Kerran Kotkan Meripäivillä tuntematon nuori tuli vetämään Selännettä hihasta. Nuori kertoi syntyneensä 23-viikkoisena keskosena ja viettäneensä elämänsä ensimmäiset kolme kuukautta keskoskaapissa, jonka Selänne ja Kummit olivat lahjoittaneet Helsingin lastenklinikalle.
”Hän halusi kiittää, että olemme olleet auttamassa hänen elämänsä alkua. Kyllä siinä tuli tippa linssiin, ja nytkin meinaa melkein itkettää”, Selänne sanoo silmin nähden liikuttuneena.
HS Helsinki | Teemu Selänne järkyttyi teho-osastolla – Siitä alkoi operaatio, johon vyöryy mukaan julkkiksia
Tänä vuonna 30 vuotta täyttävä Lastenklinikoiden Kummit on rakentunut alusta asti julkisuuden henkilöiden varaan. Tässä haastattelussa Teemu Selänne ja Elastinen muistelevat omia vaiheitaan järjestön parissa.www.hs.fi
Hienoa jos näin on tapahtunut, mutta ikävää tässä on se, että Selänne on luonut nyt sellaiset vibat, että pitää olla "mediakriittinen" herran puheista.
Ei tuo nyt mitenkään uskomaton tarina, vaikka vähän tuleekin jotkut Trumpin tarinat mieleen kuinka kovimmat ja vahvimmat miehet maailmassa tulivat hänen luokseen itkien onnesta kuinka Trump oli pelastanut Amerikan.Hienoa jos näin on tapahtunut, mutta ikävää tässä on se, että Selänne on luonut nyt sellaiset vibat, että pitää olla "mediakriittinen" herran puheista.
Tämä oli täysin ala-arvoinen kommentti ja kertookin paljon sen kirjoittajan mielenlaadusta. Selänne on vatipää somessa ja mokailee siellä minkä ehtii, mutta se mitä hän nuorena teki Lastenklinikan eteen ei ole millään lailla verrannollista Trumpin satutarinoihin. Niillä Selänteen keräyksillä ja lahjoituksilla on oikeasti pelastettu lasten henkiä.Ei tuo nyt mitenkään uskomaton tarina, vaikka vähän tuleekin jotkut Trumpin tarinat mieleen kuinka kovimmat ja vahvimmat miehet maailmassa tulivat hänen luokseen itkien onnesta kuinka Trump oli pelastanut Amerikan.
Kyllä Selänne on kunnostautunut tarinoimaan ihan raiskaustarinoitakin joten mitään ala-arvoista tuossa ei ollut.Tämä oli täysin ala-arvoinen kommentti ja kertookin paljon sen kirjoittajan mielenlaadusta. Selänne on vatipää somessa ja mokailee siellä minkä ehtii, mutta se mitä hän nuorena teki Lastenklinikan eteen ei ole millään lailla verrannollista Trumpin satutarinoihin. Niillä Selänteen keräyksillä ja lahjoituksilla on oikeasti pelastettu lasten henkiä.
En minä sitä kiellä etteikö Selänne olisi paljon tehnyt. Sen sijaan tuntematon ihminen nappaamassa olkapäästä jossain Kotkan meripäivillä kertoen kuinka on elossa Selänteen ansioista menee sinne "Voi pitää paikkansa tai olla pitämättä". Vai sanoinko minä muka että Selänne ei olisi mitenkään noita auttanut, vai etkö osaa lukea? Kertonee jotain sinun mielenlaadustasi.Tämä oli täysin ala-arvoinen kommentti ja kertookin paljon sen kirjoittajan mielenlaadusta. Selänne on vatipää somessa ja mokailee siellä minkä ehtii, mutta se mitä hän nuorena teki Lastenklinikan eteen ei ole millään lailla verrannollista Trumpin satutarinoihin. Niillä Selänteen keräyksillä ja lahjoituksilla on oikeasti pelastettu lasten henkiä.
On muuten ihan helvetin erikoinen kolmikko :D Tai ehkä olen vain ahdasmielinen, kun minun on hyvin vaikea kuvitella suomenruotsalaista, yhteiskunnalisista asioista kiinnostunutta ja kantaa-ottavaa Strandbergia tuon amerikkalaistuneen junttikaksikon kanssa puhumassa autoista.Otsikkoa pitänee pian muuttaa: liikemies, some-vaikuttaja & tv-tähti.
