan/kykenevän keskustelemaan ja väittelemään hyvässä hengessä juuri maailman hyvin eri tavalla näkevien kanssa.

Eiköhän kolmikon kemioiden toimivuus ole testattu ennen sen lyömistä lukkoon. Teemu on sanavalmis ja karsimaattinen kaveri, joka on tottunut esiintymään kameroiden edessä ja Leikola on esiintymisen ammattilainen.
Nyt vedetään vähän mutkia suoriksi. En ole väittänyt etteikö erilaiset ihmiset tulisi toimeen keskenään tai voisi keskustella samoista asioista. Teen sitä itsekin päivittäin. Tuo nyt oli vain ensimmäinen, spontaani reaktio tuohon uutiseen. Eikä mitenkään pahantahtoinen sellainen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erikoinen kolmikko, mutta kun 2/3 ei ole televisiossa jo itsensä kuluttaneita, niin onhan se positiivista. Mä peukutan kyllä Selänteen osallistumista, vaikka daijuileekin somessa. Tähän voi sopiakin kyllä.

Edit: Olisi voinut olla Strandberg, Janne Kataja ja Aku Hirviniemikin.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ekaks olin sillee että ei vittu, mutta sit olinkin sillee että voi saatana.
Ensin olin että ei vittu mutta sitten olin että ei saatana.
Olenko minä sinä?

Ahdasmieliset urpot, antakaa nyt Selänteelle ja ohjelmalle mahdollisuus. Pitaa pahaa hän on teille tehnyt?

Sitten kun tästä ohjelmasta tulee valtava menestys niin minä kaivan kaikki nämä väärässä olleet masentuneet itkuiitta-viestit täältä ja hieron niitä vuosikaudet teidän naamaan!
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Eiköhän kolmikon kemioiden toimivuus ole testattu ennen sen lyömistä lukkoon. Teemu on sanavalmis ja karsimaattinen kaveri, joka on tottunut esiintymään kameroiden edessä ja Leikola on esiintymisen ammattilainen.

Kaikilla kolmella on selkeä "roolihahmo", jonka kautta voivat tehdä huumoria ja heitellä käsikirjoitettuja kuittailuja toisille. Eikös Top Gear ole juuri tuota? Eihän kolme ns. autoilujournalistia mitenkään sopisi tähän konseptiin.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Rajalan Tumppia (ex ylex yms.) autotoimittajaksi toivonut tuohon. Tosin en tiedä kenet oisin jättänyt noista pois, ehkä Leikolan?. Annetaan mahdollisuus ja tuomitaan sitten
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Katsotaan miten kantaa? Yksi tämän formaatin vaatimuksista on se, että kolmikossa pitää olla kunnon autonörttejä. Tosin tuntuu, että viimeisimmät Grand Tourit ovat äärimmäisen käsikirjoitettuja, joten siellä voi olla kuka tahansa puhuva pää mukana. Toivotaan siis, että Selänteellä on osaamista autoista.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös Leikolassa nimenomaan tietynlainen junttius viehätä? En tarkoittanut mitään pahaa kutsuessani häntä juntiksi. Selänteen kohdalla toki eri asia, hän on aika pesunkestävä sovinisti-juntti, kun taas Leikola enemmänkin tuommoinen sympaattinen suomalaisen miehen prototyyppi- juntti. Tässä minun eri junttius-määritelmät :D
Juu kyllä hän esiintymistyylissään osaa sellaista tiettyä junttiutta harrastaa mutta ihan sivistyneestä henkilöstä on kuitenkin kyse.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Koen hyvin mahdolliseksi että Teemua vituttaa kun ei saanut Jokereita, ja poika joutuu täten Santahaminan ja Jokereiden sijaan kainuunkorpiin ja Rokiin.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Onkohan Teemulla vielä mökki Vuokatissa? Mukavampi Eetulla siellä pötkötellä ku Kajaanissa, vaan pääseepä Hokki vähän parrasvaloihin samalla
 

Hikisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Onkohan Teemulla vielä mökki Vuokatissa? Mukavampi Eetulla siellä pötkötellä ku Kajaanissa, vaan pääseepä Hokki vähän parrasvaloihin samalla
Suurin kysymys lienee että nähdäänkö Teemua kauden aikana Tuovilassa (tietäjät tietää) ja/tai luotikujalla (legendaarinen baarikatu Kajaanissa).
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Teemuĺla kulkee golf vimpan päälle. Ei huano.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230629-204438_Golf GameBook.jpg
    Screenshot_20230629-204438_Golf GameBook.jpg
    192,3 KB · kertaa luettu: 413

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemulta ihan fiksua puhetta tähän väliin. Tää erä Valavuorta vastaan meni Teemulle tennislukemin 6-0. Ehkä se seurakin tekee kaltaisekseen, pysyisi vaan kaukana Hanesta.


