Niin siis se ”hauskuus” tuossa läpässä on just se, että tuon on osimoilleen 99,9% varmuudella Twintteriin näpytellyt Valeksi itse, ja aiwan tuhannen päissään!Eiköhän se Valavuori ole aika päissään ollut kun on ko. twiitin puskenut ulos.
Niin siis se ”hauskuus” tuossa läpässä on just se, että tuon on osimoilleen 99,9% varmuudella Twintteriin näpytellyt Valeksi itse, ja aiwan tuhannen päissään!Eiköhän se Valavuori ole aika päissään ollut kun on ko. twiitin puskenut ulos.
Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.
Kun on tarpeeksi pitkälle astunut ulos Overtonin ikkunasta saattaa olla yksinkertaisesti vain pihalla ellei jopa metsässä.Hyvää Teemu-parodiaa, mutta Overton-termi on liian vaikea ja kirjoitusvirheitä liian vähän.
Selänteelle ei saa nauraa mistään syystä, ellei satu olemaan parempi jääkiekkoilija kuin hän? No jopas. Kyllä minä olen Selännettä aina jääkiekkoilijana arvostanut. Ihmisenä en niinkään. Nyt hän ei pelaa enää jääkiekkoa ja on itse päättänyt tehdä näitä melko kyseenalaisia (ja vähän hassujakin) ulostuloja.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että kirjoitusvirheille nauretaan. Mutta se on kyllä sitä vasemmiston parempaa kiusaamista. Tänne palstalle ei kirjoita kukaan Selännettä parempi jääkiekkoilija niin siksi tarttee sitten koittaa nostaa itseään jalustalle nauramalla toisen virheitä. Ei mun mielestä kovinkaan hauskaa.
Mitä taalla nyt höpistään jostain mun ikkunasta? Nimimerkkikin on kirjoitettu väärin.
Ketjuhan on muuten nimeltään Teemu Selänne - liikemies & some-vaikuttaja. Jos ketjun otsikon mukaan siis mennään, niin kiekkoilullisia meriittejä ei kuuluisi välttämättä edes huomioida vaan keskustella juurikin hänen toimistaan bisneksen ja somen saroilla.
Joo nyt saatana loppuu tama kaikenmaailman hassuttelu! Han ei ole tehnyt pitaa pahaa!Modet hei, täällä olisi tärkeää perattavaa!
Okei, nyt mä lopetan tänne Temen ketjuun kirjoittelun, koska kuvaannollisesti hajoaa pää noita Temen juttuja lukiessa. Ei siis hajoa oikeasti, korostan, ja pään hajoaminen on vakava juttu vaikka Bettmanin Gary vielä vähän empiikin mielipidettään, koska eihän me tiedetä. Taidan olla Garylle kateellinen. Ei vittu. Nyt mä lopetan.
Jos tämän palstan yleisestä kirjoittelusta jonkun mielestä paistaa vasemmistolaisuus niin ei kyllä tiedä mitä vasemmistolaisuus on. Valevuoren tapaan vaan huutelee vassareista ja kommareista.Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.
Valavuori oli ikonisen twiitin aikaan melkoisessa pyörityksessä Ylen MOT:n tutkittua affitoimintaa (Valavuoren lisäksi ohjelmassa käsiteltiin Jaajoa ja Esko Seppästä). Siinä missä Seppänen ja varsinkin Jaajo yrittivät vaieta kohun kuoliaaksi, iski Valavuori ISOLLA MOUKARILLA viikkojen ajan ja sai Selänteen Twitter-tilin tuekseen.Tama on varmaan taallakin sata kertaa kayty lapi,mutta siis pitaa pahaa Han olikaan tehnyt ,Etta Teemu ryntasi noin kovasti puolustelemaan?! Liittyiko Jarkko Niemisen managerina esiintymiseen vai mihin?!
Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.
Jos tuollaisessa haastattelussa ei olisi leppoisa, kun kukaan ei ala ryppyillä, niin miehestä voisi olla jo todella huolissaan.Teemu on nyt hiihtolomalla ja silloin ollaan rentoja ja leppoisia.
Niin, nykyaikana somessa ja varsinkin Twitterissä on helppo vouhottaa, esittää maailmanparantajaa, antaa itsestään kärkkään kuvan jne. Tuntuu että nykyaikana ihmisellä on kaksi erillistä "minuutta" - se oikean elämän minä ja some-minä. Suurin osa ihmisistä on mielestäni somessa vittumaisempi kuin oikeassa elämässä.Onko tämä oikeasti se sama kaveri, joka somessa höpisee Pahasta Pidasta, öyhöttää ilman faktoja mielipiteitään, jotka 10-vuotiaskin pystyisi kumoamaan, vaikuttaa aggressiiviselta ja horisee kommareista?
Näin se on.Tuntuu että nykyaikana ihmisellä on kaksi erillistä "minuutta" - se oikean elämän minä ja some-minä. Suurin osa ihmisistä on mielestäni somessa vittumaisempi kuin oikeassa elämässä.