Superyllätys! Top Gearista suomalaisversio – mukana Teemu Selänne
Top Gear tulee Suomeen! Mukana varsin yllättävä kolmikko.www.is.fi
Veikkaan, että Leikola-Selänne-Strandberg ei yllä ainakaan alkuperäisen kolmikon tasolle.
Mikä tekee Leikolasta juntin? Ihan vilpitön kysymys, kun itselleni on ainakin komiikkansa kautta välittynyt kuva ihan fiksusta kaverista. Siitähän nuo jenkitkin Leikolassa ilmeisesti eniten tykkäävät, että kaveri osaa vääntää huumoria dissaamatta samalla jotain ihmisryhmää / vähemmistöä. Tässä mielessä ihan eri kaliiberia kuin nämä Kivelät ja Hedbergit, joita saattaisin juntteina pitääkin.On muuten ihan helvetin erikoinen kolmikko :D Tai ehkä olen vain ahdasmielinen, kun minun on hyvin vaikea kuvitella suomenruotsalaista, yhteiskunnalisista asioista kiinnostunutta ja kantaa-ottavaa Strandbergia tuon amerikkalaistuneen junttikaksikon kanssa puhumassa autoista.
Eikös Leikolassa nimenomaan tietynlainen junttius viehätä? En tarkoittanut mitään pahaa kutsuessani häntä juntiksi. Selänteen kohdalla toki eri asia, hän on aika pesunkestävä sovinisti-juntti, kun taas Leikola enemmänkin tuommoinen sympaattinen suomalaisen miehen prototyyppi- juntti. Tässä minun eri junttius-määritelmät :DMikä tekee Leikolasta juntin? Ihan vilpitön kysymys, kun itselleni on ainakin komiikkansa kautta välittynyt kuva ihan fiksusta kaverista. Siitähän nuo jenkitkin Leikolassa ilmeisesti eniten tykkäävät, että kaveri osaa vääntää huumoria dissaamatta samalla jotain ihmisryhmää / vähemmistöä. Tässä mielessä ihan eri kaliiberia kuin nämä Kivelät ja Hedbergit, joita saattaisin juntteina pitääkin.
Kokonaisuudessaan kyllä varsin hämmentävä kolmikko tämän ohjelman puikkoihin, mutta ei parane tuomita ennen kuin näkee valmista tuotosta.
Taidanpa jättää väliin tämänkin ohjelman, sillä tuo trio ei vaan vakuuta. Leikola vielä menettelee, mutta Strandberg ja nimenomaan Selänne eivät. Kaikki tietävät hänen autointoilunsa, mutta ennusmerkit flopille ovat vahvat.Otsikkoa pitänee pian muuttaa: liikemies, some-vaikuttaja & tv-tähti.
Superyllätys! Top Gearista suomalaisversio – mukana Teemu Selänne
Top Gear tulee Suomeen! Mukana varsin yllättävä kolmikko.www.is.fi
Veikkaan, että Leikola-Selänne-Strandberg ei yllä ainakaan alkuperäisen kolmikon tasolle.
On muuten ihan helvetin erikoinen kolmikko :D Tai ehkä olen vain ahdasmielinen, kun minun on hyvin vaikea kuvitella suomenruotsalaista, yhteiskunnalisista asioista kiinnostunutta ja kantaa-ottavaa Strandbergia tuon amerikkalaistuneen junttikaksikon kanssa puhumassa autoista.
Nyt vedetään vähän mutkia suoriksi. En ole väittänyt etteikö erilaiset ihmiset tulisi toimeen keskenään tai voisi keskustella samoista asioista. Teen sitä itsekin päivittäin. Tuo nyt oli vain ensimmäinen, spontaani reaktio tuohon uutiseen. Eikä mitenkään pahantahtoinen sellainen.Aika jäykkä ja lokeroiva ihmiskuva sinulla. Minä ainakin olen elämässäni nähnyt hyvin erilaisten ihmisten olevan kiinnostuineita samoista asioista ja haluavan/kykenevän keskustelemaan ja väittelemään hyvässä hengessä juuri maailman hyvin eri tavalla näkevien kanssa.
Eiköhän kolmikon kemioiden toimivuus ole testattu ennen sen lyömistä lukkoon. Teemu on sanavalmis ja karsimaattinen kaveri, joka on tottunut esiintymään kameroiden edessä ja Leikola on esiintymisen ammattilainen.