Toki enää pitäisi ymmärtää, miksi Teemulta kysytään mielipidettä… Todennäköisesti odotettiin jotain shokeeraavaa settiä, mutta nyt oli tyytyminen ihan järkeviin kommentteihin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Teemulta ihan fiksua puhetta tähän väliin. Tää erä Valavuorta vastaan meni Teemulle tennislukemin 6-0. Ehkä se seurakin tekee kaltaisekseen, pysyisi vaan kaukana Hanesta.

Vai onko Teemu nopeasti katsonut puhelimesta mitä mieltä muut whatsapp porukassa on mieltä ? Kun kerran kaikki 26 muuta jäsentä paheksuvat niin kyllä hänkin paheksuu
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vai onko Teemu nopeasti katsonut puhelimesta mitä mieltä muut whatsapp porukassa on mieltä ? Kun kerran kaikki 26 muuta jäsentä paheksuvat niin kyllä hänkin paheksuu
ÄLÄ nyt vie meiltä tätä hetkeä!!! Teemu toimi viisaasti ja sinä et sitä hetkeä meiltä vie, NIH!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Toki enää pitäisi ymmärtää, miksi Teemulta kysytään mielipidettä… Todennäköisesti odotettiin jotain shokeeraavaa settiä, mutta nyt oli tyytyminen ihan järkeviin kommentteihin.
Koska kansa janoaa tietoa ja haluaa kuulla älymystön mielipiteitä.

Mulle on jäänyt hyvin mieleen Kimi Räikkösen kommentit Pariisin terrori-iskuista vuodelta 2015. Isot otkikot ip-lehdissä ja varmasti jutut olivat myös luetuimpien joukossa. Kaikkineenhan se meni sitten näin:

– Kuulin Pariisin tapahtumista tänään aamulla, se on todella surullista. Näitä outoja asioita näyttää tapahtuvan maailmassa, ikävä kyllä, Räikkönen sanoi aika-ajojen jälkeen.

Että sikälihän Teemu tuossa yllä oli hyvinkin syvällinen ja perillä asioista. Eihän noissa kenellekään edes auttavasti maailman menoa seuraavalle ole yhtään mitään olennaista, mutta klikkejän noilla kerätään ja sehän kuuluu nykypäivän toimittajan työhön ja sitten kaltaiseni uuvatit vielä lukevat niitä eli tästähän voi päätellä toimittajan onnistuneen työssään.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En aina jaa Teemun kanssa samoja mielipiteitä, mutta varsinkin viimeisimmän ulostulonsa jälkeen tuntuu vähän siltä, että aivan sama, mitä #8 sanookaan, niin aina jollain on siihen jotain vittuiltavaa. Aika surulliseks on maailma menny, mutta koitetaan sopeutua siihen. Enkä tosiaankaan kuulu Temen fanipoikalaumaan mitenkään.
Onneks kuitenkin moderaattorien erityistä suojelua nauttiva Golden Boykin pääsi antamaan oman viisisenttisensä tähän keskusteluun. Joku muu toisen leirin edustaja olis tod.näk. saanut vähintään rikepisteen turhailusta ja sisällöttömästä viestistä.
 
Viimeksi muokattu:

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Politiikkaa kun seuraan, niin olen sitä mieltä, että ensin Suomi kuntoon ja sitten vasta huomiota muualle. Minulla ei ole mitään sympatiaa siihen, että velkarahalla aletaan rahoittaa muita maita. Suomi ensin, hän lataa.

Uutta hallitusta hän on katsellut hyväksyvin silmin.

– Paljon samoja ajatuksia, joita mä vaalin, kuten yrittäjyys. Meidän pitää saada työkykyiset työttömät töihin. Kannusteen pitää olla sellainen, että se kannattaa. Se on sellainen pommi, kun ei kannata lähteä töihin, koska saat muutenkin saman verran rahaa. Se aiheuttaa lumipallovyöryn, jäät kotiin, tulee mielenterveysongelmia, eikä elämässä ole mitään sisältöä. Se on yhteiskunnan pommi, hän sanoo.

– Haluaisin, että ihmiset olisivat ahkeria. Mulla ei ole mitään sympatiaa laiskoja kohtaan. Olen ekana auttamassa niitä, jotka tarvitsevat. Mutta sitten on nämä väliinputoajat. Kaikki eivät löydä työtä, jota rakastavat, mutta jotain on tehtävä. Uudessa hallituksessa on paljon hyvää. Olen ensimmäisenä kritisoimassa sitä, jos se ei toimi, mutta se on ehdottomasti oikealla linjalla.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Mikään ei tällä palstalla totutusti mene porukalla kovemmin tunteisiin kuin Selänteen tai Antti Mäkisen esittämä poliittinen mielipide.
En aina ole samaa mieltä Teemun kanssa, mutta kyllä Teukka myös yllättävän paljon asiaa puhuu.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Politiikkaa kun seuraan, niin olen sitä mieltä, että ensin Suomi kuntoon ja sitten vasta huomiota muualle. Minulla ei ole mitään sympatiaa siihen, että velkarahalla aletaan rahoittaa muita maita. Suomi ensin, hän lataa.
Kun Teemu pääsee hieman jäsennellympään ja kattavampaan ympäristöön, kuten tämä haastattelu, niin hänen mielipiteensä näyttäytyvät paljon järkevämpänä kuin paskalla suomella kirjoitetussa twiitissä. Kovin omaperäisinä näitä asioita on mahdoton pitää, mutta se on toinen juttu. Yhdysvaltalainen yrittäjä, kovaan työhön vannova, perinteisten arvojen mies.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Juu kyllä hän esiintymistyylissään osaa sellaista tiettyä junttiutta harrastaa mutta ihan sivistyneestä henkilöstä on kuitenkin kyse.
Tuo "esiintyjäminä" on aika puhdas rooli. Hyvinkin tarkkaan rakennettu hahmo. Tosiasiassa hyvinkin fiksu ja älykäs kaveri, mistä kertoo jo tuo huumori joka on minusta ihan eri tasolla kuin isolla osalla standup-koomikoista.

Muuten tämä Suomen Top Gear haiskahtaa kyllä taas aika voimakkaasti flopille. Harvoin nämä Suomi-väännökset onnistuu, johtuen jo ensinnäkin siitä, että budjetti on usein murto-osa alkuperäisversiosta. Ja jos Clarkson/Hammond/May-kolmikon jälkeiset britti Top Gearit tuntui halvalta uudelleen lämmittelyltä niin miltä tuo säästöbudjetilla tehty Suomi-versio sitten tuntuu? BBC kuitenkin edelleen on laittanut tuohon juontajien vaihtumisen jälkeenkin aika reippaasti budjettia.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja jos Clarkson/Hammond/May-kolmikon jälkeiset britti Top Gearit tuntui halvalta uudelleen lämmittelyltä niin miltä tuo säästöbudjetilla tehty Suomi-versio sitten tuntuu?
Tähän pitää kommentoida, että Harris-McQuinness-Flintoffin Top Gear oli (nythän ohjelma taidetaan lopettaa) parempi kuin viimeiset CHM:n kolme vuotta, jotka olivat raskaasti käsikirjoitettuja. On vain mahdoton tehtävä korvata yhtä koko globaalin TV-historian ikonisimmista ryhmistä, miksi 2019-2022 on näyttänyt flopilta olematta kuitenkaan sitä.

Toivottavasti tässä Suomi-versiossa EI lähdettäisi väkisin mallintamaan CHM:n väsyneimpiä aikoja kaikkine penisvitseineen ja laiteta Strandbergia Club Toffer -moodiin, koska TÄMÄ. ON. HAUSKAA. NAURAKAA, Ottaen huomioon Strandbergin ja Leikolan olevan nimenomaan koomikoina tunnettuja (+ Selänne karismaattisena jutunkertojana) en olisi kovin toiveikas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös